"Şuan neden buradayız?"
Batu'nun sorusuyla bakışlarımı ona çevirdim. Onun mutlu hissedebilmesi için bir plan yapmıştım ve şuan parkta oturmuş arkadaşlarımızın gelmesini bekliyorduk.
"Homurdanmayı kes." dediğimde güldü. O sırada Uzay da yanımıza gelebilmişti.
"Günaydın brolar."
Batu ile selamlaştıktan sonra benim yanıma gelip konuşmaya başladı.
"Günaydın yenge."
Dediği şeyin şokuyla öksürdüğümde Batu gülme krizine girmişti.
"Yenge ne be!" diye çemkirdiğimde omuz silkti. Koluna bir tane geçirdim. Yüzünü buruşturup bana bakarken birkaç dakika sonra Kübra da gelebilmişti.
"Günaydın balım."
Benimle sarıldıktan sonra Batu'nun karşısına geçip elini uzattı.
"Günaydın enişte."
Uzay kahkahalara boğulduğunda Batu bu sefer sırıtmakla yetinmişti.
"Al birini vur ötekini." diyerek homurdandığımda gülüşmeleri parkı doldurmuştu.
Çantama doğru ilerleyip kahvaltı için hazırladığım sandiviçleri çıkardım. Yere bir örtü serdikten sonra hepimiz üzerinde bağdaç kurarak oturmuştuk.
Termostaki sıcak çayı bardaklara doldurduğumda artık her şey yemek için hazırdı.
"Yenge, ay pardon cemre seni ben mi alsam ya. Baya hamarat çıktın sen." diyip güldüğünde kahkaha attım. Normalde başkası bunu söylese utançtan kızarırdım ama bunu Uzay söyleyince gülmekten kızarıyordum.
"Aşkı memnu mu çekiyoruz Uzay." diyen Kübra ile bakışlarımızı ona çevirmiştik.
"Behlül de Batu olur. İkisi de sarı zaten." diyen Uzay'a iflah olmaz bu bakışı attı Batu. Sonra konuşmaya başladı.
"Sus da ekmeğini ye."
Aralarındaki ilişki güzeldi. Kardeş gibiydiler. Birbirlerine ne derse desinler sonunda gülüşmeyle bitiyordu.
Daha önce Batu'nun Uzay'dan başkasına karşı böyle olduğuna şahit olmamıştım. Ona değer verdiği belliydi.
"Eee tabu oynar mıyız?"
Bakışlarım Kübra'ya döndüğünde tebessüm ederek konuştum.
"Kanka biz bunları ezeriz. Mutlu olmaya geldik ağlayıp dönmesinler." dediğimde Batu gülmüştü.
Uzay hemen lafa daldı.
"Kardeşim bunlar bizi görmemiş. Eve dönüşte ağlayanın kim olacağını gösterelim onlara."
"Ee başlayalım o zaman." dediğimde Batu da bize ayak uydurmuştu.
İlk sıra bizimdi.
Kübra ile benim olduğum grubun adı HelalGirls iken onların grubunun adı Brolar idi.
Bu oyunda Kübra ile iyi bir ikiliydik ve daha önce beraber olduğumuz sürece çok az yenilmiştik.
"Süre başladı!" diyen Uzay ile Kübra bana anlatmaya başlamıştı.
"Kayboldu diye ağladığın şey?"
"Kolyem."
"Sarı bilekliğinin üstünde ne işareti var?"
"Sonsuzluk."
"En sevmediğin ders?"
"Coğrafya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni
Teen Fiction"Bugün de çok güzelsin..." "Şuan da güzel miyim sahiden. Ağlamaktan akmış bir makyaj, az önce rezil olmuş bir kız..." "Bugün de çok güzelsin. Yarın da çok güzel olacaksın. Ondan sonraki gün de güzel olacaksın. Ve ondan sonraki gün de... Akan makya...