2 hafta dörtlü ellerinden geleni yaparak arayı kapatmaya çalışıyordur. Ellerinden gelen biraz da olsa yeterlidir. Bu arada Clint o gün Nate'i getirmeye karar vermiştir. 8 yaşındaki çocuk merkezde koşuşturup duruyordur. Çaylak takımının olduğu yere girer. Pizza almış sohbet ediyorlardır. Nate Fallon'ın yanına oturmuş olan Cooper'ın kucağına çıkar.
Nate: Abiiiiiii.
Cooper: Selam Nate. Fallon bak bu benim kardeşim.
Fallon: Selam.
Nate: Sevgilin mi?
Karşılarında oturan Logan biraz dikkat kesilir.
Cooper: Yok bana nabız ölçen kılıç yapsın diye yalakalık yapıyorum.
Fallon: Tekrar söylüyorum amaç ne?
Cooper: Havalı bir kılıç istiyorum aklıma başka seçenek gelmedi.
Fallon: Neden benden istiyorsun?
Cooper:Çünkü sen Tony Stark'ın kızısın.
Fallon: Peki ben neden kılıca senin fikirlerini koymayı ısrarla red ediyorum?
Dawn: Çünkü o Clint Barton'ın oğlu.
Fallon: Doğru.
Cooper: Diyebileceğim bir şey yok. Peki senin fikrin ne?
Fallon: Şu sıralar vibranyum ile adamantium u birleştirmeye uğraşıyorum. Kılıcı ondan yapayım?
Cooper: Amada ne?
Logan: Adamantium. Benim ismini aldığım adamın vücudundaki metalin çeşidi.
Dawn: Annemizi eğitenlerden biri de oymuş. Yani annem bizi doğurabilse senin adın yine Logan olurdu bence. Annem ondan babası gibi bahsediyo.
Cooper: Anne demeye başladınız mı?
Dawn: Evet neden tribe girelim ki?
Cooper: Mantıklı. Ya Dawn size kılıç dersi verdiler mi? Bana antreman dostu lazım da.
Dawn: Logan benden daha iyi kılıçta istersen o yardım etsin.
Cooper: E işte birbirimize yardım edelim ikimize de artısı olur.
Dawn: Cooper. Tatlım. Ben bunları anlamıyorum. Direk çıkma teklif etsen.
Cooper: Ben mi? Sana mı çıkma teklifi edicem?
Dawn: Evet.
Cooper: Doğru amaç oydu. Ee ne diyosun.
Dawn: Olur. Ne kaybederiz ki en fazla birbirimizin ağızına sıçarız ailelerimiz düşman olur güzel bir dostluğu yok ederiz.
Cooper: Di mi?
Nate: Fallon.
Fallon: Efendim Nate?
Nate: Sen de benimle çıkar mısın?
Logan: HOP!Xmdjdjmff. Yorumları bekliyorum bu bölüm natasharomanoff74 a gelsin