Capitolul 21

1.4K 114 15
                                    

Hey guys uitați și capitolul 21 , nustiu dacă o sa va plac dar sper ca da, deci puteți sa scrieti in comentarii .

                             Peace🙏

Pov Jimin

Nu credeam ca va veni ziua asta in care sa îmi fie extrem de frica. Eram in subsol încremenit. Yoongi incerca sa ma liniștească dar nui mergea. Privirea mea era doar pe corpul persoanei pe care încercam din răsputeri sa nu îl iau in brațe nu cum arată acum. Tae îl privea dar nu făcea nimic. Nimeni nu făcea nimic.

-Jungkook? întreaba Taehyung dar un pic nesigur.

Jungkook se ridica și se întoarce spre noi. Fata lui era plina de lacrimi dar și un pic de sânge.
Lam privit atent dar nu era in criza era doar băiatul pe care îl cunosc și iubesc. Dar tot nu puteam sa ma apropii de el , nu după ce am văzut.

- Ce căutați aici? întreba cu o voce răgușită.

-Jungkook te-am căutat mult, de ce ești aici, și ce faci? intreb cu vocea tremurata.

-Nui treaba ta, spune și se întoarce la ce făcea.

Tae se apropie încet de el iar când vroia sa ii atingă umărul Kook se feri si îl privi cu ura.

-Pleacati și lăsați-mă in pace, tipa și fuge.

Dar Yoongi se puse in calea lui împiedicându-l sa iasa. Kook îl privi cu ura și se da mai in spate  apoi se întoarse spre mine.

-Jimin te rog pleacă nu mai vreau sa te rănesc te rog.

-Jungkook mai tare o sa ma rănești dacă nu vii cu noi, te rog ești cel mai bun prieten al meu, te rog Jungkook, spun lacrimile deja navalindumi ochii.

Dar nu făcea nimic doar ma privea. Am încercat sa ma apropii de el dar Kook se dadea tot mai in spate. Iar fără sa putem reacționa Jungkook scoate un cuțit din spatele pantalonilor și îl baga in mâna tăindu-și venele. Cu privirea îngrozită tip cât ma țin plămânii văzându-i corpul cum cade ca un bolovan. Am vrut sa ma apropii de el dar Yoongi ma ținea strâns.

-Nuuuu Jungkook!!!! Yoongi dami drumul trebuie sa fiu lângă el, Jungkook!!! tip lacrimile  neincetand sa îmi curgă pe fata.

-Jimin linisteste Tae va avea grija de el, spune Yoongi încercând sa ma calmeze.

-Nuu trebuie sa fiu lângă el Yoongi trebuie, spun încercând sa ma eliberez dar ma ținea prea strâns.

Dar Yoongi numi dădea drumul , la privit pe Tae apoi au dat amândoi din cap și acesta ma trăgea spre ieșire.

-Nuuu Yoongi dami drumul nu vreau sa plec trebuie sa văd dacă este bine!!! tip disperat.

-Jimin trebuie sa chemam salvarea.

Pov Tae

După ce au plecat i-am ridicat mâna lui Kook încercând sa ii opresc sângerarea. Lam privit cum incerca sa respire dar ii era greu din cauza sângelui pierdut.

-Idiotule de ce ai făcut asta!? spun cu dinții încleștați.

-De parca ți-ar pasa, spune încet.

Chiar și când e pe moarte tot e nesăbuit. Mi-am dat ochii peste cap și i-am legat mâna cu o bugata din maica mea. 

-Jungkook intaleg ca ești suparat dar tot nu intaleg de ce ai făcut asta.

-Mam saturat sa fac totul greșit mam saturat sa îl văd pe Jimin cum e rănit din cauza mea așa ca de ce sa mai trăiesc.

-Jungkook ești totul pentru Jimin el și-ar da viața pentru tine ca sa fii in siguranța, spun oftand usor, dar tot nu intaleg de ce ești aici? spun privind in jur la dezastrul de aici.

Kook ma privi dar nu spunea nimic ii priveam fata care emana durere dar și oboseala.

-Nu pot sa îți spun.

-De ce nu Kook, spune, ai omorât acea familie sau nu!? spun mai mult țipând.

Tăcea.

-Jungkook!!!!

-Nu i-am omorât eu!! tipa.

Lam privit mirat.

-Atunci de ce erai aici mai ales cu sânge pe fata și pe mâini?

-Aici au trăit buneii mei.

Lam privit confuz .

-Dar Jimin a zis ca aici au trăit o familie.

-Da familie , eu bunica și bunicul , dar cu ceva timp in urma au fost omorâți , așa ca nu le-am putut spune poliției de teama sa nu vina și după mine.

Nici nu puteam sa zic nimic doar îl priveam mirat dar și confuz. Nu credeam ca Jungkook va face așa ceva.

-Dar de ce nu iai îngropat de ce stau in casa?

-Nu puteam țineam prea mult la ei, vroiam sa le arat ca sunt puternic și ca intr-o zi voi găsi persoana responsabila și o sa îl fac sa plătească pentru tot ce mi-a făcut , spune cu ura amestecat cu durere.

-Jungkook câteodată razbunarea nu rezolva nimic, crezi ca dacă vei omoraacea persona o sa îți aducă buneii înapoi.

-Nu dar știu ca dacă îl omor buneii mei ii vor face felul acolo sus.

Dar nu am mai putut vorbi ca se auziseră cum cineva cobori scările și in câteva secunde erau lângă Kook. L-au pus pe targa și l-au dus sus. Unul din doctori sa apropiat cu o fata confuza.

-Vreau doar sa știu ce sa întâmplat aici?

-Va rog uitați ca ați fost aici, spun și ma intrept spre usa.

Doctorul nu mai spuse nimic și ridicase și el scările ieșind amândoi afara. Lângă mașina era Jimin ce plângea și Yoongi ce incerca sa îl liniștească. Doamne ce copil.

Scoala de corecție(vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum