27.rész- A nagy ajándékötlet

516 15 0
                                    

Elkezdődött végre a tavaszi szünet. És ezzel eggyüt egyre közelebb vagyubk Daniel szülinapjához is (18 lesz a szünet végefele...).

Ahjjj!- dőltem hátra az ágyamon.

-Mi a baj megint?- kérdezte Chloe, aki épp magát sminkelte a tükrömnél.

-Az, hogy mindjárt itt van Daniel szülinapja és fogalmam sincs, hogy mit adjak neki.- bámultam a plafont.

-Adj neki valami King-es feliratú pulcsit es neked meg Queen-es lenne. Vagy adj neki valamilyen gitárpengetőt...-kezdte el az ötleteit sorolni.

-Állj, állj, állj.- ültem fel.- ezek mind szép és jó ötletek, de olyan általánosak. Gitárpengetőt még fogok is neki adni, de ő írt nekem egy dalt és az olyan különleges volt! Ezt én is szeretném viszonozni neki!- sóhajtottam.

-Akkor add neki oda a szüzességet.- vonta meg a vállát Chloe, majd visszafordult a tükörhöz, mit sem törődve azzal, hogy én mennyire lefagytam. Aztán kicsit jobban belegondoltam, de Chloe nevető fejjel újra felém fordult.

-Nyugi csak vicceltem! Várjunk te tényleg elgondolkodtál rajta?- döbbent le amikor meglátta az arcom.

-Te már lefeküdtél Hunterral?- kérdeztem anélkül, hogy válaszoltam volna.

-Igen.- erre újra reménytelenül visszadőltem az ágyra.- De nyugi az nem baj ha ti kesőbb juttok el oda, meg Hunter amúgy is idősebb...- próbált nyuktatgatni.

-De te nem vagy idősebb nálam, és Daniel is 18 lesz már, meg nem azért nem tartunk ott, mert ő nem áll rá készen, hanem mert én nem állok rá készen!

- Szerintem képes vagy rá Sam.- ült le mellém az ágyra.- És csak, hogy tudd én nagyon csodállak, mert próbálsz mindenkinek megfelelni, és az olyan dolgokat sem adod fel amik nehezen mennek, és szépen lépésenként haladsz velük. És szerintem ebben is megteheted már a legfelső lépést. És mellesleg Daniel is nagyon le lenne nyűgözve.- nevette el a végét.

-Köszönöm!- öleltem meg.- De, hogy tehetném különlegessé? Vagy, hogy adhatnám neki oda ezt ajándékként?- gondolkodtam el.

-Először is én vennék valami szexi fehérneműt a hejedbe!- lelkesedett Chloe, hiszen vásárlásról volt szó.

-És aztán? Hogy valósítsam meg?

-Veszel valami szexi fehérnemű szettet. Odaadsz neki valami általános ajándékot, majd este felveszed a szettet és megjelensz benne előtte. Kész is van!- csapta össze a kezét.

-Ez tetszik! De segítesz nekem megvenni?- kérdeztem boci szemekkel.

-Hiszen ez a barátnők dolga.- tárta szét a kezét.- Mivel még csak délelőtt van- nézett rá az órára- elindulunk most?

-Igen!- vágtam rá boldogan.- Most úgyse tudnék nagyon máson gondolkozni.

Így hát elkészülődtünk, és elindultunk a plázába, Chloe ebben a szettben ment:

Így hát elkészülődtünk, és elindultunk a plázába, Chloe ebben a szettben ment:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Én pedig egy aranyos kis ruha mellett döntöttem:

Amikor elértünk a plázába, akkor azonnal a fehérnemű boltba tartottunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor elértünk a plázába, akkor azonnal a fehérnemű boltba tartottunk. Épphogy elkezdtünk nézelődni, amikor Chloét hívták.

-Szia!-szólt bele kicsit ingerülten- Bocsánat! Ígérem többet nem fordul elő!- mondta kicsit félve(???), majd arrébb ment, hogy ne halljam. Szomorúan jött vissza hozzám.- Bocsi, de most mennem kell, megtudod oldani nélkülem? Az ízlésünk amúgyis eltérő. De ugye nem baj?- nézett rám bocsánatkérően.

-Persze menj csak.- öleltem meg, majd sietősen távozott. Én meg bevetettem magam a fehérneműk közé (nem félreérteni😉).

Kelletlen szerelemWhere stories live. Discover now