Capitolul 20

1.5K 109 9
                                    


Jimin se trezi bolborosind ceva nedescifrat. Se ridica încet sa nu îl trezească pe băiatul de lângă el și se intrepta spre baie. Își făcu rapid dus, se spală pe dinți apoi se duse in sufragerie. A coborât scările in timp ce își ștergea ochii, dar se opri brusc când îl vedea pe Jungkook cum îl privea speriat. Jimin îl privi confuz și se apropie încet de el.

-Jungkook ești bine?

Jungkook încă îl privea speriat, dar Jimin nu-și dădea seama ce se întâmpla cu el. Sa mai apropiat de el pana a ajuns in fata lui.

-Jungkook?

-J-jimin ce sa întâmplat aseară d-de ce mam trezit cu s-sânge pe fata?

Jimin se uita in toată părțile pana sa oprit la fata băiatul care tot emana sperietura.

-Jungkook eu...

-Jimin spune ce sa întâmp... dar se opri când ii văzu umărul bandajat, de ce ai umărul bandajat!? întreba Kook cu o voce destul de dura.

Jimin îl privi speriat neștiind dacă sa îl minta sau nu.

-Nu am nimic, spune încet blondinul.

Jungkook îl prinde de mâna strângând-ul tare și făcându-l pe Jimin sa strângă din dinți din cauza durerii.

-J-jungkook m-ma doare, spune în timp ce o lacrima ii cade din ochi.

Brunetul observând lacrima ii dăduse drumul dar tot era nervos.

-Jimin îmi pare rău dar tot vreau sa știu ce vreau sa știu.

Blondinul îl privi in timp ce își șterge lacrima apoi oftează.

-T-tu mi-ai f-făcut asta, spune atât de încet incat Jungkook îl privi cu o sprânceană ridicată.

-Jimin mai tare te rog.

-Am zis ca... dar fu oprit de o voce răgușită încât ii dădea fiori reci bondinului.

-A zis ca tu iai făcut asta sau ce te prefaci ca nu ții minte, spune Yoongi dur și se puse lângă Jimin îmbrățișându-l și dându-i un sarut pe obraz.

Jungkook îl privi confuz apoi se repezi spre Yoongi apucandui de maica și privindu-l dur.

-Nu i-as face nicioadata ceva lui Jimin mai auzit nicioadata!!! tipa Jungkook și îl lovi in obraz Yoongi dându-se cu câțiva pași in spate.

Verzuiul îl privi cu o sprânceană ridicată apoi începe sa rade asta făcându-l pe Kook sa fiarbă de nervi. Sa repezeit spre Yoongi dar Jimin se baga in fata primind el pumnul. Acesta cazu jos lacrimile începând sa ii apăra.

-J-jimin n-nu am vru.... dar se opri cand ii privi ranjetul verzuiului. Tu ce dracu rânjești așa!! tipa Kook dar fu oprit de vocea blondinului.

- Încetați!!!!!!! Jungkook îmi pare rău sa îți zic asta dar tu mai rănit, spune Jimin apoi își șterse lacrimile.

-Cum adică eu te-am rănit!? tipa nervos Jungkook.

-Jungkook nu mai tipa atâta și ascultama!! Ieri erai in criza ta și mai împușcat!! tipa Jimin iar Kook îl privi împietrit.

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum