Capitolul 36

804 60 22
                                    

In timp ce se auzeau diferite sunete ce îți zgâriau timpanele Taehyung și Yoongi așteaptau semnalul pentru a putea merge spre inamic ceea ce întârzia. Se priveau reciproc ascultând atent pana un fluier se auzise acesta fiind semnalul. Cei doi își încarcă arma încă o data ca sa fie siguri ca va merge si se deplasara încet in bloc. Se uitatu in stânga și dreapta ca sa nu fie cineva și merse silențios, dar Yoongi se opri când auzise sunete de pas ce se îndreptau spre ei, iar fără sa clipească se ridica rapid și împușca acea persoana ca sa dovedit a fi un om de a lui Novak.

-Buna țintire, șopti Tae avand un zâmbet pe fata.

Yoongi doar da din cap și începură sa meargă încet. Au parcurs cu grija holurile blocului pana ajunse in sfârșit la usa unde trebuia sa fie Novak. Sau privit unul la altul preț de câteva secunde iar cu o lovitura Taehyung rupe usa acesta facand un zgomot ascuțit. Își ridica arma când își dădu seama ca Novak nui singur și ii împușca fără mila la fel facand și Yoongi pana când in acea încapere rămăseseră doar Novak și cei doi baieti privindu-l cu ura.

-Ma bucur ca ai venit Taehyung, se întoarce și își privi ceasul de la mâna, fix la timp, chicoti dar își schimba stara brusc.

Taehyung cu ura ridica arma spre Novak.

-Acum ca sunt aici ai face bine sa le dai drumul sau îți zbor creierii, spune cu atât ura încât Novak se mira ca persoana din fata lui e chiar Kim Taehyung prietenului lui cel mai bun, dar își alunga acest gând rânjind.

-Chiar dacă le dau drumul tot voi ajunge cu un glonț in cap nu crezi? întreaba blondul Taehyung strângând in mâna arma și fără sa gândească da drumul glontului ce zbura chiar lângă urechea lui Novak.

Dar cu toate ca acel glonț avea doar câțiva milimetri sa îl omoare pe el tot era cu zâmbetul pe buze.

-Sincer chiar mam așteptat la acesta reacție adică sa fim serioși îți cunosc fiecare mișcare, da din maini Novak și ia un cuțit in timp ce se juca cu el.

-Ultima data Novak unde sunt? spune cu dinții încleștați.

Novak doar zâmbi dar nu spune nimic ceea ce ii ia răbdarea lui Taehyung și in câteva secunde blondul cade jos aprope fără suflare.

-Taehyung ce naiba!? urla Yoongi și ii ia arma din mâna aruncându-l, ești nebun cum dracu sa ii găsim amu!? întreaba nervos cu privirea spre corpul fără viața a lui Novak.

-Ii vom găsi, spune privind ultima data corpul lui Novak și ieși din camera.

Yoongi ofta dezamăgit dar incepu sa ii caute. Au mers aprope in toate camerele dar nici un folos. Taehyung se trânti jos punându-și mâinele in cap și urla.

-Unde dracu ești Jungkook!!? dar un suspin îl opri pe Tae acesta privind in fiecare loc pana văzu o ușița mică.

Sa îndreptat spre ea și cu o lovitura o deschide. Își dădu capul jos un zâmbet aparandui pe fata.

-Insfarsit v-am găsit, zâmbește dar privirea lui Jimin îl făcu confuz.

Se apropie de el încet dându-i banda de pe buze iar Jimin îl privi cu lacrimi in ochii.

-Jungkook.

Taehyung se încruntă neintalegand ce vrea sa spună.

-Jimin ce sa întâmplat unde e Jungkook?

Jimin își ridica mâna spre un colț tremurând grav. Satenul cu privirea confuza se intrepta spre locul indicat de Jimin doar ca sa se prăbușească in genunchi lacrimile încet acoperindu-i fata.

-Dumnezeule Jun..., dar se opri îl ia încet in brațe tremurând când ii simntise mâna rece.

Ii privi chipul palid al băiatului lacrimile neincetand sa cada din ochii lui. Era rece ca ghiață dar cel mai tare îl speria ca el nu respire. Ii măsura pulsul dar nimic își puse urechea pe pieptul lui dar la fel nimic. Își ridica capul încet spre chipul iepurașului lui care acum parca doarme.

-Jungkook!!!!! urla ținându-l strâns in brațele lui plângând grav.

Iepurașul lui a murit, și el nu putuse sa facă nimic. Incepu sa ii plesnească obrazul sperând ca o sa se trezească și sa ii spună ca e o gluma proasta.

-Jungkook la dracu trezește, nu îți mai bate joc de mine, te rog Jungkook termina și trezește, urla dar fără folos băiatul nu se mișca.Nuu!!!

***

Toți erau in casa lui Jimin plângând și suspinând. Corpul fără viața a lui Kook era in patul din camera lui și a satenului. Nimeni nu îndrăznea sa se ducă sa îl vadă pentru ca erau siguri ca o sa ii distrugă mai tare.

-Numi vine sa cred, șopti Joon ștergându-și lacrimile.

Nimeni din încăpere nu spune nimic erau ocupați sa plângă ca persoana draga lor nu mai este, dar cei mai afectați sunt Jimin , Jin și Taehyung, cei doi urlau și strigau in brațele partenerilor dar Taehyung doar privea într-un punct fix. Nu se mișcase de când Jungkook fusese dus in camera iar ca sa îl înveselească măcar nimeni nu putea.

-Joon de ce, suspina Jin, d-de ce nu ai avut grija de el? șoptește lacrimile acaparandui din nou fata.

Namjoon doar îl lua in brațe strâns mangaindui parul.

-Îmi pare rău, șopti încercând sa îl liniștească pe iubitul lui.

Jimin se prăbuși la pământ Yoongi privindu-l șocat.

-Hey Jimin, Jimin ești bine? întreaba îngrijorat când blondinul nici măcar nu se clinti.

-D-dacă nu l-las fi l-lăsat pe acea p-persona in c-casa Jungkook acum ar fi cu n-noi , șoptește Yoongi luându-l in stil mireasa și se așeza cu el pe canapea privindu-l îngrijorat.

-Jimin încearcă sa te calmezi, ii soptise dragostos la ureche băiatul începând sa se calmeze dar nu încă destul. Despre ce persoana vorbești?

-C-când tu ai p-plecat o p-persoana era la u-usa zicând ca e un p-prieten vechi de a lui, și eu f-fiind bun iam p-permis sa între, dar după c-câteva s-secunde am simnti o durere la c-cap și am leșinat, când mam trezit e-eram deja legat la f-fel și Jungkook, termina băiatul bufnind in plans.

Yoongi îl lua in brațe strâns soptindui ca va fi bine și ca nu este vina lui.

Taehyung se ridica brusc și ieși din casa trântind usa, trebuie cumva sa se liniștească.



















Dar ceea ce nu știau ei este ca Jungkook defapt nu e mort , el doar este într-un somnt adânc. Când fusese capturat de Novak acesta ii administrase un fel de lichid in corpul băiatului ceea ce ii face ca sa fie foarte rece și ca inima bate atât de încet încât pare ca e mort. Acesta durează doar câteva ore, dar sa speram ca nu va fi târziu când se va trezi sa se afle sub 2 metri sub pământ.

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum