Capitolul 24

1.4K 112 18
                                    

După ce a trecut 5 zile de când a fost la acel Baekhyun , a decis sa iasa din camera și sa se ducă la bucătărie dar se opri brusc când îl văzu pe Jimin.

-Jimin ce faci acolo? confuz Jungkook se apropie de el.

Jimin își scoase capul din dulap și îl privi cu o sprânceana ridicată.

-Uite priveam și eu taracanii cum umbla nimic interesant, spune și își da ochii peste cap apoi își vârâ capul înapoi.

Chiar dacă Jungkook vroia sa ii spună ceva de dulce a ales sa tacă, Jimin nervos e prea mult chiar și pentru el. Așa ca a ales sa îl lasă in pace și se duse in sufragerie unde era Yoongi și Taehyung privind televizorul. Nici acum nu intalege ce fac ei in casa blondinului, adică serios ei practic locuiesc aici.

Sa asezat pe canapea și ii privi serios. Acestea doi se uitarea curioși la el.

-Bine acum chiar vreau sa intaleg și eu voi de ce stați așa mult aici, adică e casa lui Jimin da voi parca locuiti  aici, așa ca doar o mică intrebare. De ce? întreba Jungkook confuz.

Ambii se uitara unul la altul și bufnira in ras Kook privindu-i urat.

-Kook iubire Jimin nea invitat sa stam cu el, spune Tae simplu.

-In primul rând numi spune iubire pentru ca nu ai voie iar in al doilea rând Yoongi mai intaleg dar tu?

Tae se ridica din pat și se apropie de brunet acesta privindu-l speriat.

-C-ce f-faci?

Sa apropiat așa de tare de Kook încât putu simnti  respirația sa in ureche.

-Poate am venit sa stau cu tine.

Jungkook se ridica rapid și Tae făcu un pas in spate privindu-l cu o sprânceana deasupra.

-Taehyung chiar numi mai pasa de aberațiile tale, așa ca eu voi pleca in camera mea, multumesc frumos.

Brunetul a făcut câțiva pași spre scări dar vocea satenului la oprit făcându-l sa se întoarcă spre el.

-Sa intaleg ca nu vrei sa auzi informațiile ce mi le-a transmis Baekhyun? întreaba satenul dar Kook se repezi spre el atât de aproape încât Tae incepu sa ranjeasca. Ce acum sunt importat?

-Taehyung, spune cu dinții încleștați, spune-mi acum.

Taehyung incepu sa rade de fata celui mic și se așezată pe canapea dregandusi glasul.

-Baekhyun a aflat cateva informații dar nu sunt de ajunse.

-Spune.

Și-a dat ochii peste cap și ii spuse.

-După spusele lui Baek cel chiar tia ucis buneii este un tipa pe nume Novak Manuer, dar încă nu aflat unde se afla acum.

Brunetul îl privi suprins apoi se puse pe gânduri.

-Doar cu o data a aflat cine este?

-Dap , se pare ca nu numai pe buneii tai ia ucis atunci dar a omorât și câțiva persoane. După câte am intales este destul de renumit la acoperirea urmelor , poliția chiar și federalii nu au putut sa îl găsească, dar ma mira ca tu îl vei găsi.

Jungkook privi încruntat podeaua la informațiile auzite.

-Acum ca ii știu numele va fi mai usor sa îl găsesc.

-Intrebare buna, cum? întreaba satenul plictisit.

- Încă nustiu dar voi vorbi cu  o persoana pe care o cunoscut și pe care poate găsi cu ușurintă pe cineva.

Taehyung își ridica o sprânceana apoi îl privi pe Jungkook cum se ridica din canapea și se duse la usa, dar satenul in opri.

-Vin cu tine , spune serios.

-Taehyung apreciez ca mai ajutat dar vreau sa ma duc singur, după ce spune vroia sa deschidă usa dar Tae îl închise înapoi.

-Jungkook cum tiam mai spus înainte am degand sa te ajut sa găsești acel criminal.

Jungkook ofta dar da din cap și ieșiră amândoi din casa, Tae scoțând mașina din garaj și plecată amândoi spre destinație.

***

-Jungkook prietenul meu drag ce te aduce aici? un băiat cu parul negru ce stătea pe un scaun cu un pahar in mâna ce conținea un lichid maroniu se ridica și se apropiera de Kook imbratisindul strâns.

-Hey Namjoon am venit cu o rugăminte la tine, spune Kook după ce se dezlipirea de el.

Namjoon ii făcu semn sa se așeze acesta dand din cap.

-Vrei ceva de baut? întreaba dar Kook da negativ din cap, bine dar prietenul tău dorește ceva? își intrepta privirea pe Tae ce stătea in picioare si ii privi atent.

Satenul da și el din cap ca nu apoi se puse lângă Kook.

-Bine... deci cu ce te pot ajuta?

Înainte ca Jungkook sa spună ceva o voce ii făcură pe toți trei sa își intrepte privirea spre usa unde era un băiat cu parul blond zâmbind pana la ureche.

-Kookie!!! tipa apoi sari pe sărmanul băiat care incerca sa respire.

-Jin iubire îl sufoci, incepu Namjoon sa rada.

Jin îl lasă in pace dar tot îl privi cu bucurie.

-Îmi pare rău dar mi-a fost foarte dor de el, Jungkook puiule ai mâncat ceva, uitate la tine arați foarte slab ai mâncat măcar ceva, vrei sa îți aduc sa manaci??? întreaba Jin dar Kook îl opri.

-Și mie mi-a fost dor de tine Jinnie dar numi este foame am mâncat înainte sa vin aici.

-Ești sigur , ești doar piele și os , poate ar trebui sa îți aduc ceva sa mănânci, dar se opri și îl privi pe băiatul ce îl privi încruntat, tu cine ești?

-Jin el este Taehyung , Tae el este Jin.

Cei doi se privi încruntați dar vocea lui Namjoon ii făcură sa își îndrepte privirea spre el.

-Jin iubire nu vrei sa ne aduci ceva de mâncare și de baut?

Jin da scurt din cap apoi îl săruta pe obraz și fugi tropăind spre usa. Tae îl privi încruntat și mormăie " ce copil". Jungkook auzi și incepu sa rada.

-Bine deci Jungkook cu ce sa te ajut?

-Am nevoie sa îl cauti pe acest tip Novak Manuer.

-Hmm am auzit ceva de el dar nu prea țin minte, bine Kook voi face tot posibilului sa îl găsesc dar vreau sa știu dece vrei sa îl cauti?

-Tipul mi-a ucis buneii, spune Kook trist.

Namjoon se ridica și se apropie de Kook imbratisindul și soptindui un îmi pare rău.

-Jungkook ma voi strădui sa îți transmit informaitiile in următoarele doua zile.

-Multumesc mult Namjoon ești un prieten bun.

Cei doi se îmbrățișara și vroiau sa se scoala sa plece dar fu opriți de vocea blondinului.

- Nu plecați pana nu mâncați ceva, spune serios.

Cei doi își dădură ochii peste cap și se puse la masa înapoi începând sa mănânce sa vorbească despre ce au făcut înainte sa se întâlnească.

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum