Capitolul 22

1.5K 105 3
                                    

Trei zile. Trei zile băieții au stat in spital.Trei zile de când numai știu nimic de Jungkook. De fiecare data când doctorii ieșeau din salonul lui ii ignorau de parca nu erau acolo. Jimin era distrus nu a mai dormit decand Kook era in spital, nici măcar nu mâncase nimic. Yoongi a încercat sa îl înveselească dar degeaba. Cat despre Taehyung a stat și privea doar usa salonului. Nu ieșise din spital nici măcar pentru aer , a stat doar asezat și privea locul unde stătea iubirea sa.

-Tae poate pleci acasa, n-ai mai ieșit decand Jungkook este aici, spune Yoongi cu o urma de îngrijorare.

-Sunt bine, spune încet fără sa își dezlipească privirea de usa.

Yoongi da din cap negativ și se apropie de saten.

-Taehyung intaleg ca ești îngrijorat , dar dacă mai stai mult aici fără sa mănânci ceva sunt sigur ca o sa leșini te rog.

-Am zis ca sunt bine vreau doar sa ma asigur ca este bine și plec.

-Tae.... dar fu oprit de vocea groasa a satenului.

-Am zis ca sunt bine!! de ce dracului nu ma lasi in pace!! tipa spre Yoongi acesta facanduse ca un purice.

-Am vrut doar sa te ajut, sunt îngrijorat pentru tine Tae, cu vocea șoptită Yoongi se întoarce și se îndrepta spre Jimin.

Taehyung îl privi cum se îndepărtează dar se puse jos și privi iarasi usa. Yoongi se uita îngrijorat spre Taehyung.

-Jimin mie teama de Tae.

-De ce? , întreaba ștergându-și lacrimile.

-Uitate și tu la el nu sa mai ridicat de pe acea banca decand Jungkook este aici, și ca sa vorbești cu el este imposibil devine prea nervos, și nici nu a mâncat nimic, spune îngrijorat.

-Yoongi.... dar fu oprit de usa salonului unde se afla Jungkook ieșind un doctor.

Acesta se îndreptase spre ei cu o fata serioasă.

-Sunteți tutorele lui Jungkook? întreaba doctorul pe Jimin.

Acesta vroia sa spună ceva dar Tae se baga in fata lui Jimin privindu-l confuz.

-Sunt iubitul lui.

Doctorul îl privi confuz dar și un pic scârbit. Și-a aranjat ochelarii pe nas dregandusi vocea.

-Domnul Jeon se afla in afara oricărui pericol, dar va trebui sa mai steie in spital pentru orice eventualitate, spune privind foile din mâna.

-Putem sa îl vizitam, cu vocea stinsă Jimin se ridica de pe scaun apropiindu-se de doctor.

-Domnul Jeon încă nu sa trezit, dar sunt sigur ca nu va mai dormi mult deci puteți sa îl vizitați peste o ora , o ora jumate.

-Va mulțumim mult domnule doctor , apreciem foarte mult, spune Yoongi zâmbind slab.

Doctorul a dat doar din cap și se îndepărtase de cei trei baieti nu înainte sa îl privească pe Tae. Acesta observând își da ochii peste cap și se puse iarasi pe scaun.

-Taehyung acum ca ai aflat ca este bine ce vrei sa mănânci? întreaba Yoongi cu Jimin in spatele sau.

-Numi este foame, spune încet.

-Kim Taehyung in momentul acesta îmi spui ce vrei sa mănânci sau ma jur ca o sa îți bag mâncarea in gât și no sa îmi pese dacă o sa strigi la mine, îmi pasa de sănătatea ta așa ca nu fi un copil, spune Yoongi deja transpirând de teama.

Taehyung îl privi încruntat dar ofta.

-Bine.

Yoongi îl privi fericit și se duse împreuna cu Jimin sa cumpere ceva de mâncare. După ce a trecut deja o ora jumate ajutoarea doctorului a ieșit din salonul brunetului zâmbind scurt.

-Puteți sa intrați.

Jimin cu zâmbetul uriaș pe buze a intra val vârtej înăutru cei doi intrând din urma sa.

-Jungkook slava cerului ca ești bine, zice Jimin aproape sărind pe sărmanul brunet, de ce dracului ai făcut așa ceva știi când te tare mai speriat!!

Jungkook își lasă privirea in jos.

-Îmi pare rău Jimin dar nu suportam sa te văd rănit din cauza mea.

-Jungkook blegule numi pasa dacă ma rănești, da nici mie numi place dar nici chiar sa te sinucizi, spune Jimin luandul încă o data in brațe. Ți-e foame, vrei sa îți aduc ceva de măcar, măcar te hrănesc bine aici, doamne ce slab ești, ma duc sa îți aduc de mân.... dar Jungkook îl opri.

-Jimin sunt bine nu trebuie serios.

Jimin îl privi urat făcându-l pe Kook sa înghită in sec.

- Jungkook nici sa nu te aud, îți aduc de mâncare și punct, spune apoi îl ia pe Yoongi ieșind amândoi din salon.

După ce cei doi au ieșit Jungkook își intrepta privirea spre Taehyung acesta stand într-un colț mai îndepărtat.

-Taehyung? întreaba nesigur brunetul.

Tae îl privi fără sa spună nimik apoi se apropia de pat la câțiva metri de Jungkook nedorind sa ii încalce spațiul personal.

-Te simnti bine?

-Da, dar tu, ai cearcane destul de vizibile ai dormit măcar ceva?

Tae nu spunea nimic privirea lui fiind ținta pe Jungkook.

-Nu te îngrijora pentru mine, acum vorbim despre sănătatea ta.

Kook îl privi cu sprânceana ridicată.

-Tae sunt bine, dar tu nu ești.

-Jungkook te rog sa nu vorbim despre cum ma simnt eu cel mai importat este ca tu sa fii bine.

Jungkook ofta apoi batu cu palma pe pat sa se așeze lângă el. Tae îl privi cu o sprânceana ridicată dar ofta așezându-se.

-Uite Tae intaleg ca îți pasa de mine, dar și mie îmi pasa de sănătatea ta, spune regretând imediat cuvintele ce le scosese pe buze dar nu mai putea da înapoi.

Taehyung fără sa zică ceva ii prinde barba brunetului zdrobindu-și buzele de acestea, dar Kook dadusi seama ce se întâmpla îl împinge punându-și mâna la buza șocat.

-Ce naiba făci!? spune aproape țipând.

Tae începea sa rada de reacția celui mic.

-Scuze dar credeam ca no sa fie o pacoste dacă tiam salvat viața deci am vrut sa văd dacă ma respingi și se pare ca da, spune la urma dezamăgit.

Jungkook vroia sa zică ceva dar usa de la salon la împiedicat acesta oftand. Jimin cu Yoongi intraseră cu mâncare. Jimin se puse lângă Jungkook și ii desfăcu fiecare cutie cu mâncare la urma dându-i bietele.

-Mănâncă, spune serios.

-Dar Jim...

-Am spus mănâncă.

Brunetul îl privi urat dar incepu sa mănânce. După ce terminase Jimin zâmbi și ii lua cutiile din fata lui încetându pana la gât.

-Am vorbit cu doctorul se pare ca peste trei zile vei fi externat, așa ca e si te culca, vom veni și mâine sa te vizitam, spune apoi ii da un pupic pe frunte, sa nu faci nici o prostie mai întales.

Jungkook da rapid din cap , iar Jimin zâmbi scurt luându-l pe Yoongi și pe Tae și ieșind din salon. Brunetul isi da ochii peste cap apoi se puse mai comod adormind îndată.

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum