Már legalább fél órája lehettem a boltban, amikor egy aranyos srác, talán pár évvel idősebb jött oda hozzám zavartan. Magas volt, haja oldalt fel volt nyírva, és középen kékes szemébe lógott. Vége szőkés volt, a tövénél pedig világosbarna. Zavartan vakarta a tarkóját, nem tudta, hogy hogyan kéne elkezdeni azt, amit mondani akart.
-Szia! Van egy barátnőm és hát öö...- jött zavarba, és én segítőkészen befejeztem neki a mondatát:
-Neki szeretnél fehérneműt venni?- kérdeztem.
-Igen.-mondta hálásan.- És hát méretre, meg ízlésre is hasonlít rád.- mért végig kicsit zavarba ejtően- És arra szeretnélek megkérni, hogy segítesz választani neki eggyet?
-Persze!- vágtam rá azonnal, hisz szegény tényleg tanácstalan volt.- Akkor azt mondod, hogy úgy néz ki, mint én?
-Igen. Neki is hosszú szőkés barna haja van, és tengerkék szemei, amikben el lehet veszni.
-Van esetleg kedvenc színe? Vagy olyan szín amit sokszor hord?- tértem rá a részletekre.
-Ööö ezt így nem nagyon figyeltem meg- mondta szabatkozva.
-Semmi baj.- mosolyogtam bátorítóan.
-De szerintem valami türkiz jó lenne, mert az ki emeli a szemed vagyis a szemét!- nevetett feszülten- Vagy pedig a fekete szín is jó, mivel az meg a világos bőrszínt emeli ki, de a fehér és szürke sincs kizárva, mivel az meg a hajat emeli ki. Bár most, hogy belegondolok a bordó is nagyon jó lenne, mert az pedig az elszórt szeplőket kicsit erősíti.
-Azta- tátottam el a számat.- Neked aztán elég részletes véleményed van.
- Ez csak most jutott eszembe ahogy néztelek- most fejben összehúztam a szemöldököm, hogy most tényleg flörtöl???? Persze a valóságban ebből semmi nem látszott, csak egy kicsit rá mosolyogtam, majd az előttem lévő cuccokra szenteltem a figyelmem. Ő is így tett, és elkezdtünk keresgélni.
-Amúgy hogy hívnak?- kérdezte meg.
-Samantha! De nyugodtan hívj csak Samnek!-válaszoltam mosolyogva- És téged?
- Ethan.- itt egy kis csend állt be, majd újra megszólalt- És téged mi szél hozott ide Sam?- mutatott körbe úgy, hogy egy bugyi a kezén lógott, ami miatt felnevettem.
-Hát mondhatjuk, hogy valami olyasmi miatt vagyok itt, mint te.
-Barátod van?- kérdezte.
-Igen.
-Szerencsés egy fickó- nézett fel. Én csak elpirultam, mert erre nem tudtam, hogy mit mondhatnék.
Még beszélgettünk apróbb hülyeségekről, majd én a számomra kiválasztott darabokat felpróbáltam amíg kinnt várt. Végül egy egyszerűbb csipkés szettet vettem meg, ami türkiz színű volt (kicsit Ethan ráhatása miatt lett ez). Ethan barátnőjének is találtunk eggyet, az végül fekete lett. Felajánlottam, hogy kifizetem, aztán nekem adhatja a pénzt, ami miatt hálás volt. Utána elköszöntünk, de amíg mentem haza láttam, hogy bejelölt facebookon. Fura, hogy csak a keresztnevem segítségével megtalált, de visszaigazoltam.
Amikor már egy ideje otthon voltam rám írt messengeren Ethan, aztán beszélgettem vele egy jót és végül meghívtam őt és a barátnőjét Daniel szülinapi bulijára, hiszen az tele lesz emberekkel (mivel Chris rendezi), és mindig vannak olyanok is akik csak benéznek, mert látják, hogy buli van, szóval így biztos nem lesz belőle gond. Már csak azt jell kitalálnom, hogy hogyan fogom Danielt majd hamarabb elcsalni a buliból, úgy hogy ne legyen még részeg, hiszen azért nem úgy akarom elveszteni...
YOU ARE READING
Kelletlen szerelem
RomanceSamantha Carter vagyok, lassan betöltöm a 16-ot, 9.-es vagyok, bár még alíg kezdődött el a suli... és Rachel Amber az egyedüli barátnőm...tudom kicsit gáz, de na. Antiszoc vagyok😆. Elég nekem egy barátnő is, csak az legyen igaz. Amúgy azért jövünk...