24

108 13 133
                                    

18 yıl önce 2001 RedRoom Madam B'nin odası.... (Endgame deki 5 yılı hesaba katmadım)
Madam B: Natalia Alianovna hamile. Nasıl? Doktor buna diyeceğiniz bir şey var mı?
Doktor: Kız cinsel ilişkiye girmiş.
B: Orasını anladım salak değilim! Daha bir göreve bile çıkmadan kiminle beraber oldu bu. Alexei Alanovich?
Doktor: Sanmıyorum Madam. Biz onları evlenmeleri için eşledik fakat aralarında en ufak bir şey olmadı.
B: Peki kim o zaman. Kız o ve kış askerinden başka erkek görmüyor ki!
B masasından kalkmadan doktora şokla baktı. Doktor Valentina ise aynı şokla ona bakıyordu.
Doktor: Olabilir mi?
B: Natalia Alianovna mezuniyete hazır o halde. Kış askerini baştan çıkartmak.... Kız her gün beni biraz daha şaşırtıyor. Kendi kızımdan utanacağım yakında.
Doktor: Efendim Anya'da gayet...
B: Natalia Alianovna kadar başarılı değil. Yani yetersiz. Doktor Natalia'yı kontrole alın. Sonra mezuniyete hazır olduğunu ve onu kısırlaştıracağınızı söyleyin. Ama bebeği alın taşıyıcı anne bulun. Bebek doğunca da o kadını vurun. Natalia hamile kaldığını asla bilmemeli. Bebeğe test yapın babası gerçekten asker miymiş öğrenelim. Bu çocuğu kullanabiliriz.
Doktor: Tabi efendim.

Ertesi gün doktor Natalia'nın karnından bebeği alırken dışarıda nöbet tutması için bekletilen Kış Askeri onlardan gözünü ayırmıyordur. Camdan onları izliyordur. Doktorun Natalia'sını incitmesini ve saniyeler sonra doktoru öldürmeyi bekliyordur. Anestezi yapılmayan Natalia'nın yüzü her buruştuğunda, gözleri her dolduğunda James kendisini öldürmek istiyordur. Doktor bebeği alırken bir şey fark eder. Yanında duran Madam B doktorun yüz ifadesinden bir şey olduğunu anlar. Nat o soğuk sedyede beklerken ondan uzaklaşıp fısıldayarak konuşurlar.
B: Ne oldu? Bebekte bir sıkıntı mı var?
Doktor: Hayır. Madam burada bir değil iki bebek var. İkizler.
Madam acımasızca gülümser.
B: İki askerimiz oldu desene. İkisi de kız mı?
Doktor: İlki kız. İkinciden emin değilim ama erkek olabilir.
B: Doktor bu bebekler RedRoom'daki en iyi silahımız olabilir. Bunun için ödüllendirileceksiniz . Onlar ile ilgilenecek takımda siz de olun.
Doktor: Nasıl isterseniz efendim.
B: Şimdi diğer bebeği de alalım ve bu akşam onları taşıyıcı anneye enjekte edelim. Kardeşleri ayırmak olmaz.
Doktor: Peki ya asker?
B: Durumu fark edeceğine eminim. Bebekleri ondan uzak tutun. Natalia ile işimiz bitince onu da Hydra'ya göndeririz. Bebeklere Logan ve Dawn isimlerini veriyorum.
Doktor: Amerikan isimleri?
B: Wolverine'i hatırlarsın. Eskiden kuklamızdı erkeğe onun adı. Kıza da Şafak ismini koymak uygun olur diye düşündüm. Eğer başarırsak doktor bu yeni bir projenin şafağı olabilir.
Doktor: Şu an gaza mı geldiniz?
B: Evet biraz ama patron hala benim.

2011 Rusya iki yatak olan kirli bir odada iki çocuk üşümüş ve bir yatağı paylaşmaya karar vermiştir. İki kardeş nereden geldiklerini bilmeden o soğuk odada kalıyordur. Tek bildikleri isimleridir. Tek bildikleri koskocaman dünyaya ve onları önemsediğini söyleyen ama onlara işkence yapan bu insanlara karşı sadece iki kişi olduklarıdır.
Logan: Dawn. Hava neden bu kadar soğuk sence?
Dawn: Bilmem. Belki de kötü insanların olduğu yerler soğuktur. Yabancı dil öğrenelim diye bize okuttukları kitaplardaki insanları hatırla. Kalbinde sevgi olmayanların yanı soğuktur. Anlamadığım tek şey şu ben seni seviyorum ama bu soğukta sarılmamıza rağmen hala üşüyorum.
Logan: Belki de onların kalbindeki soğukluk bizim sevgimizden daha güçlüdür.
Dawn: Ama hala hayattayız. Belki de biz daha güçlüyüz.
Logan: Ama iki kişiyiz  onlar çok kişi.
Dawn: Ama onlar birbirlerini umursamıyor. Biz birbirimizi önemsiyoruz kardeşim. Her ne kadar ailemiz bizi istemese de.
Logan: Onlar bizi özlüyor Dawn. İçlerinde bir boşluk var bence. Bizi arıyorlar.
Dawn: Varlığımızı bildiklerinden bile emin değiliz.
Logan: Bence hissediyorlar. Bence o yüzden hala hayattayız. Belki de onların sevgisi bu insanların kalbindeki boşluktan daha güçlüdür.
Ve Logan haklıydı da. Varlıklarından haberi olmayan o iki insan içlerinde boşluk hissediyor ve ne olduğunu bilmiyorlardı. Ve içlerindeki sevgi o kötü insanlardan daha güçlüydü.

2017 Amerika. Esmer adam karşısındaki belgeleri karıştırırken hala aklındaki durumu anlamaya çalışıyordu. "En azından beni tanısaydın." Natasha neden Barnes'a böyle demişti. Neden Steve ve Barnes'a son anda yardım etmeye karar vermişti. Karşısında satranç oynayan iki çocuğa bakıp gülümsedi. Fallon ve Peter çok iyi anlaşıyordu. Gittiği zaman o ikisinin yalnız olmayacağını bilmek Tony'nin içini rahatlatıyordu. 15'lerine yeni girmiş olan bu iki çocuğun sıkıldığı belliydi. Sarı saçlı kız babasına döndü, Sony yüzünden evrenden atılan ama kalbimizde ve Wattpad da hala duracak olan çocuk da aynısını yaptı.
Peter: Bay Stark biz sıkıldık bırak yardım edelim.
Fallon: Aslında o kadar da zor değil baba. Bakacağın yer belli. Barnes'ın yani Rogers olmasa suçsuzluğunu kabul edeceğin adamın dışarı salınma tarihi 2014, Natasha'nın salınma tarihi  2001 2003 arası bir şey. Barnes hey maşallah Rusça biliyor ve kaç yıllık kış askeri, Nat rus. Elindeki belgelere göre Barnes 2002 yılına kadar RedRoom da kalmış. İkisi yatmış işte o zaman bunda anlamaycak ne var.
Peter ve Tony şokla genç kıza baktı. Fallon ise omuz silkti.
Fallon: Aşık olmuş bile olabilirler ki bence yakışıyorlar. Her neyse 2000 yılından başlayarak RedRoom dosyalarını yağmala derim.
Öyle de yaptı. Ve sonunda Logan ve Dawn Barnes'ın varlığını öğrendi. Baştan beri her şey madam B'nin günlüğünde yazılıydı. Tony Peter ve Fallon'a baktı. O çocukların yerinde onlar olabilirdi aynı yaştaydılar. Tony'nin yapacağı şey belliydi. O masum çocukları kurtaracaktı. Nat ortaya çıktığı zaman arkadaşına durumu anlatmanın bir yolunu da bulmalıydı. Kadın yıllardır kesin hamile kalmam diye korunmasız seks yapıyordu. Her an küçük bir sürpriz ile karşılaşabilirdi. Bir de varlığından haberi olmadığı iki çocuğu vardı ama önemli olan bu değildi.

Tony ona şaşkınca ve temkinli bakan dört buz mavisi göze bakmayı bırakamıyordu. Babasının katilinin gözleri. İkilinin kenetlenmiş ellerine bakınca bu gözler bir anda iki masum çocuğun gözlerine dönüştü. Anneleri ile annelerinin karnında bile vakit geçirmelerine izin verilmemiş iki çocuk. İçeri giren Fallon ciddiyeti bozdu.
Fallon: Baba Coulson geldi.
Tony: Tamam. Sen kızıl psikopat junior ve mançuryalı aday cosplay ile ilgilen.
Fallon: Tamamdır.
Tony gidince Fallon ikilinin karşısına oturdu.
Fallon: Demek ikizsiniz. Vay be hiç benzemiyorsunuz ama gözler bayağı aynı tabi. White walkerlar ele geçirmiş gibi. Game of thrones izlediniz mi? White walkerlar oradan geliyor. Ve sen Sansa Stark'a acayip benziyorsun. İlk sezonlar bayağı salaktı o ama şimdi düzeltti. Sana da Jon snow diyeceğim çünkü ikinizin hikayesi aynı Jon Snow. Hoş ben Nat'ı Lyanna Stark değil de Daenerys Targaryen diye düşünmüştüm. Barnes'ı da Rhaegar Targaryen değil de....
Dawn: Biliyoruz izledik İngiliz aksanı yapmamız için zorla izlettiler.
Fallon: Eee favorin kim?
Dawn: Arya.
Fallon: Benimde. Ama Tyrion da bayağı iyi.
Dawn: Khal Drogo ölmeyeydi iyiydi ama.
Logan: Cidden muhabbet bu mu? Bizi kaçırdılar Dawn!
Dawn: Ya Logan dur konuşan insan buldum hayatta bırakmam.
Fallon: Ben de Fallon memnun oldum. Ve kaçırma konusu da önemli değil sonra teşekkür edersiniz. Anneniz ya da babanızı bulalım onlara kalp krizi geçirtmeden durumu anlatmalıyız. Tabi daha önemli şeyler var. Size popüler kültürü anlatmalıyım bir sürü kitap dizi ve bilmeseniz de yaşayacağınız şey öğreteceğim size. Peter da yardım edecek.
Logan: O kim?
Fallon: Kardeşim gibi bir şey.
Logan: Tamam o zaman.
Dawn: Ne diyon Logan?
Logan: Sıkıntı yok kardeşlermiş.
Fallon: Yok. Akrabalığımız yok. Sadece babam onu fazla seviyor ve biz de onunla iyi anlaşıyoruz.
Logan: O gelmese olur mu?
Fallon: Hayır çünkü babam Coulson ile konuşup hepimiz için güvenli bir yol bulurken Peter en önemli işi halledecek.
Dawn: Ne?
Fallon:Bize Cheseeburger alacak. Hiç yediniz mi? Cennetten bir parça gibi bir şey.

Günümüz
Mack ve Bucky dosyalara bakarken Mack dosyayı bulur ve başlık onu şok eder. "Dawn Barnes, Logan Barnes"
Mack dosyayı okurken bilmem kaç tane şok geçirir ve sonra Bucky e bakar.
Mack: 17 yıl gecikmişim ama tebrikler.
Bucky: Ne diyosun ya?
Mack: Dawn ve Logan. Sen ve Nat'ın çocuklarınız. İkinizin. 15 yaşına kadar RedRoom da kalmışlar sonra da Stark onları kurtarmış. Fallon ile bu yüzden bu kadar yakın olmalılar 2 3 yıldır beraber üçü hatta dördü. Peter da gruplarında gibi.
Bucky: Nasıl yani? Onlar benim.... Natalia bunu bana nasıl söylemez.
Mack: Burada Nat hamileyken onun durumdan haberi olmadan çocukların alınıp taşıyıcı anneye enjekte edildiği yazıyor. O da senin kadar habersiz durumdan.

Evet kişi başı. 3-4 yorumdan fazlasını alırım diye umuyorum çünkü uzun ve açıklayıcı bir bölüm oldu bence. Güzel de oldu diye umuyorum.

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin