Olyan szívesen mentem volna Sammel haza, nagyon sajnáltam a Rachel brigád utóbbi húzása után, de ezt érte teszem. Danielnek már szóltam, hogy várjon meg mert beszélnem kell vele. Fogadjunk, hogy azt hiszi a kis egoista, hogy szerelmet vallok neki.
-Figyi sietnem kell, meg sajnálom, de nekem más valaki tetszik...- kezdett bele Daniel. Ugye megmondtam?
- Na szálljál le a magas lóról. Ki mondta, hogy te bejössz nekem?!- köptem a szavakat a képébe.- Samről akartam veled beszélni.- itt úgy felcsillant a szeme, hogy majdnem elröhögtem magam rajta,de Sam miatt visszafogtam magam.- Mielőtt megörülnél nem titkos levelet kézbesítek, vagy fogalmam sincs, hogy mire gondoltál, hanem a tudta nélkül beszélgetünk éppen. - Kicsit aggodalmas fejet vágott, és várta, hogy folytassam.
- Na szóval- kezdtem bele. - Nem olyan rég lettünk barátnők és ő az egyedüli és legjobb barátnőm és én nem akarom, hogy valami baja essen lelkileg, vagy testileg miattad! - meghökkenve válaszolt.
-Nem értem a kirohanásod, hiszen soha, ismétlem Soha nem bántanám.- Te lehet nem, de mi van a lány rajongóiddal?- itt értetlenül nézett rám és ezt szóvá is kellett tennem. - Mit nézel így? Ne játszd nekem a hülyét! Elcsábítod szegény Sam fejét, aztán röhögve nézed, ahogy megalázzák szegényt!- itt harag gyúlt szemében.
- Hogy feltételezel rólam ilyet, amikor nem is ismersz?! És milyen lány rajongókról beszélsz amikor senki nem vallott nekem szerelmet és hideg távolságot tart tőlem az összes lány. Igen Samantha tényleg megtetszett, mert ő volt eddig az egyedüli lány aki beszélgetett velem, de én nem használom ki!- itt észrevette magát és bünbánóan nézett rám. - Sajnálom, nem akartam kiabálni, de én nem tudom, hogy miről beszéltél.
Itt esett le, hogy tényleg fogalma sincs arról, hogy mit csinálnak azok a libák Sammel. Én is bocsánatot kértem tőle, és elmagyaráztam, hogy eddig miről tudok abból, amit Sam ellen követtek el. Látszott, hogy bepöccent a lányokra és hibásnak vélte magát meg önzőnek, hogy ezt nem vette észre.
- Köszönöm, hogy szóltál Chloe és én elintézem ezt az ügyet mivel alapból miattam van ez az egész. És kérlek szólj, ha újra bántották Samet.- mondta majd elköszöntünk.
Rájöttem, hogy nem akkora nőcsábász, mint hittem, szimplán jó külsővel és vonzerővel rendelkezik, amivel elcsábította az én Samemet. De ugy tűnik, hogy ez kölcsönös vonzalom aminek nem akarok az útjába állni, de attól még megvédem ezt a szegény '' fiú gyűlölő'' lányt aki úgy tűnik, hogy életében először szerelmes.
YOU ARE READING
Kelletlen szerelem
RomanceSamantha Carter vagyok, lassan betöltöm a 16-ot, 9.-es vagyok, bár még alíg kezdődött el a suli... és Rachel Amber az egyedüli barátnőm...tudom kicsit gáz, de na. Antiszoc vagyok😆. Elég nekem egy barátnő is, csak az legyen igaz. Amúgy azért jövünk...