Capitolul 41

804 55 8
                                    

-Cum dracu ai putut sa ii faci așa ceva!? urla Jimin in timp ce ii lovi pieptul dur avand lacrimi in ochi, știai ca el putea avea criza dar ți-e nu tia pasat, vroiai doar sa îți bagi limba in gatul curvei aleia, nenorocitule acum numai ca lam pierdut dar a omorât pe cineva, tu îți dai seama ce ai făcut? îți dai seama!? tipa lacrimile neincetand sa ii invadeze fata palida.

Taehyung privi pierdut la imaginea din fata lui lasându-l pe Jimin sa ii rănească pieptul, fiindcă o merita, iar cea mai buna calmare este sa te descarci pe cineva.

-Nu, nu tiai dat seama fiindcă nuti păsa, ți-ai bătut joc de el, Taehyung, și acum lam pierdut!!!! tipa Jimin și se prăbuși la podea plângând neîncetat.

Yoongi îl privi urat pe saten. Chiar nici el nu credea ca o sa facă așa ceva mai ales ca își dăduse viața de prea multe ori pentru el la urma rănindu-l doar dintr-o prostie.

-Jimin linistestete nu lam pierdut, o sa îl găsim ai incredere, încearcă sa îl înveselească pe blondin dar nu mergea, plângea și urla.

-N-Nu, nu intalegi, teama care am avuto tot acest timp sa adeverit, incepu sa tremure suspinând grav.

Toți îl priviră pe Jimin confuzi.

-Ce teama Jimin?

Blondul isi ridica capul spre Tae șoptind cu lacrimi in ochi.

-A devenit un criminal, și nu mai putem face nimic.

***

-Jungkook mergem sa bem ceva?

Jungkook privi calm lacul din fata lui. Acum fiind și noul lui prieten lângă ii va fi mai usor.
Băiatul doar se ridica și dădu încet din cap. Jong Suk zâmbi încet și pornira la cel mai apropiat bar.

-De când ai început viața de criminal? întreaba aprizandusi o țigara.

Brunetul îl privi plictisit și da din umeri.

-Nu țin minte, spune scurt admirând priveliștea din fata lui.

Lee il privi confuz dar ofta. Poate ca lui nui pasa, poate a început sa omoare acum sau ceva timp in urma. Nu știa dar nici nu vroia sa îl mai intrebe așa ca zâmbi și trase din țigara.

-Îmi place de tine sincer.

Jungkook doar da din umeri și îl ignora. Nici el nu avea habar de când începuse acest obicei dar nici nu vroia sa stie, știa doar ca ii place și chiar dacă va avea probleme se va descurca, tot timpul o face.

-Uite ca am ajuns, nu îți face griji voi face eu cinste, spune usor satenul in timp ce arunca țigara jos și îl privi atent.

Era frumos, știa ca îl mai văzuse undeva dar nu tine minte unde și asta îl fustra pe băiat. Când au intrat primul loc fusese la bar comandând 2 shoturi.

-Serveștete, spune scurt și din o inghititura îl termina.

Jungkook privi atent lichidul din pahar și îl goli  rapid. Când tranti paharul pe masa simnti cum se sparse, Lee privindu-l amuzat dar barmanul nu prea.

-Platestel, spune dur Kook doar dându-și ochii peste cap.

-Nu am de gând.

Băiatul se inerveaza și vroia sa îl apuce de guler dar Lee ii prinse mâna.

-Plătesc eu nu este nevoie de o scena.

Puse banii pe masa și băiatul le lua nu înainte sa îl privească dur pe Kook.

Satenul incepu sa rade ștergând lacrimile false de pe fata.

-Nu ma așteptăm la așa ceva.

Kook zâmbi și el și privi încet fiecare persona. Care cădeau pe jos, care se sărutau pana se înghițeau unul pe altul, care și-o trăgeau pe unde apucau. Locul perfect pentru o victima. Mai dăduse in shot pe gât și ii zâmbi satenului.

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum