13.BÖLÜM

229 46 5
                                    

İYİ OKUMALAR.

Sabah uyanınca yanımda Uygar yoktu. Yataktan kalkıp banyoya girip yüzümü yıkadım. Mutfağa geçip kahvaltı hazırlayan ablamın yanağına öpücük kondurdum. Hazırladıklarını masaya götürüp, çay doldurdum. Ablam da Aliyi getirdi ve kahvaltıya başladık.

"Abla"

"Efendim balım?"

"Abla ya ben annenleri özledim."

Üzgünce bana bakıp hafifçe gülümsedi.

"Bende."

Dedi. Konuyu uzatmak istemedim çünkü ablam neredeyse 5 yıldır anne-babamızı görmüyordu.

"Arasana ablacım ara ve hal hatır sor. Bende seslerini duyarım."

Hemen kafamı salladım

"Olmaz abla"

"Neden olması ki? Özlemişsin hem konuş işte."

Şimdi nasıl diyeyim ki eski kocan beni sinyallerden bulur diye. Bu benim de seninde felaketin olur diye...

"Boşver abla ya konuşamam duygulanırım falan."

"Peki öyle diyosan."

Başımı salladım.

"Bu gün bi planın var mı?"

"Valla Eylem bu gün, gün boyu yatakta uzanıp hiç birşey yapmak istemiyorum."

"Yaa bende sinemaya falan gideriz dedim."

"Yok ya çalışıyorum falan ya çok yoruluyorum. Boşver baska zamana kalsın olur mu?"

"Olur tabi dinlen sen ben bizimkilri ayarlarım."

"Tamam canım"

Doyduğum zaman masadan kalkıp odama çıktım. Telefonu alıp Zeynebi aradım.

-Zeynep napiyon?

+Ne yapiyim Eylem sıkılıyorum. Sen napiyon?

-Bende sıkılıyorum. Şey diycektim bizimkileri ayarla da sinemaya gidelim ya

+Olur valla ya ben hemen hepsini ayarlıyorum.

-Tamam bende hazırlanıp çıkıyorum.

+Tamamdır.

Telefonu kapatıp, dolabın önüne geçtim. Giyeceğim şeyleri alıp dolabı kapattım.

Üstümü giyip, saçımı salaş bırakıp üstten biraz alıp topuz yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üstümü giyip, saçımı salaş bırakıp üstten biraz alıp topuz yaptım.

Eyeliner çekip,  ruj sürdüm çantamı
alıp evden çıktım. Arada biraz mesafe olduğu için otobüsle gidicektim. Durağa gidip beklemeye başladım. 5 dk. Olmadan önümde o çok sevdiğim araba durdu. Camları siyahtı içi görünmüyordu ama ben zaten içindekinin kim olduğunu biliyordum. Bora kapıyı açıp, arabadan indi durakta 3 tane benim yaslarımda kızlar duruyordu hepsinin başı otomatikmen Boraya dönmüştü. Bora ise onlara hiç bakmadan benim yanıma geldi ve sarıldı. Ellerimi boynuna götürüp sarılmasına karşılık verdim. Kafasını boynuma gömüp derince bir nefes aldı. Geri çekilince elimden tutup arabaya doğru yürüdü kapıyı açıp binememi bekledi ben binince kapımı kapatıp hızla kendi tarafına geçti. Arabaya binip, sürmeye başladı. Bana döndü.

YİNE SEVEBİLİR MİYİM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin