20

94 11 46
                                    

Matt: Yani Jessica'nın verdiği bilgiler ile Ross bir süre daha size bulaşamaz. Ama bu hiç bulaşamaz demek değil. SHİELD'ı anlaşma geçirmez yapmamız lazım.
Nat: Halledebilir misin?
Matt: Foggy ile duruma bakarız. Karen ile de konuşucam gazetede sizinle ilgili çıkacak haberleri önceden görmemiz için.
Nat: Jessica Ross'u izlemeye devam etsin.....
Bucky bir anda belirip kolunu Nat'ın omzuna atar.
Bucky: Selam gençler.
Matt kokladığı kıskançlık ile karşısındakinin Bucky Barnes olduğunu anladı ve gülmemek için kendini zor tuttu. Natasha da ondan farksızdı.
Matt: Gençler?
Nat: Senin derste olman gerekmiyor muydu?
Bucky: Öğrenciler çok yetenekli.
Nat: Öyle mi?
Bucky: Yaaa bir tanesi Sam ve beni yere yapıştıracak kapasitede,bir diğerinin güçleri inanılmaz derecede gelişmiş. Araba uçuracak kadar.
Nat: Peki bugün tanıştıkların nasıl?
Bucky: Puding seviyorlar.

Mack kumanda odasında ekranları inceliyordu dünyada durum şu anlık iyiydi. Hiç süper kötü ya da uzaylı teknolojisi kullanan örgüt yoktu. Bunun anlamı Shield bir süre büyümeye ve ajanları geliştirmeye odaklanabilirdi. Sonya onun yanında notlar alıyordu.
Sonya: Akademi için yeni bir binaya gerek var mı sence? Çocukların daha rahat edeceği bir yer falan.
Mack: Denize sıfır burası.
Sonya: Çünkü burası bir deniz feneri.
Mack: Aynı zamanda havadar.
Sonya: Şu an yerin altındayız be.
Mack: Geniş geniş...
Sonya: Kafetarya da yerde oturdum bugün.
Mack: Şehre yakın.
Sonya: Şehir dışındayız ve sınıra geçmemiz Quinnjetle bile 45 dakika.
Mack: Burası iyi.
Sonya: Paramız mı yok?
Mack: Var ama harcamaya üşeniyorum üşengecim ben.
Sonya: Bence daha çok pintisin.

Bence bu bölüm bol bol yorum hak ediyor.

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin