Annem kediyi görünce anlayışla karşılamıştı. Zaten o da hayvanları çok severdi.
Şimdi odamda yatağımın üstünde oturmuş kediyle ilgileniyordum.
O sırada gelen bildirimle telefonumu elime aldım.
denizkara_ size bir mesaj gönderdi.
Gelen bildirim tebessüm etmeme sağlarken mesaj bölümüne girdim.
denizkara_ : Naber
merve1_ : Şu an iyi
merve1_ : *fotoğraf*
Aklıma gelen fikirle kedinin fotoğrafını çekip atmıştım. Mutlu olacağını hissediyordum.
denizkara_ : Yaaa ne kadar güzel. Kedin olduğunu bilmiyordum...
merve1_ : Yoktu zaten
merve1_ : Sokakta buldum. Aslında ev kedisiymiş ama sahipleri bırakmış. Yaralanmıştı kıyamadım
denizkara_ : Güzel küfürlerimi o kendini insan sananlar için yolluyorum....
denizkara_ : Bu arada teklifim hala geçerli
merve1_ : Ne teklifi?
denizkara_ : Beraber kedi, köpek besleme
merve1_ : Neden olmasın, belki bir gün...
denizkara_ : Aaa bu arada bir şey diyeceğim sana
merve1_ : Tabi ki
denizkara_ : Okula yeni gelen kızı gördün mü?
merve1_ : İrem mi
denizkara_ : Sen nerden tanıyorsun
merve1_ : Yakın bir arkadaşım olur kendisi
denizkara_ : Oha ciddi misin daha geleli birkaç gün olmadı. Nasıl yakın arkadaş oldunuz?
merve1_ : Daha önceden tanıyordum
denizkara_ : Anladımm.. Peki nasıl biri?
merve1_ : İyidir.
Bu mesajdan sonra gelecek mesajı tahmin edebiliyordum. Telefonun ekranını kapatıp yatağın üstüne koydum. Kendimi buna hazırlamam gerekiyordu.
Bildirim gelmişti. Hem de üç bildirim birden. Açıp açmamak konusunda kararsızdım. Elim telefona gittiğinde artık çok geçti
denizkara_ : Ben sanırım ondan biraz hoşlanıyorum...
denizkara_ : Benim için onunla konuşur musun?
denizkara_ : Yani benim hakkımda ne düşündüğünü falan sorarsın belki. Arkadaşlar birbirine bu konularda yardımcı olur :)
Gözümden birkaç damla telefonun üstüne düştüğünde mesajlar bulanıklaşmıştı.
O sırada bir mesaj daha geldi.
denizkara_ : Heey orada mısın?
Kendimi toparlayıp yazmaya başladım.
merve1_ : Buradayım, telefonum ıslandı da onu siliyordum.
denizkara_ : Ne oldu su falan mı döktün
merve1_ : Hıhı.. Ağlayacak değilim herhalde :')
merve1_ : Tabi, konuşurum yarın.
Daha fazla devam edemeyeceğimi anladığımda instagramdan çıktım. Üstten gelen bildirime baktığımda gözümden yaşlar akmaya devam ediyordu.
Ig/(merve1_) denizkara_ : Sen adamsıın!
Telefonu kapatıp ayağa kalktım. Hava almaya ihtiyacım vardı. Üstümün ince olduğunu fark ettiğimde siyah hırkamı giyip balkona doğru yürüdüm.
Gözlerimi ağlamamak için havaya kaldırdığımda bile ağlamamı durduramıyordum.
O sırada bugün bulduğum kedi yanıma gelmişti. Sanki neden ağladığımı sorar gibiydi.
Yanına eğilip konuşmaya başladım. Bu sırada gözyaşlarım akmaya devam ediyordu.
"Ben ona sadece sevsene beni demiştim. O sanki tam tersini demişim gibi davrandı..."
~
Ekşın fekşın bi bölüm oldu. Ama bu gerekliydi sonradan olacaklar için kızmayın bana,,
Medyayı bana içinizden biri atmıştı koymak istedim. Tam bu bölümlük 🍁
Bölüm hakkında düşüncelerinizi paylaşmayı ve oy vermeyi unutmayın, öptüüm :'')
*24 ve 25. bölüm 100 yorumu geçmeden yeni bölüm gelmeyecek. Emoji atmak yerine paragraflara yorum yaparsanız çok sevinirim💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni
Teen Fiction"Bugün de çok güzelsin..." "Şuan da güzel miyim sahiden. Ağlamaktan akmış bir makyaj, az önce rezil olmuş bir kız..." "Bugün de çok güzelsin. Yarın da çok güzel olacaksın. Ondan sonraki gün de güzel olacaksın. Ve ondan sonraki gün de... Akan makya...