-Ce este Taehyung nu ma mai poți dobori, credeam ca te-ai făcut mai puternic decand ultima data ne-am văzut, spune Novak și începe sa rada zgomotos.
Taehyung incerca sa se ridice dar rănile de pe fata îl dureau îngrozitor nu mai zic de piept.
-Du-te dracu Novak, șoptește încercând sa respire.
-Uuu micuțul Tae sa făcut mai moale ce dragut, sa intaleg ca din cauza acelui băiat?, spune și apasă pe o telecomanda o lumina slaba aprizanduse.
Taehyung cu ultimile puteri privi spre acea lumina facand ochii mari. Jungkook legat de un scaun, plin de vânătăi și tăieturi pe fata.
-Săracul nu a putut sa se apere, spune și începe sa rada, sa fi văzut cum urla de durere, ah ce placere aveam atunci.
Taehyung încă încremenit privea scena din fata sa, apoi își îndrepta privirea spre el.
-Teai făcut mai pishopat Novak ce ti sa întâmplat? șoptește Tae și încearcă sa se ridice dar pumnul puternic a lui Novak la doborât jos gemand de durere.
-Sa spunem ca mam saturat sa văd cum alții se distrează, spune apoi se îndreaptă spre Kook, deci de ce sa nu o fac și eu?
Tae își pune mâna la umăr fiindcă se ranisera când luptase cu Novak.
-De ce Novak?
Blondinul se întoarce și rotește un cuțit in mâna rânjind.
-De ce sa le las lor toată distracția, spune apoi se intreapta spre Kook tăindu-l pe fata. Kook se trezi gemand de durere.
Șia ridicat capul spre Novak încercând sa spună ceva dar apoi tacu când îl observa pe Tae. Sa uitat cu groaza la el văzându-l rănit.
-Vezi nui minunat sunetul acesta, spune apoi linge sângele gemand de placere, gustos.
Tae se ridica și se sprijină de perete zâmbind slab.
-Rău ca nu team omorât atunci când aveam ocazia, știind ca vei ajunge așa.
Novak se întoarce spre Tae rânjind.
-Chiar așa Tae, spune apoi se apropie de el, atunci am fost slab și la naiba chiar vroiam sa ma sinucid, dar cu ajutorul unor persoane am ajuns persoana care sunt azi și știi ce bine ma simnt, mai ales când aud și văd groaza victimilor mele imploranduma sa nui omor, dar atunci care ar mai fi fost distracția? rânjește și începe sa rada ca un psihopat.
Blondinul se întoarce spre Kook.
-De-obicei îmi omor victimile fără multa vorba dar frumușelul de aici îmi era prea mila ca voi pierde distracția așa ca mam gândind întâi sa îl torturez sa ma bucur de plăcerea care el mi-o ofera apoi sa îl omor, rade, tu ce zici Tae ca pe vremuri?
Kook îl privi confuz dar și șocat de vorbele blondinului si îl privi pe Tae încercând sa intaleaga despre ce vorbea psihopatul.
-Aa nu știai drăguțul de Tae era ca și mine , tortura, omora , se distra pe corpurile oamenilor, și nici nu aveai idee ce bucurie avea când făcea asta, sap spui de mine ca sunt psihopat, spune apoi rade zgomotos.
Kook cu ultimile puteri șopti.
-Nu cred.
Novak îl privi și își puse mâna pe barbie rânjind.
-Nu crezi zici, atunci spune-mi care a fost cauza ca Tahyung era la scoala de corectie, trafic de droguri, prostituție bla bla bla, zice apoi văzând ca Kook tace il privi pe Tae, tu ce zici Tae?
CITEȘTI
Scoala de corecție(vkook)
De TodoJeon Jungkook a fost dat vinovat pentru crima ce nu la comis fiind obligat sa se ducă la scoala de corectie, acolo unde îl întâlnește pe cel m-ai mare coșmar al sau, Kim Taehyung. Oare ce se va întâmpla când cei doi se vor întâlni?, aflați in povest...