2

287 19 51
                                    

Clint uzun bir süre sonra Steve Bucky ve Sam ile buluşmaya gelmişti. Shield'ın yönetiminin değişmesi ile Shield'a geri dönmüştü şahingöz. 5 yıl içinde öldürdüğü kişiler aklından çıkmadığı için Laura ile boşanmışlardı. Clint eskisi gibi değildi. Bu yüzden Nat'a sahip olduğu için şanslıydı. Ama kendisi 4 aydır uzayda idi. Leopold Fitz'i kurtarmak için. Clint o çocuğu hatırlıyordu. Şimdi çocuk değil genç bir adam olmuştu tabi. Clint Nat ın yaşadığını bilmeyen üçlüye baktı. Gıcıklık yapmış söylememişti onlara. Bu da onun eğlencesi idi işte.
Steve: Clint uzun zaman oldu ve iyi bir nedenden bıraktın. Ama artık yenilmezleri yeniden top...
Clint: Ben Shield'a döndüm cap.
Bucky: Orası ile geçirilmemiş miydi?
Clint: Yönetim değişti.
Bucky: Bu Hydra'yı engel....
Clint: İki direktör de arkadaşım. Onlara güveniyorum. Hydra geldiği zaman Mack ailemi kurtardı. Diğer direktörde şu an uzayda.
Sam: Uzayda.
Clint: Dünya şu an Shielda ihtiyaç duyuyor kaptan. Ve şu ankine güvenebilirsin. Coulson onları kendisi seçti.
Clint i yenilmezlere çağıracak Steve bir anda kendisini shield a çağrılmış bulmayı beklemiyordu. Ama Clint'in dedikleri cazip geliyordu. Ve sadece ona cazip gelmiyordu .
Bucky: Bizi mi davet ediyorsun?
Clint: Eeh gaza geldim diyelim. Üstteki iki kişi yakınım. Sizi içeri sokabilirim. Nepotizm olur biraz ama hep bunu demek istemişimdir.
Bucky: Bir ara seninle özel konuşmak isterim Barton.
Clint: Neden?
Bucky: Ortak bir arkadaş....
Clint: Arkadaş deme lazım olur. Anladım durumu konuşuruz karşim. Unutma ikimizde asla 1 numara değiliz o Matthew. Bu önemli bilgi. Neyse siz benimle misiniz söyleyin.
Steve: Evet. Evet öyleyiz.

Yazmak içimden gelmiyordu ama natasharomanoff74 bana ilham verdi yine djdkdke. Yorumlara asılın bir kaç tane daha bölüm gelsin bugün cnfmdm. Kimler beni özledi bakalım

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin