Salvadorun son sözlerinden sonra kapı açılmış ve içeriye aşçının yardımcısı olan Oliver girmişti.
"Bayan Elizabeth için meyve suyunu kim hazırladı?"
"Ben." dedi Oliver şaşırak. Galiba bunu bilmemizi beklemiyordu.
"Meyve suyunu hazırlarken içeriye başka birisi girdi mi?"
"Zaten mutfakta kalabalığız. Ama ben meyve suyunu hazırladığımda hepsi mola vermiş, dışarı çıkmışlardı. "
"Emin misin?" diyerek şüpheci gözlerle Oliver'e bakmaya başladı Salvador.
"Aslında benim telefonum çaldığı için kısa bir anlık dışarıya çıkmıştım. İçeriye girdiğimde de Jason'u su içerken görmüştüm. " Salvador'un nedense kaşları çatıldı. Sanki bir şeyleri anlamaya çalışıyormuş gibi hali vardı.
"Kim arıyordu seni?" Oliver bu soruyu beklemiyor olacak ki kaşları havalandı.
"Marta. Temizlik görevlisi. "
"Neden aradı?"
"Yanlış numarayı tuşlamış."
"Peki sen neden telefonla konuşurken meyve suyunun yanından ayrıldın?"
"Çünkü telefonum diğer tarafta şarjdaydı. "
"Kendin mi oraya koymuştun?"
"Hayır Kate'den rica etmiştim. "
"Kate'den telefonunu yan odaya şarja koymasını mı rica etmiştin?" Salvador ne yapmaya çalışıyordu?
"Ona sadece şarja koymasını söylemiştim ve o da diğer odaya koymuş. "
"Çıkabilirsin. " dedi Salvador. Sinirli bir hali vardı. Oliver'in dedikleri onu sinirlendirmişti ama ben onun neden sinirlendiğini anlamamıştım.
Tam bir şey soracakken içeriye Marta girdi. Izin aldıktan sonra yavaşça oturup beni ve Salvadoru süzdü.
"Hangi katların odalarını temizliyorsunuz?"
"Sadece 3-cü kattaki odaları."
"Demek öyle." dedi Salvador şüpheyle. "Peki dün neden Aria hanıma 1153 numaralı odanı sordunuz? O oda 3-cü katta değil."
"4-cü katta temizlik yapan hizmetçi rahatsızlanmıştı ve benden o kattaki odaları da temizlememi rica etti. " Salvador bir süre düşündü. Sanki Marta'ya bir şey sormak istiyor ama bir yandan da tereddüt ediyordu.
"Şüphelendiğiniz biri var mı bayan Marta?" Bu soruyu gerçekten beklemiyordum. Henüz hiç kimseye böyle bir soru sormamıştı.
"Ben...aslında Jason'dan şüpheleniyorum. "Salvadorun dudağı yana doğru kıvrıldı.
"Teşekkürler. Gidebilirsiniz." Marta çıktıktan sonra içeriye müşteri olan Jane Miller girmişti. Sarı saçlı, uzun boylu bir kadındı. Kırmızı dudakları ve topukları ile ilgiyi üzerine çekiyordu.
"Bu kadar yakışıklı bir adamın cinayeti çözdüğünü gördükten sonra sanırım buradan çıkar- çıkmaz cinayet işleyeceğim ki gelip çözesiniz. " dedi kadın sahte gülümsemeyle. Ne kadar yavşak bir kadın. Gelmiş Salvadora yürüyor!
"Sanmıyorum. Ben öyle sade ve ucuz cinayetlerle uğraşmıyorum. " dediğinde istemsizce gülmüştüm. Kadın bu duruma bozulmuştu.
"İlginizi çeken bir şey yaşadınız mı bayan Jane?"
"Ben 1154-cü odada kalıyorum ve bayan Elizabeth'in odasından gelen sesleri iyi bir şekilde duyabiliyorum. Dün akşam odasına bir kız girmiş ve onunla kavga etdiğini duymuştum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet Ayrıntılarda Saklı (Tamamlandı)
Mystery / ThrillerDünyadaki en büyük suç neydi? Adam öldürmek mi? Yoksa mahvetmek mi? Hangisi daha kötüydü? 12 Aralık 2018... Dünyada işlenen binlerce cinayetten sadece birinin işlendiği bir tarih. O gece bir kadının kanı aktı beyaz zemine. O gece bir insanın ruhu...