Beklemediğiniz bir olay olacak bu bölüm😌💥
Söylediğim sözlerden sonra Salvador kısa bir an duraksamış sonra yeniden gitmeye başlamıştı.
Gitmeyi belkide her şeyden çok istiyordum evet, ama gidemezdim. Onu bırakamazdım. Ya onu da öldürmeye çalışırlarsa? Ya ona bir şey olursa?
Hapsini geçtim, en kötüsü neydi biliyor musunuz? Ben ona alıştım. Her gün birlikte olmaya alıştım. Siyah gözlerine aşık oldum. Ben onu sevdim. İlk kez birine karşı bir şeyler hissetmiştim. Ve bu öylesine hisler değildi.
Ben onu tehlikenin içinde bırakarak gidemezdim. Yürüdüğüm bu yolu asla yarıda bırakamazdım.
***
Uzun bir süre odaya gitmemiş restoranda oturmuştum. Sonunda gece olduğunda ayağa kalkıp Salvador'un odasına doğru gitmeye başladım.
İçeriye girdiğimde Salvador'un koltukta oturduğunu gördüm.
"Yemeğe inmedin. Aç değil misin?"
"Hayır. " dedi bana bakmadan. Sakince gidip yanına oturduğumda bakışlarını yerden alıp üzerime getirdi.
"Git Aria." dedi. Oda kapkaranlıktı ve camdan gelen ışık Salvador'un yüzünü aydınlatıyordu. Gözlerinin altı yorgunluktan şişmişti. Saçları düzensiz bir şekilde alnına dökülmüştü.
"Sana gitmeyeceğimi söyledim. "
"Sana yalvarıyorum git!" dediğinde sarhoş olduğunu anlamıştım. "Git Aria, git."
"Sen iyi değilsin. Sarhoş olmuşsun. Kalk yatağa gidelim, uzanıp yat. Hadi." diyerek ayağa kalktım ve onu da kaldırdım. Gözleri yoğunlukla kapanıp açılıyordu.
Zar-zor onu yatak odasına sokup yatağın üzerine bıraktım. Üzerini örttükten sonra odadan çıkmak için arkamı dönerken elimden tuttu.
"Seni yakamam. " Dönüp gözlerinin içindeki hüzne baktım.
"Beni sen yakmıyorsun. Son kez söylüyorum ne dersen de gitmeyeceğim. "
"Gitmiyorsun öyle mi?" dedi bir anda Salvador. Kafamı salladım. "O zaman söz ver. "
"Ne sözü?"
"Ne olursa olsun bırakıp gitmeyeceğini, hep benimle olacağına bir söz ver."
"Yani cinayet bitene kadar mı seninle olmaya?"
"Hayır, cinayet olayı bittikten sonra da benimle olmaya." dedi ve ben uzun süre sonra ilk kez gülümsedim.
"Söz veriyorum. Hep seninle kalacağım." dedim ve o beni üzerine çekerek yorganın içine saldı.
"Şimdi uyu." dedi ve ben de onun dediğini yaptım.
***
"Bayan Marta, hatırlarsanız size bir soru sormuştum. Kimden şüpheleniyorsunuz diye. Siz de bana Jason demiştiniz. Nedenini öğrene bilir miyim?" dedi Salvador. Dünün aksine bu gün yine toparlamış ve çok yakışıklı gözüküyordu.
"Eee...şey çünkü Jason'u biriyle telefon görüşmesi yaparken duydum. "
"Ne duydunuz?"
"Birine 'Merak etme. Her şey yolunda. Her şey iyi olacak. Her şey bitecek' diyordu. Ve bu konuşmayı saklanarak sessizce yapmıştı."
"Anladım. Başka bir şey var mı peki?"
"Hayır. " dedikten sonra Salvador kadına gidebileceğini söylemişti. Marta çıkar-çıkmaz içeriye Jason girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet Ayrıntılarda Saklı (Tamamlandı)
Mystery / ThrillerDünyadaki en büyük suç neydi? Adam öldürmek mi? Yoksa mahvetmek mi? Hangisi daha kötüydü? 12 Aralık 2018... Dünyada işlenen binlerce cinayetten sadece birinin işlendiği bir tarih. O gece bir kadının kanı aktı beyaz zemine. O gece bir insanın ruhu...