-Taehyung aici!
Taehyung privi locul de unde și-a auzind numele și îl observa pe Joon cu încă câteva persoane. Merse rapid spre ei Jimin și Yoongi fiind in spatele lui.
-Care este planul? întreaba satenul privind atent locul din fata lui.
-După cât am inspectat acest loc fiecare intrare este păzită deci nici o șansa sa intram fără sa fim văzut, spune Joon și privi locul.
Taehyung înjură in barba și incerca sa găsească un plan dar eșua.
-T-taehyng? șoptește Jimin in timp ce Yoongi îl tine strâns in brațe.
Satenul il privi scurt și îl ignora privindu-l pe Joon.
-Nu am idee ce sa facem, spune și lovi puternic copacul de lângă el.
-Am eu o idee dar nu cred ca o sa îți placa, spune Namjoon și ofta.
Taehyung se mai calma apoi îl privi.
-Ascult.
Namjoon ofta iarasi și îl privi atent.
-Mam gândit ca tu sa te duci acolo și sa te predai ca sa intri înăutru.
-Poftim!!! tu te auzi ce spui debea am scap cu viața data trecută iar acum tu vrei iarasi sa ma duc acolo și sa mor deabinelea ha!!!
-Cum am spus nu îți va placea dar sunt sigur ca tu o sa îl înfrunți pe Novak ești mai puternic ca el, spune Joon și privi atent niște foi.
-Și tu de unde știi ma rog ca sunt puternic ca el data trecută mai nu am murit dacă ții minte, spune Tae și îl privi autoritar.
Joon dădu foile unui băiat de lângă el și își aținti privea spre Tae.
-Poate ca sunt un afacerist bun dar eu îl cunosc pe Novak demult și chiar și pe tine și am văzut ce influența ai asupra lui.
Taehyung îl privi confuz neînțelegând de unde îl știa.
-Cum adică ma știi demult, eu dacă te știu de câteva săptămâni.
-Taehyung , Taehyng, Taehyung poate ca tu ma știi de atât dar eu sunt sigur ca ma ții minte foarte bine.
-La dracu Joon poți te rog sa îmi lămurești mai normal deja ma încurci foarte rău.
Joon își dăduse ochii peste cap și se apropie de el foarte aprope chiar prea aprope.
-Tahyung îți aduce ceva aminte RM?
Taehyung îl privi confuz dar brusc se dădu in spate șocat.
-N-numi vine sa cred t-tu ești acel polițist care din cauza lui am avut numa probleme, spune și incerca sa se liniștească. Dar cum, adică te țin minte foarte bine , cum nu miam dat seama ca tu ești?
-Taehyung a fost cu foarte mult timp in urma știi oamenii se schimba și eu la fel acum sunt mai sexy nu pot nega, spune și zambise scurt.
-Dar de ce când mai văzut prima data cu Jungkook nu mai data pe mâna poliției știind cu ce sunt in stare ? întreba confuz.
-Demult nu mai lucrez in poliție și sincer chiar numi pasa, zise scurt și dădu din umeri.
Taehyung îl privi scurt.
-Esti nebun, spuse Joon râzând zgomotos.
-Nu mai nebun ca tine, deci îți convine planul?
Taehyung privi scurt blocul din fata lui apoi pe Joon și dădu rapid din cap.
CITEȘTI
Scoala de corecție(vkook)
AcakJeon Jungkook a fost dat vinovat pentru crima ce nu la comis fiind obligat sa se ducă la scoala de corectie, acolo unde îl întâlnește pe cel m-ai mare coșmar al sau, Kim Taehyung. Oare ce se va întâmpla când cei doi se vor întâlni?, aflați in povest...