Fallon karşısındaki manzaraya gülerek bakıyordu. Clint Barton Dawn ve Logan Barnes'ı rehin almış onlara puding yediriyordu. Dawn'ın kafasında fiyonk Logan'ın kafasında prenses tacı vardı. Clint onlara gülen kıza baktı.
Clint: Fallon Stark değil mi?
Fallon: Cevabım değişebilir beni de rehin alacak mısın?
Clint: Evet.
Fallon: O halde benim adım Peter Parker.
Clint: Tamam.
Clint işine devam ederken Fallon bir kaç tane resim çekti. Logan halinden memnun görünüyordu Dawn ise gülmemeye çalışıyordu. Fallon kapıda çekingen ve duygusal bir şekilde bakan Natasha'yı gördü. Yavaşça onun yanına gitti.
Fall: Aslında onları kurtarman hoş olabilir. Gülüyolar ama 26,78 kaşık daha pudingden dolayı kusacaklar.
Nat: Sadece Clint'in çaylakları buradan soğutma....
Fallon: Haklısın durum çok tuhaf ve sanırım bir değil iki değil elli yedi içkiye ihtiyacın var. Votka getireyim mi?
Nat: Sen cidden Tony'nin kızısın.
Fallon: Yaptırdığım DNA testi öyle diyor.
Nat: Hı?
Fallon: O kadar mükemmelim ki bu adam beni nasıl yapmış dedim. Tamam o da mükemmeldi ama ben ayrı bir şeyim.
Nat: Konu bayağı gitti ya. Votkam nerede?
Fallon: Nereye koyduysan oradadır.
Nat: O halde ben oraya gidiyorum Simmons ile olan dersini kaçırma iyi günler....
Nat tam gidecekken Fallon çığlık atar. Logan Clint ve Dawn oraya koşar Nat da WTF bakışı ile Fallon'a bakar.
Fallon: Aaa herkes burada selam. Clint gel biz turşu yiyelim siz üçünüz de konuşun içeride votka çikolata ve peçete bulunuyo Logan ve Harley'nin odadan çaldım votkayı. Artık ne için kullanıyolarsa...
Logan: Hey...
Fallon: Sözümü kesme yargılamıyorum gayet doğal geçen Ava'yı bastım tuhaf bir andı çok fazla votka içiyo alkolik olma ihtimali var. Her neyse Nat bak yavruların, yavrular bu ananız haydi konuşun. Gel Clinton.Yorumları bekliyorum gjrkrm