10.rész- Ismét a suliban

824 26 0
                                    

( Samantha szemszögéből )

     Félve tartottam az iskola felé, meg tele volt a fejem kavargó gondolatokkal. Akkor mi most járunk Daniellel? Én beleszerettem! Nem is szóltam még Chloénak! Ugye nem fogja összetörni a szívem?

    Ahogy beléptem a suli ajtaján meglepetésemre nem várt annyi rideg tekintet, mint tegnap. Az osztályterem felé tartottam, de megláttam Chloét, akinek azzonnal integetni kezdtem. Odamentem hozzá és széles vigyorral az arcomon megöleltem.

- Neked is jóreggelt!- mondta amikor levegőhöz tudott jutni.- Csak nem történt valami tegnap amiről én nem tudok?!

Hát...- pirultam el. Aztán elmondtam neki az egész sztorit és félelmeimet is megosztottam vele.

- Hé lazíts. Elvileg a barátnője vagy a suli legmenőbb pasijának!

- Halkabban!- szerencsére nem figyelt fel ránk senki- és különben is nem tudom, hogy most akkor járunk-e vagy sem, és gáz lenne megkérdezni nem?

- Figyi, csókolóztatok, neked adta a pulcsját, ,,jóéjt puszit'' adott. Biztos jártok.

- De mi van ha- kezdtem volna bele.

- Nincs semmi, de. Na menjünk mostmár a termeinkbe. Később találkozunk. Sziaaa!

-Szia!- mondtam feleslegesen hisz már rég elfutott.

    Én tovább haladtam az osztályunk felé. Bementem, leültem a székembe, aztán leült mellém Chris.

-Szia! Hallom elraboltad Daniel szívét! - mondta drámaian.- De aztán védekezzetek majd!- kikerekedtek a szemeim, ő pedig kacsintott eggyet, majd átült a helyére. Chris ennyire perverz? Vagy minden fiú ilyen? Jézusom!

- Hogy aludtál Samantha? Miért vágsz olyan képet, mint aki egy horror filmből jött ki?- foglalt helyet mellettem Daniel, majd megölelt, amit viszonoztam és gyors váltottunk egy szájrapuszit.- Szóval?

- Kérdezd a legjobb barátodat!

- Chris mit mondtál a barátnőmnek?- kiabálta oda neki miközben átkarolt. Ezt most az egész osztály hallotta, azaz nemsokára az egész suli is tudni foglya! Uramatyám! De legalább azt tudom mostmár, hogy járunk.

-Az a csajodra tartozik! Majd ő elmondja ha akrja!- nevetett fel Chris.

Akkor?- fordult felém egy szexi mosoly kíséretében. Én csak megráztam a fejem, hogy ezt most nem foglya megtudni, majd ő lemondóan témát váltott.- Délután hazakísérlek jó?

- Rendben.

-Majd később találkozunk.- búcsúzott el egy puszi kíséretében, majd átment a saját osztálytermébe. Az órákon annyira nem tudtam figyelni, csak arra vártam, hogy végre eggyütt menjümk haza.

Kelletlen szerelemOù les histoires vivent. Découvrez maintenant