Hey guys uitați și capitolul 19, sper sa nu ma urâți despre ce am scris acum, dar sper sa va placa. Puteți sa scrieti in comentarii dacă va plăcut. Așa ca lectura plăcută.
Peace🙏
><><><><><><><><><><><><><>Pov Jimin.
-Yoongi se face târziu și încă nu a venit, spun îngrijorat.
Yoongi ma privește plictisit și își intreapta privirea spre televizor.
-E băiat mare poate sa se descurce și singur.
-Dar dacă are probleme , Yoongi poate ar trebuie sa îl căutam.
Yoongi se uita la mine deja enervat.
-Jimin lasă-l in pace dacă nu vrea, nu vrea.
Lam privit încruntat.
-Min Yoongi dacă nu vrei sa ma ajuti atunci ma duc și singur sa îl caut, spun nervos și ma intrept spre usa.
Dar o mâna ma oprit intorcandu-ma brusc.
-De ce atât de tare te interesează copilul acela? ma întreaba apropiindu-se de mine încât ii pot simnti respirația de menta.
-Jungkook e prietenul meu cel mai bun și normal ca îmi pasa de el, mai ales ca nu îl cunoști cum il cunosc eu.
Yoongi se uita la mine confuz.
-Cum adică?
Am oftat.
-Oricum no sa intalegi, spun o lacrima căzând.
-Hei ,hei, ce sa întâmplat, de ce plângi? întreaba îngrijorat.
-Nu vreau sa pățească ceva Jungkook nu și de data asta, spun deja lacrimile acaparandumi ochii.
Yoongi incepu sa îmi șteargă lacrimile zambidumi blând.
-Jimin încearcă sa te liniștești și sa îmi spui cum adică și de data asta, spune și îmi mângâie spatele.
Mi-am tras nasul și lam privit in ochi.
-Când eram mici Jungkook a fost atât de devastat ca il parasise tatăl încât a încercat sa își înjunghie mama fără sa își deie seama. spun ștergându-mi nasul. In seara aceea sa schimbat, chiar dacă avea doar 2 ani, când ii priveam ochii parca nu era el. De atunci avea acele crize numai din cauza tatului sau. Ținea foarte mult la el, mai mult decât fratele și propia sa mama.
Yoongi ma privi atent.
-Bine am intales dar de ce nu și de data asta? ce a făcut?
-Yoongi te rog sa mergem sa îl căutam, spun disperat.
Ma privi oftand.
-Bine sa mergem.
I-am zâmbit și am ieșit din casa mai mult fugind spre mașina. A intrat și Yoongi si porni.
-Bine și acum unde sa îl căutam? întreaba fiind
deja pe drum.Lam privit atent încercând sa găsesc pe unde putea el sa se afle. Apoi mi-am amintit vechiul depozit unde de fiecare data se ducea când era nervos. Era locul lui special.
-La depozitul abandonat.
-Sunt multe depozite Jimin, spune dându-și o palma pe frunte.
CITEȘTI
Scoala de corecție(vkook)
RandomJeon Jungkook a fost dat vinovat pentru crima ce nu la comis fiind obligat sa se ducă la scoala de corectie, acolo unde îl întâlnește pe cel m-ai mare coșmar al sau, Kim Taehyung. Oare ce se va întâmpla când cei doi se vor întâlni?, aflați in povest...