Un sunet de parca ceva a căzut jos ma trezit din somn. Am privit ceasul observând ca e trecut de miezul nopții. Confuz mam ridicat din pat mergând încet spre usa. Când am vrut sa îl deschid ceva sau cineva a împins usa cu putere lovindu-mă la nas eu facand câțiva pași in urma. Un geamăt îmi ieșise din gura din cauza durerii. Am privit persoana din fata deja temându-ma.-Tae ce faci aici? șoptesc danduma mai in spate.
Cu câți pași faceam cu atât Taehyung se apropia de mine. Deja ma temeam de ce o sa se întâmple. Am simntit cum ma ating de perete și șansele mele de a scapă de el. Taehyung se oprise la câțiva centimetri de mine simntit mirosul puternic de alcool. Nu e de bine.
-T-tae..., incerc sa spun dar cu o mișcare brusca ma ia de mâna și ma tranteste de pat punându-se de asupra mea. Asta e mi-a făcut placere sa trăiesc in lumea asta.
-Jungkook, șoptește apoi se apropie de buzele mele atingadule dar eu miam întors fata. Îmi pare rău, spune apoi îmi întoarce fata spre el și își zdrobi brutal buzele de ale mele.
Miam făcut ochii cât cepele, incerc sa îl dau jos de pe mine dar era mult prea greu așa ca mam dat bătut. Buzele noastre se mișcau unison acesta intrând in lăcașul meu umed și incepu sa se joace cu limba mea. Vroiam sa îl dau jos, sa înceteze, dar parca subconștientul meu refuza. Nu stiam ce e cu mine, de ce nu-l refuz, de ce îl las sa ma atingă? Parca simnteam ca vroiam mai mult. Dar e greșit. Era beat nu stie ce face. Așa ca după ceva timp am ramas fără aer și ne-am dezlipit respirând apoi greu.
-T-tae te rog nu fa asta ești beat, șoptesc apoi îl privesc in ochi.
-Iubire nu sunt beat, șoptește și el apoi incepu sa imi sărute gatul. Fiori de placere îmi invada corpul simntind ca vroiam mai mult.
-T-tae.. incerc sa spun dar el își lipi iarasi buzele de ale mele. Incepu sa ma pipăie prin haine eu blestemand ziua in care lam cunoscut.
Pe de o parte vroiam sa înceteze , sa plece și sa ma lase in pace, dar pe de o alta parte vroiam sa îl simnt sa îl las sa îmi facă ce vroia. Nici nu stim ce sa fac.Taehyung incepu încet sa îmi scoată maica apoi sa îmi sărute pieptul. Eu încercam sa nu gem dar era greu. Miam pus mâna in parul lui trăgând. Era prea mare plăcerea îl vroiam chiar acum, chiar dacă stiam ca mâine va fi rău, dar nu îmi pasa. Iam luat fata in mâna zdobindumi buzele de ale lui. Am simntit cum acesta zâmbește și îmi apuca strâns talia eu gemand încet. Cu cât plăcerea era mare cu atât vroiam cât mai repede sa îl simnt in mine sa scap de acea durere , de acea placere nebuna.
Tae parca îmi citi gândurile. Scapă de pantalonii mei masandumi încet penisul prin boxeri. Am încercat sa nu gem nevrând sa ii trezesc pe Jimin și Yoongi , dar acea placere ma scotea din sărite.
-T-tae te rog nu ma mai c-chinui, gem in timp ce ma privește pervers.
-Atât de tare ma vrei in tine iubire? șoptește și îmi musca lobul urechii. Dorința ta îmi e porunca.
Începe sa se dezbrace și el apoi îmi da boxerii jos masandumi jucăria eu gemand necontrolabil. Am auzit ceva cu se rupe apoi il simțisem cum îmi atinge găurica. Ma privit zâmbind și îmi da un sarut apoi simnt cu o durere insuportabila imi trecea prin corp eu muscandumi buzele. Tae incepu încet sa se miște și sa îmi sărute gatul. Eu nu puteam sa ma țin îmi mușcam brațul sa nu scot nici un sunet. Sa mișcat mai rapid deja plăcerea acaparanduma.
-Îți place asta iubire? geme in urechea mea eu strigandumi ochii dureros.
Îmi placea, la naiba chiar îmi placea. Iam prins fata in mâinele mele lipindumi buzele de ale lui. Sa mai mișcat de câteva ori in mine apoi amândoi ne-am dat drumul simultant. Respiram de parca am fugit km întregi.
Taehyung sa asezat lângă mine și ma lua in brațe sarutandumi fruntea apoi îmi șopti in ureche obrajii mei rosinduse.
-Te iubesc Jungkook și mereu o voi face.
***
Niște bătăi in usa ma făcut sa înjur și sa ma întorc spre perete. Dar simnt o caldura și îmi deschid ochii confuzi ca sa dau de un chip ce dormea ca un îngeraș. La gândul acesta un zâmbet mi se înflori pe buze. Nu credem ca voi spune așa ceva. Ii privesc chipul ce seamăna cu un copil adorabil. Miam presat buzele de al lui castigand un sunet nu prea plăcut dar ma strânse mai tare eu deja nemaiputând sa respir.
-In fiecare dimineatza vreau sa fiu trezit așa, spune cu o voce răgușită eu imbujoranduma.
-Credeam ca nu vei tine minte ce sa întâmplat aseară și ca vei fi nervos când vei vedea ca sunt lângă tine, spun aplecandumi capul in jos.
-Hey, spune apoi îmi ridica bărbia, chiar dacă eram beat, și încă destul de tare tot voi tine minte, zâmbește apoi își presa buzele de ale mele într-un sarut scurt dar bătăile din usa îl făcu sa rupă sărutul sa zică ceva indescifrabil.
Sa ridicat nervos apoi se duse val-vârtej spre usa deschizându-l și speriindul pe Jimin. La privit confuz apoi se uita la mine.
-Ce naiba cauti in camera lui Jungkook, Tae?
-Nui treaba ta, acum dacă ne scuzi avem ceva importat de făcut așa ca nu ne mai deranja, spune apoi ii trintise usa in fata.
Miam ridicat o sprânceana.
-Serios?
-Ce? nea intrerupt și asta nu e frumos, se apăra.
Am început sa rad dandumi ochii peste cap. Incepu și Tae sa zâmbească apoi se puse peste mine sarutanduma scurt.
-Asta înseamnă ca esti iubitul meu? întreaba o licărire aprizanduse in ochii lui.
Ii zâmbesc apoi îl sarut.
-Îți răspunde la intrebare?
Tae ma îmbrățișă și îmi săruta încet gatul.
-Nai idee când te fericit mai făcut acum Kook.
Zâmbesc gândindu-mă ca insfarsit e al meu chiar dacă vroiam sa îmi deie pace. Insfarsit e al meu.
CITEȘTI
Scoala de corecție(vkook)
RandomJeon Jungkook a fost dat vinovat pentru crima ce nu la comis fiind obligat sa se ducă la scoala de corectie, acolo unde îl întâlnește pe cel m-ai mare coșmar al sau, Kim Taehyung. Oare ce se va întâmpla când cei doi se vor întâlni?, aflați in povest...