Sam ve Bucky Shield'ın onlara verdiği odalara yerleşiyorlardır. Nat Clint'den aldığı tavsiye ile Sam ve Bucky'nin odalarının yan yana olduğundan emin olmuştur. O haince gülerek dosyaları düzenlerken Mack yanına gelir. Nat takmadan işine devam eder.
Nat: Kapıyı çaldığın için sağol.
Mack: Kusura bakma elimde ikimizinde imzası gereken bir dosya var.
Nat: Ne oldu?
Mack: Kevin Thompson'ın ölümü. Ya da Purple Man.
Nat: Kilgrave. Jessica'nın ellerine sağlık. Ama o pisliğin ölümünden yıllar geçmedi mi?
Mack: Ross baskı yapıyor.
Nat: Ona siktirip gitmesini söyle. Shield özel bir kurul. Ayrıca lanet anlaşması Shield'ı kapsamıyor.
Mack: Yakında kapsayabilir.
Nat: Ne?
Mack: Senin ikinci direktör olman hoşuna gitmemiş. Murdock'u savunma için aradım ama yeterli....
Nat: Olmaz. Jones'u da arayalım. Güvenebileceğimiz bir özel dedektif lazım. Ross'un kirli çamaşırları olduğuna eminim. Thompson kağıdını da imzalarım. Jessica bunu Shield emrinde yapmadı ama öyle olduğunu söylemekten zarar gelmez. Sonuçta onu öldürebilecek tek kişi oydu. Kilgrave sorununu sadece o çözebilirdi.
Mack: Katılıyorum.
Mack kağıdı bırakır. Nat imzalayıp kağıdı ona verir. Mack tam gidecekken Nat elindekileri bırakır ve ona bir arkadaş gibi bakar.
Nat: Sana bir tavsiye verebilir miyim?
Mack kapıyı bırakıp ona bakar.
Mack: Tabiki.
Nat: Yo-yo ile senin ayrı olma fikrine hala alışamadım. Ve bunun senin içinde geçerli olduğuna inanıyorum. Sonucun ne olacağı önemli değil bu konu hakkında hiç konuşmadınız. Ona hislerini söyle ve saçmaladığın için özür dile.
Mack: Ne?
Nat: Tribe girip ondan ayrıldığını hepimiz biliyoruz. O yıl yaşanan şeyler sadece seni etkilemedi.
Mack: Haklı olabilirsin. Ben de sana bir tavsiye verebilir miyim?
Nat: Tabi. Adil olan bu.
Mack: Duygularını bastırma. Barnes'ı görünce bunu yapmaya çabalıyorsun. Sen ve ben, Coulson'ın bizden istediğini yapmalıyız. Shield'ın en iyi halimize ihtiyacı var. Duygularını bastıran sen en iyi sen değil. Arkadaşı için endişelenen ben de en iyi ben değil.
Nat: Eğer benim tavsiyemi artı bu tavsiyeyi uygularsan ben de uygularım.
Mack: Anlaştık direktör Romanoff.
Nat: Duyduğuma sevindim direktör Mackenzie.
Nat ve Mack birbirlerine gülümserken Mack odadan çıktı. Nat ise bilgisayarından yeni ajanlardan birinin odasının nerede olduğuna baktı.Bu kitabı kimler özledi. Şu an tek kitabım bu. Demek ki tatil bitene kadar günde 3 4 bölüm ihtimali var. Gaza gelirsem 12 bölüme çıkıyorum biliyorsunuz. Love ya guys.