Au trecut deja 2 săptămâni de cand amicii mei nu m-au mai vizitat, doua săptămâni de cand Taehyung se tine după mine ca o lipitoare, doua săptămâni de când nu mai știu nimik de Jasmin, fata asta parca a fost înghițită de pământ. Ultima data când am vorbit cu ea a fost atunci când mi-am dat seamama cine este de fapt.
Un oftat mi se prelinse pe buze știind ca unica mea prietena este de negăsit, as putea sa ma duc la director sa îl intreb dar știind cum este el nas incerca. Încă un oftat ieși din gura mea apoi mam ridicat din pat si mam intreptat spre baie. Baia întotdeauna ma ajuta sa îmi limpezesc mintea sa uit preț de câteva minute problemele pe care ma bat demult timp. După 20 de minute de stat am ieșit și mi-am sters corpul cu un ștergar care era aruncat pe aici, mi lam înfășurat in jurul taliei și am ieșit din baie, dar nu mică mi-a fost mirarea când lam văzut pe verzui cum stătea pe patul lui și se uita la mine.
-Credeam ca deja te-ai înecat la cât timp ai stat acolo, spune și rade. Lam privit urat apoi mam întors spre dulap sa îmi aleg ceva comod. După ce mi-am ales mam întors spre el și cu o sprânceană ridicată lam intrebat.
-Te pot ajuta cu ceva?
-Hmm de cand tu vorbești așa de frumos?
-De când am aflat ca ești prost, acum spune ce vrei!? spun deja satul.
-Hey ai grija cum vorbești, chiar dacă ma inervezi in fiecare zi nu pot sa ma ating te tine ca Taehyung o sa ma facă una cu pământul, spune încruntat.
-Numi spune ca ți-e frica de una ca Kim?, un chicot îmi ieși pe buze, verzuiul privindu-mă încruntat.
-Poate îți pare ca Tae ii ma liniștit, dar dacă nu ii asculți ordinele atunci spune byby acelei persoane, și credema dacă el nu ar fi atât de interesant de tine demult erai in coma sau chiar mort, așa ca vezi cum vorbești.
-Ma rog, spune deja plictisit, acum spune defapt ce vrei ca chiar nu am timp pentru tine.
Verzuiul doar își da ochii peste cap apoi se aseaza pe patul lui și ma privi atent.
-Cred ca deja îți dai seama despre ce vreau sa vorbesc nu? întreba eu ridicandumi o sprânceană.
-De unde dracu sa știu eu??
-Foarte simplu aduti aminte acum doua săptămâni.
Mam uitat la el confuz și incerc sa îmi aduc aminte ce a fost acum doua săptămâni, dar nimik nu îmi trece prin minte. Brusc mi-am ridicat privirea spre el și cu o încruntatura ii zic.
-Ce vrei de la el!?
-Văd ca ți-ai dat seama , spune și zâmbește, nimik vroiam doar sa aflu mai multe despre blond, adică cum îl cheamă, câți ani are, dacă a avut vreun iubit, dacă mai este virgin, spune și un rânjet ii apare pe buza.
-Țineți hormonii departe de el, sau ma jur ca no sa apuci ziua de mâine, spun cu dinții încleștați și incerc sa îmi stăpânesc criza de nervozitate dar era greu.
-Calmeazăta no sa ma ating de el, încă, ultimul cuvânt a spus-o in șoaptă in timp ce zâmbește ca prostul.
Am vrut sa ii zic ceva dulce dar usa de la intrare se trântise de perete făcândune pe mine cât si pe verzui sa tresărim si ne intreptam privirile spre un bărbat ce stătea și ne privea.
-Jeon Jungkook ai vizitatori, cu asta spus ma ia de brat, dar înainte sa ies pe usa mi-am întors privirea spre verzui ce stătea și ranjea. Sper sa nu facă ce cred eu.
Am fost tarat pana ce am ajuns in încăperea, unde am fost și acum 2 săptămâni. Gardianul ma împins înăutru și nici nu mi-am ridicat privirea normal ca am simntit o pereche de brațe cum ma cuprind strâns tăindu-mi un pic respirația.
-Kokieeeee!!!! tipa Hyuna și simt cu deja mi se tăia de tot respirația.
-Hyuna dai drumul nu vezi ca deja ii roșu la fata din lipsa de aer, spune o voce din spatele ei și dupa câteva secunde puteam sa respir normal.
-Îmi pare rău Kookie doar ca îmi era foarte dor de tine, spune și îmi săruta obrazul drept.
Iam zimbit apoi mam intreptat spre Jimin și lam luat in brațe strâns soptindui un multumesc.
-Oricând, șoptește și el apoi începem amindoi sa radem.
Venise și Hyuna lângă noi apoi ne-am așezat pe scaunele ce erau in încăpere începând sa povestim. După ce a trecut jumate de ora Hyuna se uita la mine cu un rânjet.
-Și spune Jungkook cum mai merge cu acel saten sexy?
-Te rog nu ma întreba și așa vreau sa îl uit, spun oftand, degrabă no sa scap de ea credeți-mă.
-De ce Kook? , după câte am observat atunci lui ii palce te tine și ți-e de el și sa nu îmi spui ca nu e adevărat.
-Nu e adevărat numi palce de el, te rog sa schimbat tema.
-Auci asta chiar a durut sa știi, aud o voce in spate știind deja cine era, am încercat sa ma liniștesc și se pare ca cât de cât mergea.
-Ce cauti aici? spun dar deja stiam ce o sa răspundă.
-Din întâmplare am trecut aici și v-am auzit vocile și am zis sa trec sa va salut.Buna., spune și flutura mâna in semn de salut.
Hyuna îl privește cu aceeași ochi sclipitori.Sa ridicat și sa intreptat spre el fiind cam prea aproape de el.
- Buna frumosule, spune și își pune mâna pe pieptul lui. Mam uitat la ei încruntat apoi ma ridic brusc și-i ii prind mâna blondei luând-o de lângă el. După ce am dus-o mai aproape de Jimin mam uitat la ea apoi la Tae ce ma priveau confuzi dar satenul începuse sa ranjeasca.
-Ce sa întâmplat dragule, gelos?, întreba și se apropie de mine simntind cu își pune mana pe talia mea. Lam privit încruntat și mam intepartat de el.
-Nu ma atinge!
-Jungkook ce sa întâmplat de ce ai reacționat așa? spune Hyuna confuza. Nici eu nu înțelegeam dece, doar ca, sa ii vad mâinele ei pe pieptul lui ma făcut sa o iau razna și nu îmi place de loc. Cred ca am inebunit.
-Nam nimic, îmi pare rău ma simnt un pic obosit, spun apoi es din încăpere fără sa le mai spun ceva. Sper ca ce sa întâmplat atunci sa nu mai aibă loc, nu vreau sa înnebunesc dea binelea.
CITEȘTI
Scoala de corecție(vkook)
De TodoJeon Jungkook a fost dat vinovat pentru crima ce nu la comis fiind obligat sa se ducă la scoala de corectie, acolo unde îl întâlnește pe cel m-ai mare coșmar al sau, Kim Taehyung. Oare ce se va întâmpla când cei doi se vor întâlni?, aflați in povest...