Capitolul 8

1.8K 134 25
                                    

După ce a trecut cele 7 ore de chin usa de la intrare sa deschis făcându-l pe Kook sa iasa val vârtej și sa fuga afara pentru a lua aer curat.
Sa așezat lângă un copac și și-a închis ochii obosiți, timpul petrecut in locul acela la obosit tare și nu numai ca era închis de 7 ore dar și cei doi nui dădeau pace.

A oftat obosit și și-a rezumat capul de copac gândindu-se cât mai are de stat in locul asta groaznic.

Brunetul simnti cum cineva se așezase lângă el așa ca și-a întors capul și fusese surprins când a văzut-o or blonda. Sa uitat la ceasul de la mîine și sa încruntat. Ora 00:00 și ea încă e afara. Kook și-a întors iarasi capul spre ea.

-Jasmin ce naiba cauti afara, nu știi cât e de periculos mai ales la ora asta!?

-Calmeazate, spune blonda calma, am ieșit doar sa iau aer curant și te-am văzut pe tine aici așa ca am zis de ce nu.

Jungkook se uita la ea încruntat apoi a observat ca ea se uita prea insistent la gatul lui.

-Sa intaleg ca ai avut o zi pe cinste, spune și începe sa rada.

-Ce vrei sa spui, spune încruntat.

Blonda se uita la el zâmbind apoi își scoate din buzunarul de la spate o oglinda. Brunetul îl ea și și-l pune in zona unde blonda ii spune. Când a văzut ce avea pe gât încremeni, avea un semn cât nasul lui de mare. Apoi își aminti ca nenorocitul de Kim ii făcuse.

-La dracu cu tine Kim Taehyung o sa mi-o plătești pentru asta, spune și arunca oglinda spre blonda.

Jas doar râdea și își aprinsese o țigara spre surprinderea lui Kook.

-Tu de când dracu fumezi!? întreaba confuz.

-Hmm, cam nustiu de vrio doi ani.

-Poftimmm!!!

-Kook calmează nui cine stie ce, spune blonda și mai trage încă un fum.

-Cum dracu sa ma calm..., spune dar se oprește ridicându-se încet și uitându-se încruntat spre ea.

-Sa întâmplat ceva, întreba ea un rânjet aparandui pe buze. Arunca chiștocul jos și se ridica fiind aproape de brunet.

-Cum dracu am putut fi atât de prost, nu ești nimeni alta decât Jasmin Coleat, faimoasa hoața și psihopata. Povestea ceea care mi-ai spus-o era doar una falsa tu defap ai intrat aici pentru ca ai omorât persoane și ca ai furat lucruri de neprețuit, termina brunetul in timp ce se da cu câțiva pași in spate.

-Hmm tia luat cam ceva sa te prinzi, da nu face nimik meritase, spune și începe sa râdă.

-Ești o actrița buna, nam ce zice.

-Merci beaucoup my dear friend.

------------------------------------------------------
Hey am scris și acest capitol, îmi pare rău ca este atât de scurt dar nu prea am avut ideii și mna. Sper sa va plecat și scrieți in comentarii dacă mai doriți sa continui cartea.

Peace🙏

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum