Capitolul 45

757 60 15
                                    

-Taehyung de când nu te-am mai văzut pe aici, parca te lăsaseși de acest obicei, chicoti brunetul.

Satenul doar își da ochii peste cap și dădu mâna cu Jongsuk.

-Nu ma voi lăsa niciodată, ranji.

Brunetul doar își da ochii peste cap.

-Pai după cele întâmplate chiar ma mira, oricum am intales ca tu vei fi in cursa.

Da din cap și analiza fiecare persoana in parte. De la fetele aprope dezbrăcate, pana la concurenții ce își așteptau rândul.

-Și ai aflat cu cine te vei întrece.

-Neh dar nici nu ma interesează, îl voi face praf asta e sigur, incepu sa rada ciufulindu-și parul.

Jongsuk zâmbi și își batu prietenul pe umar.

-Am intales ca Baekyun e in luna de miere cu iubitul sau.

-Nenorocitul își găsi insfarsit pe cineva, credeam ca va îmbătrâni singur.

-In fine treb sa ma duc sa ma joc cu cineva, dar nu îți face griji voi paria pe tine, ranji brunetul Tae zâmbind.

-Sper sa te distrezi și sa îl lasi pe sărmanul băiat sa meargă măcar normal.

Jongsuk ii făcu cu ochiul și se îndepărta de el. Taehyung incepu sa chicoteasca și își întoarse privirea spre oamenii ce deja erau lângă el. Ii placea când ei îl încurajau înainte de cursa și chiar are acest noroc. Dar vroia sa stie cu cine se va întrece, James care are grija de curse ia spus ca e anonim, deci trebuie sa se aștepte la ce e mai bine. Cineva il bătuse pe umar Taehyung întorcându-se și zâmbi.

-In 10 minute sa fii la linia de pornire, concurentul va fi acolo, spune James.

Taehyung doar încuviința și dădu palma cu el apoi se intrepta spre mașina lui. Dar nici nu ajunse cum treb ca cineva ii sărise in spate aproape deschilibranduse. Când văzu persoana  data ofta urat.

-Iubire ce dor mia fost de tine!! spune o blonda mai mult machiata decât îmbrăcată, ce ii pipie pieptul fără jena.

Satenul o da jos de pe spatele sau și o privi încruntat.

-Ti-am mai spus sa nu îmi zici așa, in plus am deja pe cineva așa ca curvo ai ajuns prea târziu, incepu sa ranjeasca fata incruntanduse.

-Dar iubire da-o dracu azi vreau iarasi sa te simnt nu ai idee ce dor îmi este de tine, se planse încercând sa îl imbratiseze dar Taehyung o împinse.

-Ar fi bine sa te liniștești ori vei vedea latura mea rece și nu o sa îți placa, spune printre dinți ochii schimbându-se in negrii ca pana corbului.

Fata chitai surprinsă și fugi cu lacrimi in ochi.

-Cruva, șoptește scârbit și se urca in mașina pornind spre linia de pornire.

Când ajunse observa o mașina bej cu ici colo semne negre cum aștepta la linie. Nu văzuse persona fiindcă geamurile sunt întunecate așa ca opri și el la linie James apropiindu-se de el.

-Deci sunt foarte mulți bani in joc așa ca vezi, glumi Tae dându-și ochii peste cap.

James dăduse mâna cu el și lua microfonul.

-Concurenții sunt pregătiți, va rog faceți câțiva pași in spate pentru ca nu voi plăti eu spitalele, așa in mașina neagră se afla persoana cunoscuta vouă care tot timpul câștiga cursele, Kim Taehyung, urla in microfon toți din jur aplaudând și fluierând, iar in mașina bej persoana e anonima, vrea sa nu fie cunoscut doar după cursa, deci concurenții gata?

Tae da din cap și incepu sa pornească mașina.

-Bun Hannah la linie.

O bruneta zâmbi avand steagurile in mâna privind mașinile din fata ei.

-Sa câștige cel mai bun, spune și ridica un steag, toți strigând, apoi al doilea steag, privind cum mașinile erau gata de pornire, START , urla dând steagurile jos mașinile deja darapandnad pe pista.

Taehyung apasă pe acceleratie fiind un pic in fata. Era atât de concentrat încât nici nui pasa, ii pasa doar sa câștige. Observa cu adversarul îl ajunge satenul accelerând mai mult. Cursa era strânsă, nici unul nu se lăsa, acest câștig era in sângele lor. Când erau deja aproape de finish Tae apăsă accelerația văzând linia dar își mari ochii. Frâna brusc când deja trecuse de linie dar nu câstigase. Adversarul îl intrecuse. Diferenta fiind de un centimetru.

Toți din jur urlau și fugeau spre mașina câștigătoare Tae încă fiind încremenit. Atât timp câstigase si un necunoscut la dat jos, cum era posibil?

-Îmi pare rău Taehyung dar se pare ca azi nu e ziua ta, spune cu părere de rău James când era lângă geam.

-Cum e posibil, era după mine, cum a putut sa ma ajunga, James ce dracu? întreaba nervos Tae și cobora din mașina.

-Taehyung hai sa ne liniștim, încearcă sa îl liniștească dar nu putu.

Satenul se intrepta cu pași apăsați pe mașina care câstigase dar Jongsuk se puse in fata lui.

-Taehyung nu fa vrio prostie asta e, impacate cu ideea, spune brunetul dar băiatul îl da la o parte ajungând la mașina.

-Ieși din mașina dacă ai tupeu, urla cei din jur dăduse cu un pas in spate.

Taehyung își pierduse răbdarea când nu ieși încă așa ca vroia sa smulgă usa dar se opri când acesta se deschise. Isi strânse pumnii puternic dar când văzu persoana încremeni șocat. Acea persoana se apropiase de el avand un rânjet pe fata.

-Ce e Taehyung nu știi ca in viața se mai și pierde, spune râzând jucăuș.

-J-Jungkook? întreaba încă șocat.

-Da iubire, am vrut sa te bat la jocul tău, sa îți arat ca viața nu e numai câștig, zâmbi și îl săruta scurt pe buze.

Satenul își revenise imbratisindul strâns.

-De ce ai făcut asta, puteai sa te accidentezi, spune îngrijorat analizandui fata.

-Și eu ma simnt asa Tae când știu ca tu practici așa curse periculoase, de aceea vroiam sa îți arat ca nu e bine, spune și zâmbi trist.

Taehyung doar ii lua fata și își zdrobi buzele de ale celui mic auzind cum toți din jur aplaudau.

-Te iubesc micul meu iepuraș, zâmbi și îl îmbrățișă strâns.

Băiatul doar își afundase capul in scorbura gâtului celui mare zâmbind.

-Și eu te iubesc, si tine minte voi fi cu tine oriunde te vei afla.

***
Asta a fost, va multumesc mult pentru tot sprijinul care mi l-ați oferit, și pentru toate comentariile amuzante. Sper sa va placa ultimul capitolul și ca veti citi celelalte cărți fiindcă voi fi foarte bucuroasa.

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum