Dawn: Neredeydin?
Logan: Fitz'in dersinde. Uçak tamir etmeyi öğretti.
Dawn: Bir şey anladın mı?
Logan: Hayır.
Dawn: Bu konuya ilgin var mı?
Logan: Hayır.
Dawn: Eğlenceli miydi?
Logan: Hayır.
Dawn: Derse Fallon'ı görmek için mi katıldın?
Logan: Belki.
Dawn: O seninle ilgilendi mi?
Logan: Yok o uçağın motorunu tamir edeyim derken uçağa daha verimli bir motor yaptı.
Dawn: Ablan Stark bebeğim.
Logan: Yeni çıkmaya başladık ama cicim ayı yaşamıyoz . Laboratuvardan çıkmıyo.
Dawn: Tekrar söylüyorum ablan Stark bebeğim. Bu arada o şu an nerede? En yakın arkadaşımı özledim.
Logan: Peter'ın puding alacağını duydu.
Dawn: Ne! Peter puding mi alacak! Koş Logan koş!
Dawn koşarak gider ve Logan arkasından ona bakar.
Logan: Bazen sadece bir ornitorenk olmak istersin. Ama nerede bende o şans!Bucky: Öğrencileri kim seçiyor?
Mack: Coulson seçiyordu. Ölmeden önce.
Bucky: Tuhaf.
Mack: Neden?
Bucky: İki tanesi çok tanıdık geldi. Yaşları kaç.
Mack: Wanda Ava ve Kate 22, Cooper ve Harley 19, Miles Flint Doreen ve Lila 15, Fallon Peter Logan Dawn 17, Amy 16.
Bucky: Maşallah güzel ezberlemişsin. Dawn Fallon ve Logan'da bir şeyler var.
Mack: Fallon ve Dawn en yakın arkadaş, Logan Dawn ile kardeş ve Fallon ile Logan bir haftadır falan çıkıyor diye biliyorum çok bağlı bir üçlü yani.
Bucky: Tesadüf olamaz.
Mack: Dosyalarını getirebilirim.
Bucky: Evet lütfen. Benim için anlamı büyük.Bucky dün yediği hurmaları öğrenecek mi?
Hurmalar bugün onu tırmalayacak mı?
Peter pudingi yiyebilecek mi?
Hepsi 23. Bölümde sizlerle. Yorumları bekliyorum saldırın rjfkfm