Bucky: İsimlerinizi şimdi sormayacağım. Zamanla öğrenirim diye düşünüyorum. Ben size silah kullanımı ve yakın dövüş konusunda ders vereceğim. Ajan May zaten yakın dövüş dersi veriyormuş zaten. Silahları sevmediğini söylediler. Ayrıca özel eğitmenlik de yapmıyorum. Buraya kadar her şey tamam mı?
Çaylaklar kafalarını salladılar.
Bucky: Direktör Romanoff bana başka görevlerde verdi ama hepsini sayana kadar bölüm biter. O yüzden başlayalım. İkili olarak eşleşin lütfen.
Cooper elini kaldırdı ve Bucky ona söz verdi.
Bucky: Ne oldu?
Cooper: Eksik var biz 11 kişiyiz.
Bucky: Kim gelmedi.
Lila: Miles Morales. Peter'ın ortağı da diyebiliriz tabi.
Bucky: Nerede?
Doreen: Herkese su getirmeye gitti bir de puding.
Peter: Ama bana değil. Ben cupcake istedim. Puding yerken suikaste uğruyorum da.
Peter bunu söylerken yanında ona pis pis sırıtan kıza bakmıştı. Kız pişman değilim der gibi Peter'a baktı. Bucky olsa o da pişman olmazdı. Hatta kimse olmazdı sonuçta puding bir yaşam biçimi.
Amy: Harley Keener ve Flint de var.
Kate: Doğru. Ya buraya Tony Stark torpili olmadan gelen var mı ya?
Ava: Sen, Amy, Flint....
Kate: Torpilsiz gelen var mı diyeyim?
Ava: O yok.
Bucky: May haklı. Siz çocukların ciddi sorunları var.
Hepsinden omuz silkme ya da haklısın tarzı mırıldanma gibi tepkiler geldi. Bucky sabır çekti ve o sırada çocukların arkasındaki camdan Nat'ın biri ile konuştuğunu gördü.
Bucky: Çocuklar şu adam kim?
Peter arkasını döndü ve Bucky Peter ın gözlerinden o adamı tanıdığına dair ışıltıları gördü.
Peter: O bay Murdock. Mysterio kimliğimi açıkladığı zaman Bayan Romanoff beni temsil etsin diy... Bay Barnes?
Bucky: Ders bitmiştir yarın görüşürüz.
Ve Bucky hızla yürüyerek onların yanına gitti. Salonda kalan çocuklarda gülmeye başladı.
Peter: Ne dedim ya ben şimdi?
Ava: Ah Peter. Çok safsın.Yorumları bekliyorum.