Capitolul 25

1.3K 98 14
                                    

După ce am întâmpinat dimineața cu strigăte și înjurături am decis sa fac ce nu am mai făcut demult.Alergatul. Un timp in fiecare dimineatza ma trezeam și alergam câțiva km asta înainte sa moara mama.

Mam îmbrăcat in ceva lejer și am ieșit din camera dar mam ciocnit de cineva mai sa cad jos. Lam privit încruntat pe Taehyung dar am trecut pe lângă el de parca nici nu era acolo. Nici nu am făcut câțiva pași ca ma prinde de brat și ma tranteste de perete. Din cauza loviturii am scransnit din dinți.

-Dami drumul! incerc sa îl dau de pe mine dar ma tine strâns de mâna.

-Uite Jungkook mam străduit chiar foarte mult dar ma doare când văd ca tot timpul ma refuzi.

-Ce vrei sa spui? intreb confuz chiar dacă stiam deja ce o sa zică.

-Încă de când ai venit prima data la corectie doar pe tine de vedeam, încercam sa te uit dacă eram cu altcineva dar numai tu îmi spulberai mintea. De când am început sa stam la Jimin mam străduit sa te fac sa ma placi dar tu tot timpul ma refuzai, și asta este foarte dureros, când vezi persoana pe care o placi, pe care numai la el de gândești, te da la o parte.

Nu stiam ce sa zic, da poate ca stiam ca ma place dar numi venea in minte ca el chiar într-atât  sa ma placa.

-Taehyung eu...

-Jungkook te rog nu vorbi doar arată ma placi sau nu?

Mi-am dat privirea jos și Taehyung șia retras mâna îndreptându-se spre scări apoi am auzit usa de la intrare cum se tranteste.

Mi-am dus mâna in par strângând  și alunecând pe perete pana am ajuns pe podea. Nu credeam ca o sa ma doară ca a plecat. Lam distrus.

***
-Alo?

-Jungkook aștept sa vii la mine, spune  Namjoon apoi închide.

Mi-am pus telefonul in buzunar apoi îmi iau o jaketa și cobor scările. I-am privit pe Jimin și Yoongi cum priveau televizorul.

-Jimin, Tae încă nu a venit?

Jimin își îndreaptă privirea spre mine apoi da scurt din cap însemn ca nu.

-Sa întâmplat ceva? intreaba îngrijorat.

-Nu doar ne-am certat, oftez, voi ajunge târziu acasa, cu asta spus ies din casa.

Cât am mers ma gandeam numai la Tae. Sper sa fie bine. După ce au trecut 10 minute am ajuns la clubul unde era Namjoon. Am intrat și mi-am pus mâna la nas simntit cum îmi vine sa vars. Când ma intreptam spre locul unde era Namjoon o curva se apropie de mine simntintui mâna pe pieptul meu și privindu-mă perversa.

-Hey frumosule nu vrei sa ne ducem intr-o camera, spune apoi se apropie mai tare de mine simntind cu își presează sânii de pieptul meu.

Am privit-o rânjind dar i-am intepartat mâinele.

-Îmi pare rău dar nu vreau sa am de a face cu o curva in călduri.

Fata ma privi încruntata apoi îmi da o palma peste fata murmurând"idiotule" apoi se intrparteaza. Mi-am pus mâna la obraz rânjind.   

Mam intreptat spre masa unde era Namjoon apoi mam asezat acesta zâmbind scurt.

-Nu credeam ca o sa refuzi o partida, spune apoi începe sa rada.

-Joon doar știi ca numi plac curvele.

Namjoon rade mai tare apoi pune o mapa pe masa.

-Cum mi-ai cerut.

Am luat mapa in mâna apoi am deschis-o privind încruntat.

-Doar atât am putut găsi, tipul se ascunde bine și mi-a fost greu sa găsesc aceste informații dar sper sa îți fie utile.

Am privit atent foile apoi iam zâmbit scurt.

-Multumesc Joon, imi ajunge, spun apoi ma ridic și dau mâna cu el.

-Oricând Kook , și vezi sa nu ai probleme.

Am zâmbit apoi iam spus "nu voi avea" și am ieșit din club nu înainte sa îl salut și pe Jin.

Am privit foile zâmbind. Se pare ca tipul este in oraș. Cât mergeam am simntit cum ma izbesc de cineva și cad jos. Mi-am ridicat privirea nervoasa dorind sa ii zic ceva dar am tăcut când am observat cine era.

-Taehyung?

Tae ma privea dar nu spunea nimic. A vrut sa treacă de mine dar iam prins brațul. Ma privi încruntat și incerca sa își smuceasca brațul dar îl țineam prea strâns. Era beat și încă tare.

-Tae îmi pare rău ca te-am suparat, spun încet.

Taehyung doar ma privea dar nu spunea nimic.

-Tae te rog nu fi așa cu mine.

-De ce sa nu fiu, aaa, mai refuzat Jungkook acum bucură-te ca no sa îți mai stau in cale!!! striga apoi își smucește brațul dar îl prind înapoi.

-Taehyung te rog!!! tip lacrimile deja aparandumi.

-Ce ma rogi Jungkook, team intales din prima no sa te mai satur, spune dur.

Lacrimile deja îmi acaparara fata. Iam prins gulerul și mi-am zdrobit buzele de ale lui. Nu stiam ce făceam acum dar simnteam ca trebuia sa o fac. Dar Tae ma îndepărtează privindu-mă încruntat.

- Jungkook nu fa asta trebuia atunci sa îmi spui , acum nu mai înseamnă nimik, spune dur apoi se îndepărtează de mine. Am căzut jos lacrimile inundandumi fata. Lam pierdut. Lam pierdut și acum nu pot face nimik.

***

Era deja ora 1 noaptea când am intrat in casa. Luminile erau stinse in semn ca deja dormeau. Am pășit încet spre scări pana in camera mea. Am pus mapa pe masa apoi miam intepartat hainele de pe mina intrând in baie. Trebuie sa fac un dus rece sa îmi iau gândurile de la Taehyung. După ce am făcut dușul mam pus in pat gândindu-mă ca insfarsit lam găsit pe criminalul care mi-a ucis buneii dar tot eram trist din cauza lui. Numi vine sa cred ca am ajuns așa. Sa plâng ca el ma refuzat, așa cum am făcut cu el. Ma durut sincer dar nu mai pot face nimic , după încă câteva minute am adormit gândindu-mă numai la Tae.

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum