39

12.4K 717 743
                                    

Batu'nun ağzından

Odaya geldiğimde Uzay ne olduğunu anlamamış olacak ki tepemde dikiliyordu. Sonunda konuşmaya karar verdiğinde derin bir nefes aldı.

"Ne yapıyorsun?"

"Ne yapıyor gibi gözüküyorum?"

Yatakta uzanmıştım. Garip bir şey yoktu ki bunda?

"Mal mısın olum! Kız önceden yüzüne dahi bakmıyordu. Şimdi gelmiş sana açıklama yapmaya çalışmış. Eğer hala Deniz'i seviyor olsaydı onun yanında durmaz mıydı?"

Söyledikleri mantıklıydı fakat kulaklarımla duymuştum.

Doğrulduktan sonra konuşmaya başladım. "Deniz'i sevdiğini ona karşı söylerken şahit oldum diyorum. Anlamıyor musun kardeşim!"

"İyi de sen zaten bunu biliyordun." diyip omuz silktiğinde verecek cevabım yoktu.

Evet, biliyordum. Bunu bile bile yaklaşmıştım ona. Ama o an o şekilde duymak canımı yakmıştı.

"Ayrıca bugün buraya geldi."

"NE! Bunu bana şimdi mi söylüyorsun?"

Bir anda heyecandan hızlıca yataktan kalkmıştım.

"Fırsat vermedin ki. Geldi seni sordu, sana söylememem için de kaç tane bahane sundu."

Bir anda yüzümde tebessüm oluşmuştu. Benim ateşböceğim beni mi aramıştı?

"Hadi, al şu bavulunu. Geç kalacağız. Otobüs aşağıda bekliyormuş."

***

Cemre'nin ağzından

Düşüncelerim beynimi kemiriyordu. Bir tarafta dünden beri kalbini kırdığım Batu dururken diğer tarafta Deniz vardı.

Ben Batu'nun yanında olmayı seçmişken o beni ortada öylece bırakıp gitmişti.

İç ses 1: Haklı. Kolay değil tabi onun için.

İç ses 2: Deniz'in çok mu suçu var? O istememiş böyle olmasını

İç ses 3: Acıktım

"Of 3 numara şimdi sırası mı?" diye homurdandığım sırada İrem yanıma gelmişti.

"Konuşalım mı biraz?"

Kafamı salladığımda yeni yeni dolmaya başlayan otobüste yanımdaki koltuğa oturdu.

"Denizle ayrıldık."

"Bunu yapmak zorunda değildin."

"Bak ben sana sormuştum. Sen aranızda bir şey olmadığını söyledin. Off salak gibi gelip bi de sana ilişkimizi anlattım. Özür dilerim. Beni affedebilecek misin?"

Gözlerim bakışlarına kaydığında kızarmış gözlerini görmem içimi acıtmıştı. Kollarımı açtığımda hemen bedenini yanıma yaklaştırdı ve ellerini sırtıma koyarak bana sarıldı.

"Affedilmesi gereken bir şey yok."

"İyi miyiz?" dediğinde kafamı evet anlamında aşağı yukarı salladım.

Sevsene BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin