-Scoalata vierme, aud acea voce enervanta dar lam ignorând înfundandumi mai tare capul in perna.
Dar nici nu mi-am relaxat corpul cum trebu ca am simntit ceva rece sărind speriat din pat costatand ca eram ud leoarcă.
-Ce naib..., care-i problema ta!!? spun lovind cu putere barele.
Se uita cu ura la mine in timp ce arunca apa rămasă pe mine. Mam dat in spate simntind cum fierb.
- E timpul sa pleci vierme, spune cu dinții încleștați. Nici nu a dovedit sa deschidă usa ca am sărit pe el aplicândui pumnuri de toată frumusețea dar am fost dat jos cu forța de pe el.
-Ești un nenorocit infect, tip dar am simntit o durere cum îmi taie pentru câteva secunde respirația.
-Scoatetil de aici.
Am început sa ma zbat pentru a ma elibera dar fără folos erau prea puternici. M-au scos din secție și m-au aruncat in mașina. Când mi-am simntit cum mâinele sunt eliberate am încercat sa ies din acea mașina dar unul din polițiști ma electrocutat căzând jos. Incerc sa ma ridic dar simnt cum puterile se duc căzând într-un somn adânc.
*******************************************
O lumina ma făcut sa îmi deschid ochii gemand usor din cauza durerii de la piept. Mam ridicat confuz privind locul unde ma aflu. Eram intr-o camera ce semăna cu un subsol fiind luminata doar de un singur bec ce mai mai sa cada. Încercând sa îmi ridic mâna am simntind cum ceva de metal îmi zgâria pielea. Mi-am îndreptat privirea spre mâna simntind cum nervii îmi crește la maxim. Eram încătușat dar nu asta era problema, problema era ca pe mâna mea este un semn , dar dracu stie ce înseamnă.
- Înseamnă ca acum faci parte din Scoala de Corectie din Seul, spune o voce ce parca știa ce gândesc.
-Cine ești!?, arătate!!
Din umbra se ivești un bărbat ce nu pare sa aibă mai mult de 40 ani. Era înalt cu un par brunet avand pe ici colo câteva fire sure, și cu ochi verzi ca smaraldul. Mi-am încruntat privirea.
-De ce mi l-ai făcut!? cum îți piermiti, și cine dracu ești tu!??
-In primul rând vorbește calm, in al doilea rând ți-am făcut semnul pentru ca așa este regula acestei scoli, iar in al treilea rând sunt directorul lămurit, spune acesta calm.
-Lămurit pe dracu, șoptesc.
-Bine dacă ai intales înseamnă ca poți sa ieși de aici , dar îți zic o singura data , spune serios , dacă de 10 ori vei fi dus in carcera atunci voi fi nevoit sa te trimit la cel mai periculos loc pentru persoane cu probleme intales?
Lam privit cu ura in timp ce îmi lăsam privirea in jos. O sa fie un an pe cinste.
CITEȘTI
Scoala de corecție(vkook)
RandomJeon Jungkook a fost dat vinovat pentru crima ce nu la comis fiind obligat sa se ducă la scoala de corectie, acolo unde îl întâlnește pe cel m-ai mare coșmar al sau, Kim Taehyung. Oare ce se va întâmpla când cei doi se vor întâlni?, aflați in povest...