28

71 9 52
                                    

Sabah olunca Mack kontrol odasına gider Nat orada işleri hallediyordur. Clint de yanında öyle duruyordur. Mack kankisinden sır saklamaya dayanamaz.
Mack: Clint ve Bobbi tekrar bir arada!
Nat: İlk bana söylediler.
Mack: May gülünce tırsıyorum.
Nat: Ben de.
Mack:  Logan ve Dawn senin çocukların.
Clint: Ne!
Nat: Hala hazmetmeye çalışıyorum. James dün söyledi şoktan adama uçan tekme atıp kaçtım.
Clint: Anlamadım ya. Sen nasıl?
Nat: Bir şeyler anlattılar ama brezilya dizisi gibi be. Beynim yandı. Hala anlamaya çalışıyorum.
Clint: Ben ben ben....
Nat: Sen sen sen....
Clint: DAYIYIM!
Clint koşarak gider Nat ve Mack arkasından şokla bakar.
Nat: Nasıl hazmetti bir anda ya?
Mack: Sen nasılsın?
Nat: Şanslı.
Mack: Çocuklarını bulduğun için mi?
Nat: Yok. O kadar yıl hamile kalamam diye sevişirken dikkat etmedim. Hiç hamile kalmadım. Şansa bak lan.
Nat bir anda gülmeye başlar. Mack tip tip ona bakar.
Mack: El birliği ile delirttik kadını ya.
Daisy: Haksız değil yalnız şansa bak kadındaki.
Mack irkilip Daisy'e bakar.
Mack: Sen?
Daisy: 3 dakikadır buradayım neler olmuş be. Burada normal geçmişi olan ajan yok mu?
Nat: Var da tek tük. Sanırım onlarda Hydra için sızdı buraya.

Dawn: İşte öyle gaza gelip söyledi. Nat da panikledi ve ona uçan tekme atıp kaçtı.
Logan: Doğal bir tepki. Bu arada Fall tahmin etti Bucky'nin öğrendiğini.
Dawn: Lan kız varsayımlarla bizi bile tahmin etti. Şaşırmam. Alsana sen bu kızı.
Logan: Biz arkadaşız Dawn bu esprileri yapma.
Dawn: Ya daha geçen gün diyodun Dawn çok seviyorum Dawn ayarla kızı bana Dawn ya nasıl diyecem Dawn.... En son bir sevgili olduk dediniz o da şaka çıktı.
Logan: Cidden ya. Saklayamıyom de mi?
Dawn: İkiniz de malsınız.
Logan: Ben dışlanmış hissediyorum ya.
Dawn: Neden?
Logan: Anamız gerçeği öğrenirken bir ben orada değilim.
Dawn: Manyak.
Dawn ve Logan gülmeye başlar. Onları duyan Cooper ve Lila ise şok ile birbirlerine bakıp ikilinin duyacağı şekilde bağırırlar.
Cooper Lila: Ne!
Dawn ve Logan onlara bakar.
Logan: Lan bir sırrımız vardı herkes biliyo be!

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin