-T-Tae...te rog ast...mhh, geme încet cel mic când ii simnti buzele fierbinți pe pielea rece și palida a pieptului.Satenul incepu sa ii tachineze mugurașii rânjind când ii simnti corpul cum tremura de placere.
-Îți place babyboy? spune in timp ce ii mângâie talia privindu-l adânc in ochi.
Băiatul își dădu capul pe spate nevrând sa ii vadă fata roșie ii era prea rușine. Taehyung chicoti la reacția celui mic și săruta încet și delicat maxilarul lui Kook.
-Nu ai idee ce îmi faci, ii săruta buzele apoi începe sa ii muste și suga gatul lăsând mici pete roșii.
Jungkook nu putea sa își tina gemetele, își musca buza atât de tare încât mici firicele de sânge se prelinse spre maxilar pana ajunse la gât. Taehyung linse sângele rânjind.
-Atât de gustos, șopti încet in urechea băiatului muscandui lobul urechii.
Își dădu capul pe spate de placere muscandusi buzele. Îl vroia pe băiat acum nu mai putea face fata acestei plăceri e ca o tortura.
-Mmm , Tae , t-te rog nu mai r-rezist, geme cel mic prizandui firele parului celui mare in pumni.
Taehyung ranji satisfăcut și ii da pantalonii impreuna cu boxerii jos de pe corpul fierbinte și transpirat al brunetului. Incepu sa ii sărute buzele muscandui și intrând in lăcașul umed devorandui limba. Jungkook parca era in rai iar băiatul din fata lui era un înger frumos și sexy ce îl topea pe săracul băiat. Când ii simnti degetele groase și lungi pe capul sau erect își incorda voluntar mușchii. Satenul incepu sa ii tachineze cu o mâna penisul celui mic și cu cealaltă locul strâmb și umed.
-Aish babyboy ești atât de strâmb și perfect, ii șopti in ureche Kook inchizandusi ochii rusinat.
-T-Te rog nu ma m-mai c-chinui, încearcă sa spună dar plăcerea era mult mai mare ceea ce ii da cu totul lumea peste cap.
-Implorama baby, implorama ca o vrei in tine, și o sa îți îndeplinesc dorința, ranji satenul și musca brutal pielea de pe gatul firav al brunetelui câteva lacrimi părăsindui ochii.
Îl privi in ochi cu dorința iar satenul nici nu putu reacționa ca cel mic deja era deasupra lui sarutandul apăsat. Ii musca buza de jos și se apropia de urechea lui Tae sufland aer cald.
-O vreau daddy, vreau sa simnt erectia ta cum îmi loveste pereții umezi și dornici, vreau sa simnt cum ma penetrezi brutal și sa fii satisfăcut când îți gem numele, termina muscand la urma lobul urechii și se îndepărta usor punându-și fundul pe erecția deja vizibila al satenului chiar dacă încă avea pantalonii pe el.
Taehyung ranji mulțumit și in secunda următoare îi lua fata in maini zdrobindu-și buzele de cel mic doar câteva secunde și se îndepărta.
-Atunci babyboy ai onoarea, ii face semn la pantaloni apoi se puse mai comod pe perna privindu-l adânc in ochi.
Cel mic înghite in sec și se apropie de mijlocul băiatului desfacandui încet nasturii de la pantaloni. Se făcuse roșu in obraji când ii simnti privirea arzătoare a lui Tae cum îi analiza fiecare mișcare ceea ce fu mai greu fata băiatului fiind ca o roșie. Ii da încet pantalonii de pe el mărindu-și ochii la vederea umflăturii. Era atât de erect încât nici boxerii nu mai puteau sta lipiți de pielea frumoasa a satenului. Cu inima in gât ii îndeparta când te încet putu pana nu mai avea nimic pe el.
Jungkook privi rusinat penisul gros al băiatului neștiind ce sa faca. Taehyung incepu sa rade de panica din ochii băiatului și ii lua încet mâna in a lui sarutand-o delicat.
CITEȘTI
Scoala de corecție(vkook)
RandomJeon Jungkook a fost dat vinovat pentru crima ce nu la comis fiind obligat sa se ducă la scoala de corectie, acolo unde îl întâlnește pe cel m-ai mare coșmar al sau, Kim Taehyung. Oare ce se va întâmpla când cei doi se vor întâlni?, aflați in povest...