Capitolul 14

1.8K 129 14
                                    

Uitați și capitolul 14. Lectura plăcută.

~~~~

-Jimin la dracu răspunde te rog, spune încet Hyuna mai sa înceapă sa plângă.

Blonda scrisni din dinți dar se opri brusc când auzi un zgomot in fata ei. Șia dus încet mâna la gura încercat sa oprească suspinele ce ieșea.

-Cum dracu ai pierdut-o acum îți dai seama ca șeful o sa ne jupoaie de vii!!! , tipa o voce groasa ce ii dădea fetei fiori reci pe șira spinării.

-Îmi dau seama, acum caută și nu tipa mult ca ne iei din timp, spune deja alta voce dar nu atât de groasa.

Hyuna pana acum stătea și incerca sa nu facă mult zgomot. Dar un sunet puternic ia făcut pe cei doi sa se întoarcă spre locul unde se auzea, blonda facanduse alba la fata, a încercat rapid sa închidă sunetul dar mâinele ii tremurau puternic fiind imposibil.

Blonda auzise un sunet ascuțit și simnti cum e trasa puternic din locul unde era ea. A început sa tipe și sa se zbate in încercarea de a se elibera.

-Te-am prins curva mică, după ce auzise acele cuvinte o durere cruntane simțite la baza capului leșinând.

***

Jimin ștergea mesele după o zi grea de munca. Dar simnti cum telefonul vibra. Îl scosese din buzunar și era confuz când văzuse cele 15 apeluri pierdute de la Hyuna și un mesaj de la un număr necunoscut. A deschis mesajul si încremeni șocat. In mesaj era poza Hyunei ce era legată de mâini și picioare gura fiindu-i lipita și putu observa fata ei plină de lacrimi și palida. Și-a mai plimbat privirea șocanta pe chipul speriat al fetei pana observa mesajul de mai jos.

"Dacă vrei sa o mai vezi vreodată atunci fii bun și vina la aceasta adresa. Ai doar o ora, dacă întârzii atunci spune papa iubitei tale prietene."

Jimin privi șocat dar și nervos adresa pe care la primit mai jos.  Nui vine sa creada ca Hyuna este rapita și numai din vina sa. Acesta apasă nervos un număr. După câteva bipuri o vise groasa ii răspunse.

-Va ascult, spune acea voce.

-Am nevoie sa vorbesc cu Jeon Jungkook acum , va rog, spune Jimin bătând disperat din degete.

Liniștea ce se auzea din partea cealaltă de telefon ii făcuse nerăbdarea sa crească.

-Bine așteaptă 2 minute.

După ce trecuse 2-3 minute Jimin auzi vag vocea prietenului sau cel mai bun.

-Jeon, spune el cu vocea sa groasa.

-Jungkook, spune Jimin suspinând, Hyuna are probleme, Kook spune-mi ce sa fac, întreba disperat.

-Jimin?? , stai cum adică Hyuna are probleme?, ce sa întâmplat? , întreaba Kook confuz.

-Am primit un mesaj de la un necunoscut ce o tine captivă nustiu unde și mi-a zis ca dacă intr-o ora nu sunt acolo o va ucide Jungkook, o va ucide, spune Jimin cu vocea tremurândă.

Jungkook după ce auzi își închise ochii și răsufla încet apoi ii spuse.

-Acum ascultama atent, te duci unde tia zis și când ajungi îmi trimiți un mesaj apoi sa îți deschizi GPS ca sa te pot găsi usor, și încearcă sa tragi de timp pana o sa vin ai intales, spune Kook.

-Am intales, dar Kook cum ai sa poți ieși din scoala parca era interzis.

-Nu-ți face griji de asta acum tu fa ce ți-am zis eu bine.

Jimin se uita in gol preț de câteva secunde apoi ii spuse un bine.

Kook trânti cu putere telefonul apoi se duse in camera lui gândindu-se la un plan de scăpare. Apoi își aminti ca persona pe care nu o dorea sa îl menționeze ii zise ca odata la doua săptămâni directorul și cu câțiva gardieni vor pleca pentru doua zile. Asta era șansa lui.

Când se înserase acesta se îmbarcase comod apoi aștepta ca Jimin sa ii transmită un mesaj, dar un sunet la făcut sa se întoarcă spre usa.

-Pleci undeva?, întreaba Tae in timp ce învârtea o cheie pe deget.

-Nui treaba ta , ii spune Kook tăios.

-Hmmm credeam ca o sa vorbești cu mine mai calm după câte sa întâmplat zilele trecute, spune acesta și începea sa ranjeasca.

Kook îl privi urat apoi simnti cum telefonul începu sa vibreze. Deschise mesajul de la Jimin apoi incerca sa iasa din camera dar brațul puternic a lui Tae îl oprise.

-Nu pleci nicăieri pana nu îmi spui unde pleci.

Jungkook începea sa se agite, timpul petrecut in camera cu Taehyung ii îngreuna situația. Dacă nu ajunge la timp in acel loc atunci cine stie ce o sa se întâmple cu Hyuna și Jimin.

-Taehyung nu am timpul necesar acum sa îl pierd cu tine, trebuie sa ma grăbesc undeva, încearcă iarasi sa îl împingă dar fără folos.

-Pana nu îmi spui unde pleci nu-ți dau drumul.

Brunetul îl privirea disperat dar ofta încet.

-Prietenii mei sunt in pericol așa ca trebuie sa plec, spune Kook și incerca sa ii dea mâna jos dar acesta îl ținea strâns de perete. Ce ma ie acum ți-am spus unde vreau sa plec, dami drumul.

Tae îl privi in ochi in timp ce ranjea apoi isi apropie fata de a lui șoptind încet.

-Nu pleci pana nu îmi dai un pupic, Kook când auzise încremeni, dar își reveni rapid.

-Te rog Taehyung este important trebuie sa plec, spune Kook.

-Nup, pana nu primesc acel pupic nu-ți dau drumul. Kook când observase ca nu putea sa facă nimik ca sa ii deie drumul ofta nervos.

-Bine îți dau acel ..., încearcă sa spună dar cuvintele i se bloca in gât.

-Hai spune, ce sa îmi dai? întreba Tae râzând.

-Pupic, spune Kook încet.

-Ce ai zis, îmi pare rău dar nam auzit ce ai spus, spune luându-l peste picior pe Kook.

Kook îl privise urat dar știuse ca o sa regrete mai târziu, dar nu putea  sta mai mult timp pentru ca prietenii lui sunt in pericol, așa ca ii lua cămașa in pumni și cu o mișcare brusca își lipi buzele de ale satenului într-un sarut scurt. După ce se desprinse de Tae, îl ocoli și zbughise  spre poarta ieșind și ducându-se spre locul unde sunt captivi prietenii lui.

Tae ce stătea pana acum  in locul unde era și înainte se uita confuz spre poarta dar își duse apoi mâinele spre buzele sale unde au fost mai devreme atinse de cele ale brunetului zâmbind scurt.

------------------------------------------------------
Hey guys deci in primul rând imi pare dau ca in ultimul timp scriu atât de rar, dar serios nu am timp. Dar oricum cartea o sa o termin chiar dacă voi scrie  rar. Deci sper sa va placa.

Peace🙏

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum