Semmi kedvem nem volt ma suliba menni. De az élet megy tovább szóval most itt igyekszem bioszra és próbálok észrevétlen maradni. Bár ez elég nehéz mivel máris tudja mindenki, hogy tegnap szakítottunk.
Pár másodperccel a tanár előtt érkeztem be, és ültem le a helyemre.
-Boncolni fogunk.-jelentette be.- A párokat én alakítom ki.
Chris mellé kerültem párba. Remek. Szerintem a biosz tanár direkt teszi még szarabbá a helyzetet. Próbáltam zavartalanul a boncolásra koncentrálni, de Chris persze, hogy meg kell szólaljon.
-Miért szakítottál Daniellel? Elég szarul van...
-Mert egy szemét köcsög.-zártam volna le a témát ennyivel, de neki persze ez nem volt elfogadható válasz.
-De most komolyan. Mi volt az okod rá?-nézett fürkészően a szemeimbe.
-Az, hogy megcsalt.-erre hitetlenkedve nézett rám.
-Figyelj én kiskorunk óta ismerem Danielt, és biztosan tudom, hogy nem csinálna ilyet, főképp nem veled.
-Akkor ez mégis mi?-toltam ingerülten a képe elé a telefonomat. Összeráncolt szemöldökkel tanulmányozta, majd visszafordúlt a boncoláshoz. Egy kis ideig néma csend állt be köztünk, de aztán megszólalt:
Tudod amikor kicsi voltam akkor nagyon féltem a méhektől.-nem értettem, hogy ez mégis hogyan jön ehhez, de csendben hallgattam.- Aztán a nagypapám azt mondta: gondolj bele az ő helyzetükbe kisfiam! Te-egy hatalmas lényként- elkezdesz feléjük csapkodni. Te nem ijednél meg? Szerintem igen, és ők is megijednek, ezért védekezésképp megcsípnek. De míg neked csak egy csípés lesz a kezeden ami viszketni fog, addig ők az életüket áldozták fel. És igazából ezzel is neked maximum csak jót tettek, mert van egy betegség ami ellen a méhcsípés jó csak már nem tudom mi is az.- a végét már mosolyogva mondta, és gondolom a nagypapáján járt az esze. Aztán felém fordúlt:
-Ezzel csak arra akartam kilyukadni, hogy nem csak egy szemszögből kell megfigyelni a dolgokat és úgy kialakítani a véleményünket- főképp akkor nem ha az információid egy olyan személytől vannak, mint Rachel- ,hanem a teljes történetet meg kéne ismerned. Mert lehet, hogy Daniel csak neked akart jót és most mégis megszívta miatta.
Nem mondott hülyeséget, de ezt még meg kell emésztenem.
-Köszönöm. Ezt még átgondolom.-mondtam.
-Semmiség. Meg alapból láttam Danielen, hogy nagyon oda van érted, szóval a haveromért mindent!- kacsintott rám.
Na jó ezt még otthon megemésztem, aztán kitalálom, hogy mi legyen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kelletlen szerelem
RomanceSamantha Carter vagyok, lassan betöltöm a 16-ot, 9.-es vagyok, bár még alíg kezdődött el a suli... és Rachel Amber az egyedüli barátnőm...tudom kicsit gáz, de na. Antiszoc vagyok😆. Elég nekem egy barátnő is, csak az legyen igaz. Amúgy azért jövünk...