Capitolul 12

2K 146 28
                                    

Atenție 18+

Jungkook stătea liniștit in camera lui in timp ce se gândea la întâmplările de acum 3 ore in urma. De ce a reacționat așa adică o știa pe Hyuna și o stiea destul de bine, dacă o interesa un băiat atunci făcea tot posibilul sa îl facă al ei, și Kook știa asta, dar de ce atunci când Hyuna și-a pus mainele pe pieptul băiatului care îl urăște la făcut sa fie furios, putea simplu sa o lase, sau putea sa ii zică ca acest tip nui de nasul ei, da oricum ei nui pasa dacă e tocilar, rău, sau naiv, dacă ii frumos atunci face cumva sa ii atragă atenția băiatului și peurma sa se plictisească de el.

Un oftat ieșise din gura brunetului știind ca curând no sa afle răspunsurile la întrebările care tot îl macină. Sa ridicat leneș din pat și se îndreptase spre baie facand repede un dus apoi îmbrăcânduise in ceva comod și ieșise din camera.

O ușoară adiere de vânt la lovit pe Junkook acesta gemand încet. Iubea Toamna dar ar fi mai bine dacă era acasa la el nu in acesta scoala. Sa intreptat spre teren și se asaza pe un scaun privind scoala din fata lui. Dacă nu ar fi închisă din cauza a nustiu ce drog periculos ce a fost găsit lângă un puști care era mai mult mort decât viu acum ar fi in clasa sa învețe ceva nou. Nu intalegeti greșit chiar dacă Kook are probleme destul de mari cu mania nicioadata nu a încetat sa se afunde in cărți. El dorea mai bine sa învețe decât sa își piardă timpul prin cluburi și sa ajungă acasa inconștient. In liceu el era cel mai deștept, profesorii sa mândreau, ba chiar îl trimiteau și la olimpiezi, desigur el ajungând cu primul loc acasa dar nu asta este importat. Lui Jungkook ii era foarte dor sa fie un băiat simplu, dar era deja târziu și nu mai putea da înapoi.

Un sunet la făcut pe Kook sa se trezească la realitate și și-a intreptat privirea spre persona ce a intraznit sa îl deranjeze. Dar se pare ca nu e nimeni altul decât Domnul Kim Taehyung. La privit plictisit și și-a intreptat privirea spre peroanele ce jucau fotbal ignorantul complet.

-Ai degand sa ma ignori toată ziua? , întreaba și se așezase lângă el , prea aproape. Sa uitat spre el și sa dat mai incolo păstrând o oarecare distanță.

-Numi place când lumea ma ignora, după ce spune brunetul simnte cum este prins brutal de mâna și sculat cu forța de pe scaun. La privit încruntat și vroia sa ii zic ceva dar el sa întors și a început sa meargă Kook fiind in spatele lui fiindcă nui dăduse drumul. Încercase sa isi smuceșca mâna din ale lui dar îl ținea foarte strâns Jungkook scrâșnind din dinți.

-Da-mi drumul!? care ii problema ta!??, zice și incerca încă o data sa își elibereze mâna dar tot fără folos, satenul incerca sa ignora pe băiatul din spatele lui mergând și mai repede.

Jungkook deja știa ca nu mai avea șansa sa se elibereze așa ca se lăsase purtat de saten. A mers așa timp de 10 minute pana a ajuns într-un bloc ce era cam departe de celelalte. Kook la privit confuz pe Taehyung dar el nici măcar nui atrăgea atenția, a deschis usa acesta având un cod și intrase înăuntru. Când a intrat și Jungkook
un miros puternic de băutura și fum de țigara îl făcu pe Jungkook sa se stribe dezgustat. Ce naiba ma e și locul asta.

Când au intrat pe alta usa brunetul și-a dat seama ca asta e un club. Da cum dracu, de ce se afla un club in scoala de corectie!??. Când se aflau deja înăutru satenul ii da drumul lui Kook și se întoarse spre el un rânjet aparandui pe buze.

-Îți place? întreaba satenul in timp ce își pune mâna pe talia subțire a brunetului dar acesta se da mai în spate privindu-l încruntat.

-De ce mai adus aici și de ce se afla un club in aceasta scoala!???

-Pai te-am adus ca sa ne distrem iar acesta nui un club adică para unul dar nu este. A fost ideea mea sa fac acest loc pentru a putea lumea sa se distreze cât timp gardienii și directorul sunt plecați, spune apoi se intreapta spre bar luand un pahar cu un lichid cafenior și îl golise dintr-o inghititura.

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum