Yo-yo elindeki dosyalar ile beraber kumanda odasına gitti. Direktör Coulson'ın ölmeden önceki isteği ile direktör olan Mack' herkesin başında duruyor ve raporları dinliyordu. Onun yanına yaklaştı.
Yo-yo: Mack vaktin var mı?
Mack: Şu an biraz meşgulüm Yo-yo. Neler oluyor?
Yo-yo: Romanoff'dan haber var.
Mack: Hangisi?
Yo-yo: Nat'dan.
Mack: Ne olmuş?
Yo-yo: Yalnızca bir sıçramaları kalmış ama Simmons başka bir yerin koordinatını girmiş ve Daisy Piper ve Davis'i tehlikeye atmış.
Mack: Fitz'i bulana kadar vaz geçmeyecek.
Yo-yo: Evet. Ama sen onu ikna etmesi için Daisy'i görev lideri yaptın.
Mack: Evet ama işe yaramayınca da Romanoff'u yolladım. Beni dinlemiyor ama belki diğer direktörü dinler diye.
Yo-yo: Nat onları uzaktan buraya getirmemizin mümkün olup olmadığını sordu.
Mack: Fitz yapabilirdi ama uzayda sürükleniyor. Sadece bu sefer Fitz'i getirmelerini umalım. Yoksa Romanoff ve Daisy'i kaybedicez. May'den haber var mı?
Yo-yo: Daha değil. Ama yakından ilgileneceğim bu konuyla.
Mack: Sağol.Sıçrama: Uzay gemisinin hızla yol olabilmesi için kullanılan şey.
Ayrıca Fitz bu sezon değil geçen sezon finalinde kaybedildi. Uzayda sürükleniyordu. Jemma onun eşi ve bu sezonun başında yan roller olan Piper ve Davis in içinde bulunduğu bir takımla uzaya onu aramaya çıktı. İlk bölüm için yorumları bekliyorum kısa bir giriş yapayım dedim.