9

142 14 20
                                    

Nat 2 dakika önce girdiği odanın ortasında ayakta durmuş Bucky'e verilen Shield bilgilerinin olduğu dosyayı inceliyordur. Bucky odasında değildir. Nat nerede olduğunu merak eder. O dosyaya bakmaya devam ederken Bucky içeri girer. Göz göze gelirler Bucky yavaşça kapıyı kapatır.
Bucky: Yanlış odaya mı geldim?
Nat: Kendi odanı arıyorsan burası doğru oda. (
Bucky: Sen?
Nat: Duymadın mı beni de mobilya olarak buraya taşıdılar. Beğenmedin mi atnosferi mi bozmuşum?
Nat'ın gülerek söylediği şey üzerine Bucky bu espriyi devam ettirmek ister.
Bucky: Biraz sağa kayarsan daha hoş olacak ya.
Nat: Bir eksik var mı Ajan Barnes. (İyi misin?)
Bucky: Yok teşekkür ederim.
Nat Bucky'nin elindeki altılı biraya bakar ve kafası ile onları gösterir.
Bucky: Barton buradaki mini buzdolabına kafetaryadan bir şeyler koyabilirsin dedi. Oradaki dolaptan aldım. Birazdan abur cubur da alacağım. Bu arada odalar harika. Kahve filan yapmak için kettle mini buz dolabı televizyon kitaplık.... (Sana yaklaşmak için kankanla kanka olmaya çalışıyorum mantığım gitti)
Nat: Burası ajanlarımızın yaşam alanı. Rahat etmeniz lazım. Ayrıca hepsi benim fikrimdi. Mack ile yönetime geçince odaları yeniden düzenledik. (Bak ne kadar başarılı ve seksiyim)
Bucky: Beğendim. Sam'in odasına da girdin mi yoksa benden sonra mı... (Bu ziyaretin bana mı özel?)
Nat: Yok ona girmeyeceğim. Kaptan amerika posterleri ile dolu odayı görmeye ihtiyacım yok Avengers merkezde iken görmüştüm. Kabuslarıma girdi.
Bucky: Peki size bir şey ikram edebilir miyim direktör Romanova? (Hatırlıyorum)
Nat: Romanoff. ( Ben değiştim)
Bucky: Pardon karıştırdım sanırım. ( Umrumda değil)
Nat: Sadece tek bir soru soracağım Barnes. (Yaktım çıranı)
Bucky: Evet?
Natasha çapkınca gülümseyerek Bucky'e yaklaştı ve ona baktı.
Nat: Demek bir daha olsa bir daha yaparsın. (Hatırladığını biliyorum salak neyin saklama çabası bu)
Bucky: Şey.. (Aha gitti karizma)
Nat gülmeye devam ederek kapıyı açar çıkmadan önce tekrar Bucky'e bakar.
Nat: Bildiğim iyi oldu.
Sonra çıkıp kapıyı kapatır.
Bucky: O neydi be?

Bence bu bölüm yorumdan geçilmez dndjdöd. Yazar ilk defa asıl çifti 20 küsürlerde başlatmadı.

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin