25.rész-Kínos...

625 19 0
                                    

    Reggel először békésen kinyitom a szemem, majd realizálom a tegnap este eseményeit (igen sajnos mindenre emlékszem), és már is hülyének érzem magam, és kényelmetlenné válik, hogy Daniel épp engem ölel hátulról, hiszen tegnap teljesen leégedtem magam előtte, elmondtam az összes félelmemet kettőnkkel kapcsolatban neki, majd hirtelen kancás lettem, és szexelni akartam vele. Szerintem ez mindenkinek égő lenne. Pontosan ezért ültem fel hirtelen, azzal a tervvel, hogy gyors befutok Daniel fürdőszobájába és magamra zárom az ajtót majd lehúzom magam a wc-én, de ez szar ötlet volt másnaposan, mivel azonnal éles fájdalom hasított a fejembe. Sziszegve kaptam oda, de nem érdekelt, most nem bírok Daniel közelében maradni. Amilyen gyorsan csak tudtam, kimásztam az ágyból és futottam,- persze azért itt ne rendes futásra gondoljunk, hiszen ez állapotomban egyenlő volt a lehetetlennel- és sajnos elég hangos lehettem, mert Daniel felébredt. Amint leesett neki a menekülési tervem ő is kipattant az ágyból, majd olyanokat mondva, hogy ,,Várj már Sam!,, meg hogy ,,Ezt meg kell beszélnünk!,, jött utánam. Hála az égnek sikerült beérnem a fürdőbe és bezárnom az ajtót. Daniel elkezdett dörömbölni rajta.

-Sam nyisd ki az ajtót! Ezt meg kell beszélnünk!

-Nincs mit megbeszélni!- kiabáltam ki az ajtó mellett lecsúszva- Már úgy is tudsz mindent...- sóhajtottam- Lehetnék még ennél is gázabb?- tettem fel a költői kérdést. Daniel nem mondott semmit, és egy idő után távolodó léptek hangját hallottam.

Most végre meg van a tökéletes magány. Megvan azaz érzés amikor nem sírnod kell, de mégis sírhatnékod van? És nem a fájdalom miatt, hanem amiatt, hogy valyon mennyi ember előtt égetted le magad- mondjuk engem most csak Daniel érdekel- és kifecsegted az összes félelmedet a kapcsolatodra vonatkozóan, annak a személynek akivel a kapcsolatban vagy! És ilyenkor el tudnál süllyedni a szégyenedben, és idegességedben. Mivel érezhetném magam jobban? Először is szépen mondva kurva büdös vagyok, szóval én lefürdök. A forró víz felfrissítette a testemet, és kicsit meg is nyugtatott. Épp lépek ki a zuhanyzóból, és ekkor leesik: Nincs törölközőm.

-Basszus!-káromkodok halkan. Körül nézek a fürdőben, de úgy tűnik, hogy Daniel nem itt tartja a törölközőit. Csupán három lehetőségem van:
Egy: Ott van a kéztörölköző.
Kettő: Vizesen vissza veszem a boxert és a pólót, de azok is tök  büdösek lettek.
És végül három: Ott van egy fürdőköpeny az ajtón lévő fogason.

Szerintem egyértelmű, hogy a harmadik megoldás a legésszerűbb. Így felvettem a fürdőköpenyt, de a hajamból meg rólam is csöpögött a víz. Nagyon hallkan elfordítottam a kulcsot, majd résnyire nyitottam az ajtót. A szobában nem volt senki, még hangokat se hallottam. Így kimentem és már boldogan siettem a cuccomhoz, amikor becsukódott a fürdőszoba ajtaja. Hátrafordultam és Daniel állt ott az ajtónak dölve. A folyosóra vezető ajtóra kaptam a fejem, de Daniel szertefoszlatta a menekülési reményem:

-Már bezártam.- emelte fel a kulcsot. Elindult felém. Nekem csak cikáztak a gondolatok a fejemben, majd rájöttem, hogy ha kijátszom Danielt, akkor mèg a fürdőbe visszajuthatok. Már épp megfogott volna, amikor jobbra kitértem és mögé kerültem és már győzelemittas vigyorral a fejemen nyitottam ki az ajtót, amikor utánam kapott, de csak a fürdököpenyt fogta meg, ezzel lehúzva a fürdőköpenyt rólam. Én hirtelen lefagytam és ő ezt kihasználva becsukta az ajtót, majd nekinyomott és két kezével bezárt maga és az ajtó közé. Fèlve néztem rá, de ekkor leesett, hogy most pucéren vagyok előtte, és kezemmel próbáltam magam eltakarni. Erre csak felhúzta a szemöldökét. Majd a fülembe súgta:

-Érdekes, hiszen tegnap egyáltalán nem zavart, hogy így látlak.- erre teljesen elvörösödtem, és beleboxoltam a mellkasába.

-De tegnap részeg voltam, és akkor egyáltalán nem zavart, hogy leégetem megam előtted.- motyogtam az orrom elé.

-Szerintem nem is égedted le magad, csak szimplán elmondtad, hogy hogyan vélekedsz a kapcsolatunkról.- itt rövid szünetet tartott-Tényleg kislánynak érzed magad mellettem?- próbált szemembe nézni, amit csak lesütöttem.-Sam nézz rám!- fogta meg államat, hogy maga felé fordítsa arcom.

-Igen, hiszen alapból gondoltam, hogy több tapasztalatod van, de amit tegnap mondott Lucy.....attól még inkább annak érzem magam.- sütöttem le tekintetem újra.

-Sam. Nézz rám kérlek.- hajolt le úgy, hogy egyszinten legyen a fejünk. Én lassan ránéztem könnyes szememmel- Szeretlek Sam! Az ami a múltban megtörtént, azt már nem tudom eltüntetni, de az már ott is marad. És nekem te vagy a jelenem és a jövőm, és nem érdekel, hogy meddig kell várnom arra, hogy eljussunk arra a szintre, mert én szeretek veled lenni érted? Nem azért vagyok veled, hogy megdugjalak, hanem mert szeretlek!- egy-két könycsepp lefolyt az arcomon szavai hallatán, melyeket az ujjával letörölt.

-De mi van akkor, ha nem leszek elég jó? Ha tényleg béna leszek?

-Most viccelsz Sam?- nevetett fel halkan-Neked már egy érintesedtől, a látvanyodtól, ha rámnevetsz, vagy mosolyogsz már attól beindulok! Már attól végigfut a testemen az a jóleső remegés! Ilyet még senki nem váltott ki belőlem, csak te! És nagyon fontos vagy a számomra!- simított végig az arcomon.-Szeretlek!- döntötte a homlokát az enyémnek, és szemét becsukta, a levegőt élesen szívta be, majd hangosan kifújta.

-Én is szeretlek!- mondtam sírva. Ő elmosolyodott, majd hirtelen felkapott, ami miatt sikkantottam eggyet és ledobott az ágyára.-De Daniel! Hisz csurom víz vagyok!- mondtam nevetve.

-Ezáltal csak még szexibb.- mondta feltüzelt hangon, majd fölsőjét ledobta és rámmászott. A hasamtól kezdve haladt felfele, de mikor elért volna a számhoz megszólalt:

-Tudom, hogy arra még nem vagy kész, de én okozhatok neked gyönört?- én aprót bólintottam, majd Daniel hálásan megcsókolt. Nyakamat kezdte el csókokkal behinteni és egy két helyen megis szívta, aminek hatására halk nyögések hagyták el a számat. Ő csak belemosolygott a nyakamba ezen, majd folytatta. Egyik kezével mellemet kezdte el masszírozni, míg a másik lefelé haladt. Egyik ujját belém dugta, ami hatására egy kisebb meglepett kiáltás hagyta el számat. Elkezdte mozgatni bennem, majd egy másik ujját is feldugta. Miközben szemével folyton engem nézett.

-Ne hagyd abba!- sóhajtottam. Testemet újra elkezdte puszilgatni és most elkezdett lefele haladni. Amikor odaért, még egyszer rám nézett, majd elkezdett nyalni. Én már nem tudtam magam visszafogni és éreztem, hogy előbb utóbb elélvezek. Amit csinált abban még soha nem volt részem. Amikor elélveztem fejét felemelte, és mosolyogva nézett rám, kezével megsimította az arcom.

-Olyan gyönyörű vagy! És tudd miattad bármeddig várni fogok!- én csak hálásan felültem és hozzábújtam. Nagy kezeivel szorosan fogott.

Már voltak hullámvölgyek a kapcsolatunkban, de érzem, hogy most ez a részeg incidens sokkal közelebb hozott minket egymáshoz. Aminek én nagyon örülök és igyekezni fogok eljutni odáig.

Kelletlen szerelemWhere stories live. Discover now