Capitolul 35

900 53 4
                                    

Era timpul ca Taehyung sa îl prindă pe Novak. O saptamna ia luat lui Hoseok sa îl găsească pe el și reuși. Credea ca era usor dar se înșelase, 7 zile și 6 nopți nu putu dormi, mânca doar când i se făcea foame dar foarte puțin, dormea dor 2-3 ore, dar meritase. Acum cei trei erau la clubul lui Namjoon gândindu-se la un plan pentru al prinde singur, fără oamenii lui, fără  alte obstacole.

-Namjoon tu ce idee ai? întreaba satenul in timp ce lua o inghititura din martiniului ce era pus pe masa.

-Avand in vedere faptul ca Novak e înconjurat de oamenii lui, nu prea putem sa îl prindem fără sa fie măcar cu cineva, deci ma gandeam sa facem o ambuscada ca toți sa iasa afara iar tu Taehyung sa îl prinzi, dar va fi mult mai greu fiindcă nu stim câti sunt, ofta Joon și puse paharul pe masa masandusi ochii.

Chiar dacă trecuse aproape 3 luni jumate încă poate sa fie rănit , dar nu e prost sa fie lăsat singur așa ca cei trei încă se gândesc cum sa procedeze dar era greu, Novak e deștept , iar planul lui Joon poate sa nu meargă. Ei aveau nevoie de ajutor, tot ajutorul din lume dar se temeau ca ceva va merge prost.

-Aish îmi pierd mințile, acum puteam bine mersi sa fiu acasa cu iepurașul meu in brațe, dar eu stau și ma gândesc cum sa îl omor pe Novak, desigur negăsind un plan, spune Tae dându-și capul pe spate.

Joon și Hoseok priveau încet mișcările satenului.Era nervos, dar incerca sa se calmeze.  Cea mai mare dorința a lui era sa îl vadă mort pe Novak, sa scape odata pentru totdeauna de el.

-Trebuie sa rugam pe toți, trebuie sa fim mai mulți ca sa îl înconjurăm, spune Tae ciufulindusi parul.

-Și pe cine vrei tu sa vina, după câte știu nimeni nu vrea sa se bage fiindu-i frica de el, oftează Joon privind într-un punct fix.

-Trebuie sa încercam Joon, am încercat de multe ori sa îl oprim dar uitate ce sa întâmplat, mai nu am murit de doua ori, așeza paharul pe masa Tae întinzându-și spatele.

-Atunci sa căutam ajutoare.

***

-Jungkook sunt acasa, dar nui răspunse.

Taehyung se încruntă, sia privit ceasul de pe mâna fiind ora 19:32, oare unde este la ora asta trebuia sa fie acasa. A mers pana in camera lor dar era goală, sa dus la baie , bucătărie , camera de oaspeții dar nimeni nu era. Ce naiba , unde sunt toți? Își scoase telefonul apelandul pe brunet dar nui răspunse , încercase și pe Jimin dar la fel. Se trânti pe canapea încercând  sa intaleaga unde au dispărut toți, așa ca cu ultima speranța îl apela pe Yoongi știind ca el ii va răspunde și așa sa și întâmplat.

-Da?

-Yoongi unde ești? întreaba satenul încercând sa se liniștească.

-Taehyung? sa întâmplat ceva? întreaba îngrijorat Tae ne mai putând sa de controleze.

-Dacă sa întâmplat ceva? la dracu Yoongi intru in casa și nu e nimeni incerc sa dau de Kook, Jimin da ei nu răspund, unde sunt!? tipa Tae Yoongi tresarind de vocea lui groasa.

-Am ieșit pana la magazin, stai puțin cum adică ei nu sunt acasa, nu a trecut nici 7 minute de când am ieșit, spune panica auzindu-se din voce.

-Vrei sa spui ca cât timp tu erai la magazin, ei au ieșit fără sa anunțe? întreaba incruntanduse.

Yoongi nui mai răspunse, ceea ce înseamnă ca ii închise. Satenul arunca telefonul nervos luand o vaza și aruncându-o pe perete acesta facanduse in mii de bucatele. La dracu Jungkook unde ești!!!

Luase și un scaun dar sunetul de la usa îl opri, puse scaunul pe jos fugind spre usa crezând ca e Kook dar era doar Yoongi.

-Taehyung ce se întâmpla? întreba îngrijorat.

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum