După 5 zile...
-Joon simnt cum o iau razna, spune Jungkook și se tranteste pe scaun înjurând in barba.
Namjoon ii da un pahar cu un lichid arămiu așezându-se in fata lui.
-Jungkook te intaleg dar ar trebui sa te mai potolește mai ales ca Taehyng încă e in spital.
-Nu pot sa ma potolesc Joon, tipul ăla încă e in libertate iar eu stau și beau un pahar cu alcool serios, se ridica de pe scaun și îl arunca acesta facandu-se in mii de bucăți.
-Jungkook nu uita ce sa întâmplat ultima data când teai văzut cu el, tea rănit dar cel mai tare la rănit pe Taehyung , iar acum tu vrei sa te omoare la dracu Kook mai gândește-te ce o sa simnta Tae când va ieși din spital și te va vedea pe tine la morga, se încruntă și golește paharul punându-l pe masa.
Jungkook se așeza pe un fotoliu oftand greu.
-Totuși nu vreau sa îl las mai ales pentru tot ce mi-a făcut.
Namjoon isi puse manele la tâmple încercând sa se calmeze apoi ofta.
-Bine uite cum facem pana Taehyung se va vindeca noi nu vom face nimic eu voi pune câțiva oameni de ai mei sa îl urmărească, dar te rog Jungkook nu va o prostie ce te va distruge măcar pentru Taehyung, spune Joon si îl privi atent.
Jungkook își puse mâinele im cap mai sa înceapă a plânge dar si-a jurat in noaptea aceea cu Tae ca va rămâne puternic. Sa ridica încet și sa apropriat de Namjoon iar fără sa clipească ii da un pumn. Aceasta a căzut ca un bolovan jos punându-și mâna la nas simntind cum sângele curge. Jungkook îl privi trist apoi se duse la usa.
-Jungkook nu fa asta te rog gândește-te la Taehyung, spune Joon încercând sa se ridice de pe jos.
Brunetul se întoarse șoptind.
-Îmi pare rău Joon dar am făcut o promisiune și am degand sa o respect, cu asta spus iese pe usa.
Namjoon înjură in barba și se puse pe canapea. Încearcă sa își oprească sângele dar îl durea nasul îngrozitor.
-Joon iubire unde e Jungkook? întreba dar isi pune mâna la gura șocat, o doamne Namjoon ce sa întâmplat de ce îți sângerează nasul!? spune și se apropie de el încă fiind șocat.
-Trebuie sa îl oprim pe Jungkook, spune și își puse o batista la nas.
-Cum adică sa îl oprim Joon ce naiba se întâmpla!?
Joon ofta nedorind sa îl minta pe Jin au făcut un jurământ fără minciuni.
-Jungkook are de când sa se ducă la Novak.
-Novak? acel criminal?
-Da vrea sa îl omoare dar Jungkook e prea incapatinat sa asculte, spune și arunca batista îmbibată de sânge punându-și alta.
-Cum adica? , întreba și ii puse un cubuleț de gheata pe nas Joon tresarind.
-La ultima lor întâlnire Kook a fost rănit dar Tae mai nu a murit, iar acum iar vrea sa se ducă după el dar cum îl știu pe Novak o sa îl bage in pământ.
-Dumnezeule și acum ce vrei sa făci?
Joon ofta și arunca batista band din paharul sau tot lichidul.
CITEȘTI
Scoala de corecție(vkook)
LosoweJeon Jungkook a fost dat vinovat pentru crima ce nu la comis fiind obligat sa se ducă la scoala de corectie, acolo unde îl întâlnește pe cel m-ai mare coșmar al sau, Kim Taehyung. Oare ce se va întâmpla când cei doi se vor întâlni?, aflați in povest...