Kolay olur sanmıştım. Yok diyince unutabilirim sanmıştım. Ama hiçbir şey öyle olmuyordu.
Bi insana gerçekten değer veriyorsanız isterse her gün kalbimizi kırsın yine de kendi içinizde onu affedebiliyorsunuz.
En son konuşmamızın üzerinden bir hafta geçmişti. Ne o yazmıştı ne ben. Yazmazsa yazmayı da düşünmüyordum. Belki ağır konuşmuştum ama hak etmişti.
Şimdi yine her zamanki gibi çardakta oturmuş bir şeyler atıştırıyorduk. Tuğçe Atakan'dan hoşlandığını gidip ona itiraf etmişti. Atakan takılmak ve onu tanımak istediğini söylemişti.
Keşke her şey benim için de bu kadar kolay olsaydı. Güzel kızlar çok şanslıydı. En önemlisi kendilerinden utanmıyorlar ve kim ne der düşünmeden hareket edebiliyorlardı.
İrem her zamanki neşeli haliyle yanımıza geldiğinde ondan aslında ne kadar farklı olduğumu sorguladım.
Ben karamsarken o etrafına ışık saçıyordu. Ben geceyken o yıldızdı. Ben kırılgan bir kızken o hiçbir şeyi kafasına takmazdı. En önemlisi de Deniz'in dediği gibi o güzelken ben çirkindim. Belki de Deniz'in yerinde olsam ben de İrem'i seçerdim diye düşünmeden edemiyordum.
***
Öğle arası bittiğinde uzun zamandır titremeyen telefonum titremişti. Elime aldığımda mesajın Deniz'den geldiğini gördüm.
denizkara_ : Özür dilerim. Ben öyle demek istememiştim.
denizkara_ : Çıksana bugün karşıma. Beyaz kareli gömlekli kız ol.
O an heyecanlanarak yazabileceğim en saçma şeyi yazdım.
merve1_ : Bugün beyaz kareli gömlek giymedim...
denizkara_ : Olsun. Üstünde beyaz varmış gibi hayal ederiz.
Bu kadar zayıf olmaktan nefret ediyordum. Bir cümlesiyle beni dünyanın en mutlu insanı yaparken bir cümlesiyle de en yıkık insanı yapabiliyordu.
denizkara_ : Bir sonraki teneffüs bahçede, bana ilaç koyduğun çardakta seni bekleyeceğim. Yanımda kimse olmayacak. Gelip gelmemek senin kararın.
Kalbim hızlanmıştı. Karşısına çıkmalı mıydım? Dün ona onca şey söylemişken şimdi yanına gidip ne diyecektim ki...
Kübra'ya mesajı gösterdiğimde mutluktan zıplamaya başladı. Benden daha fazla heyecanlanmıştı.
"Yaaa tek sap ben kalacağım. Boş ama hoş grubunun en sapı ilan ediyorum kendimi" dediğinde gülmek istesem gözlerimi devirdim.
"Hayal kurma. Öyle bir şey olmayacak. O beni sevmiyor."
Acı ama gerçek bir cümleydi bu benim için. Kendi ağzımdan çıkması yüzüme aniden su çarpmışım gibi hissettirmişti.
~
Sizce Cemre Deniz'in karşısına çıkacak mı?
Bölüm hakkında düşüncelerinizi paylaşmayı ve oy vermeyi unutmayın, öptüüm :'')
*sınır; 30 oy 150 yorum (geçildiği an en kısa zamanda yeni bölüm gelir) paragraflara yorum yaparsanız beni daha çok mutlu edersiniz💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni
Teen Fiction"Bugün de çok güzelsin..." "Şuan da güzel miyim sahiden. Ağlamaktan akmış bir makyaj, az önce rezil olmuş bir kız..." "Bugün de çok güzelsin. Yarın da çok güzel olacaksın. Ondan sonraki gün de güzel olacaksın. Ve ondan sonraki gün de... Akan makya...