Samantha szemszöge
Átjött hozzám lazulni Chloe és épp a szobámban voltunk. Én épp a ruháim között keresgéltem a pénteki bulira, Chloe pedig az ágyamon feküdt és telózott.
-Ugye te is eljössz a pénteki buliba?-fordultam felé.
-Most pénteken? Nekem az sajnos nem jó...
-Na ne csináld már.-nyavalyogtam- hiszen te a bulizós típus vagy nem?- itt sóhajtott egy nagyot és felült törökülésbe. Az arca gondterhelt volt, szóval érzékeltem, hogy valami komolyabb dologról lehet szó.- Mi történt?- ültem le mellé, és kezemet térdére tettem.
Az van, hogy- itt elakadt a hangja, és elkezdett könnyezni- a nagymamám korházba került rák miatt és nem adnak neki sok esélyt a túlélésre és most minnél több időm vele szeretném tölteni.- a végén már patakokban folytak a könnyei.
-Jesszusom, nagyon sajnálom!- vontam szoros ölelésbe és az én szemeim is benedvesedtek.- Annyira önző vagyok! Hiszen te mindig segítettél nekem és minden bajomat meghallgattad, míg én meg se kérdeztem, hogy mi van veled. Szörnyű barátnő vagyok!
-Dehogyis!-tolt messzebb magától.- Lehet, hogy mostanában inkább a te lelkedet vígasztaltuk, de ez az én hibám is, mivel én zárkózottabb vagyok és nehezebb beszélnem az ilyen dolgokról.- csak sóhajtottam eggyet, mert most nem azon kéne vitatkozni, hogy ki miatt került háttérba Chloe.
-Tudok segíteni akármiben? Elmenjek veled holnap?- kérdeztem mélyen a szemeibe nézve. Gyengén elmosolyodott és megrázta a fejét.
-Nem szeretném, hogy miattam hagyd ki a bulit és ez parancs! Mindenképp el kell menned!- emelte fel az ujját mielőtt közbe szólhattam volna.- azt szeretném, hogy helyettem is bulizd ki magad. És megígérem, hogy legközelebb már én is megyek.
-Ha már itt tartunk- vágtam közbe- azt is megígérhetnéd, hogy ha valami gond van akkor legközelebb azonnal szólsz! Hiszen ez a barátnők feladata, hogy meghallgatják egymás bajait és segítenek neki, és ez nem eggyirányú dolog, hanem oda-vissza. Oké?
-Oké.- mosolyodott el.
-Akkor pizza?
-Benne vagyok!-ezzel lementünk a földszintre.
-Anya rendelünk pizzát oké?- kiabáltam neki.
-Rendben kincsem! Chloe itt alszik ma?- kérdezte.
-Aha, de holnap aludhatok nála?
-Nem elég, hogy buliba mész még haza se jössz?-tette csípőre a kezét.-Bár mondjuk még lehet jobb is, hogy ott alszol, hiszen itt se leszünk a munka miatt.-sóhajtott beleeggyezően. -Nektek sem baj Chloe?
-Nem, Samet mindig szívesen látjuk!- játszotta a szerepét, hiszen tudta, hogy Danielnél fogok aludni.
-Akkor jó.-nyugodott meg anyám- Na akkor rendeljétek azt a pizzát!- sürgetett minket- és ne felejtsetek el engem és apádat se!
-Oké!- kiabáltam még miközben mentünk vissza a szobámba.
Egy jó kis ruhaválasztás után és pizzaevés után, na meg persze egy-két film után lefeküdtünk aludni.
YOU ARE READING
Kelletlen szerelem
RomanceSamantha Carter vagyok, lassan betöltöm a 16-ot, 9.-es vagyok, bár még alíg kezdődött el a suli... és Rachel Amber az egyedüli barátnőm...tudom kicsit gáz, de na. Antiszoc vagyok😆. Elég nekem egy barátnő is, csak az legyen igaz. Amúgy azért jövünk...