12

119 14 48
                                    

Jemma: Daisy aradı ajan Wilson ve ajan Romanoff ile beraber jetteymiş.
Nat: Neden bu kadar sürmüş?
Jemma: Sonya istifa edip Shield ajanı olduğunu söylediğinde ona şirketin %2'sini teklif etmiş.
Nat: Neden?
Jemma: Mack'in %10'u alması ile aynı sebeptenmiş. Sonya öyle dedi.
Nat: Bu sebebi öğrenmem lazım.
Jemma: Bence de.
Nat: Başka bir şey?
Jemma: Sahaya dönebilir miyim?
Natasha: Hayır.
Jemma: Ama...
Nat: Yasaklayalı 1 hafta bile olmadı Simmons.
Jemma: Yeterince adil.
Nat: Biliyorum. Sonya'ya eve gelmesini söyleyebilir misin?
Jemma: Tabiki ne için?
Nat: Birinin tavsiyeme uyup uymadığını kontrol edeceğim. Eğer uymuyorsa...
Jemma: Sahadan men mi edeceksin?
Nat: Hayır bu kişisel bir tercih onun için. Ayrıca rütbemiz aynı. Sadece ağzına sıçacağım o kadar.
Jemma: Mack Yo-yo'ya açılmazsa sana onun için biyolojik silah hazırlarım.
Nat gülümsedi bu fikri ciddi ciddi sevmişti manyak.
Nat: Gözüme tekrar girmeye başladın Simmons.

Bobbi mesaisinin bitmesi ile en sevdiği kafeye gitmişti. Kahvesini alıp cam kenarı bir yere oturdu ve tabletinden haberlere bakmaya başladı. Türkiye'deki Kaz dağı olayının hala çözülmemesi canını sıktı. Sözde Kanadalılar doğaya saygılı bir milletti. Hoş Kanadalılar o şirkete hiç iyi davranmıyordu. Ayrıca Dünya daki iki karstik göl örneğinden biri olan Salva gölü için de durum hiç iç açıcı değildi. Morali bozulan Bobbi tabletini kapattı ve kahvesine odaklanmaya karar verdi ama elini uzattığı zaman kahvesi yoktu. Karşısına baktı. Bir adet Clint Barton kahveyi çoktan bitirmiş garsona sipariş veriyordu.
Bobbi: Bana da bir kahve söyle bari.

Steve Bucky ile beraber antreman odasındaydı. Burası gerçekten antreman yapmak için harika bir yerdi. Bir köşede direktör Mackenzie ve ajan Rodrigez namı diğer yo-yo ciddi bir şekilde konuşuyordu. Yandaki ringte ise Ajan May Hunter denilen adamla dövüşüyordu. May' in ondan ayrıca kendisinden hoşlanmadığını hemen anlamıştı. Ama May kimden hoşlanırdı ki? (Coulson Bobbi Mack Daisy Natasha Jemma.... sorun sende Steve djdkfk) Yere kapaklanması ile dikkatini Bucky'e verdi.
Bucky: Milleti inceleyeceğine antremana odaklan.

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin