24.rész- A buli

607 17 0
                                    

Suli után már egyből Danielékhez mentünk. Susanék nem voltak otthon, de nem is fognak haza jönni, mert Danielék nagyszüleihez mentek a hétvégére.

-Várod már az első  bulid?- kérdezte Daniel, miközben készülődtünk a bulira.

-Egy kicsit izgulok, de amúgy nincs más.

-Emiatt nem kell izgulni.- nevetett fel ahogy felém fordult.- Nem valami dogát kell megírnod, csak szimplán ellazulnod és jól érezned magad.

-Könnyen beszél a nagy tapasztalatok embere.- vágtam vissza.

-Hát igen, és még azt is tudja, hogy biztos hamar felfogsz oldódni.- biztatott bátorítóan.

-De ígérd meg, hogy velem maradsz!- néztem rá komolyan.

-Még szép!- karolta át a derekamat.- egész este a bombázó barátnőmmel maradok, nehogy valaki lecsapjon rá.

-De ha a bombázó baratnőddel akarsz menni, akkor hagynod kellene, hogy elkészüljön!- léptem volna el tőle, de visszarántott.

-Nekem így is bombázó vagy!- súgta a fülembe, majd megcsókolt.

Pár perccel később épp az eredményt néztem a külsőmön és megkell hagyni, hogy egész elégedett voltam vele. Egy fehér sport cipő volt rajtam, krémszínű nadrággal, és egy fehér csipkés ujjatlan fölsővel ami kicsit engedte látcódni a dekoltázsomat, de még az ízléses kategóriában volt.

 Egy fehér sport cipő volt rajtam, krémszínű nadrággal, és egy fehér csipkés ujjatlan fölsővel ami kicsit engedte látcódni a dekoltázsomat, de még az ízléses kategóriában volt

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Tudom kicsit egyszerű volt, de nem akartam túl öltözni se. Mindenesetre Danielnek bejött. Mivel Chrisék háza elég közel volt Danielékéhez, ezért gyalog mentünk át, olyan este nyolc fele, de már korán elkezdték a bulizást. A suliból egy csomó ember ott volt, a gólyáktól egészen a végzősökig. Amikor pár lányon végigpillantottam, kicsit elment az önbizalmam, hisz mindegyik merészebb és szexibb ruhában érkezett. Daniel, aki már jól ismerte ezt a terepet a nappaliba húzott. Ott voltak a haverjai a foci csapatból. Kedvesen fogadtak, piával kínáltak minket, de én nem akartam inni, Daniel meg elfogadta. Velük beszélgettünk, meg röhögtünk. Pár óra múlva- jó pár fanta után, mivel nem csak alkoholos pia volt (gondolom a sofőrökre is gondoltak)- úgy éreztem, hogy nagyon pisilnem kell.

-Chris hol van a mosdó?- kiabáltam túl a zenét.

-Fenn az emeleten.-szólt oda, majd újra belemerült a beszelgetésbe.

-Mindjárt jövök.- mondtam Danielnek aki egy bólintással jelezte, hogy tudomásúl vette.

Elég könnyen megtaláltam az illemhelyiséget, és be is mentem, de még ott volt egy lány, aki épp a tükörben sminkelte magát.  Nem a mi sulinkba járt, idősebbnek is tűnt, platina szőke haja volt, arca agyon sminkezett, és egy miniszoknyát viselt, egy toppal és kb. 10 centis magassarkúval, ami miatt legalább fél fejjel magasabb volt nálam.

-Úgy is megun egy alkalom után.- szólt oda nekem.

-Mi?- kaptam fel a fejem.

-Daniel- fordult felém- ugye tisztába vagy vele, hogy csak szex lesz és semmi más? És utána többször már rád se fog nézni. Csak az olyanok, mint én lehetnek vele több alkalommal.- állt nekem újra háttal es folytatta a sminkelést.

Kelletlen szerelemNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ