26

86 10 65
                                    

Bucky: Bunu şimdilik Natalia'ya söyleme. Olayları öğrenmek onu mahveder.
Mack: Nereye kadar saklayabilirsin ki?
Bucky: Yüzleşmeye hazır olana kadar. Şu an değilim.
Mack: Tamam. Bu gerçek benim için pek bir şey değiştirmedi. En iyisi Sonya'nın akademiye daha ferah bir yer fikrini düşüneyim. Miami nasıl?
Bucky: Şu an bunu düşünebilecek durumda mıyım?
Mack: Sen de haklısın.

Böylece bir hafta geçer. Bucky, çocuklar ile yüzleşmeye hazır olamamış ve sakladığı sırrın etkisi ile Nat ile uzaklaşmıştır. Nat bunu fark ediyordur. Ne olduğunu anlamaz. Gece herkesin uyuduğu bir zamanda Nat çalışma masasında bir şeylere bakıyor, Bucky ise uyumaya çalışıyordur. İşi biten Nat uyumamak amacı ile yatağa oturur.
Nat: Kim lan o kadın?
Bucky: Ne?
Nat: Erkek mi yoksa?
Bucky: Hı?
Nat: Çift cinsiyetli mi?
Bucky: Anlamıyorum.
Nat: Mack ile oyuncak kutusuna baktığından beri sessizsin diyorum. Ya orada bir şey çıktı ya da beni aldatıyosun.
Bucky: Nereden çıkardın ben zaten sessiz bir insanım.
Nat: Lan 1 haftadır elin kolun rahat duruyo! Diyelim ki şu an duşa girdik beraber, yapacağın tek şey sırtıma kese atmak olur.
Bucky: Girelim mi?
Nat: Oha ya. 1 haftadır ilk defa yürüdün onu da kesin bu dediğimin tersi çıksın diye yapıyosun James. Dökül ya da kanepede yat.
Bucky: Nat buna hazır değilim.
Nat: Menapoza mı girdin? Andropoza mı?
Bucky: Lan menapoza nasıl gireyim kadın değilim? Andropoza da girmedim ayrıca gayet sağlıklıyım.
Nat: Sağlıklı bir insan canlısı benim yanımda yatıp 1 hafta uslu durabilir mi?
Bucky: Doğru duramaz. Beni doktora psikoloğa falan mı yollasak? Hem burası çaylakların katı onları kontrol etmek için burada kalıyosun ve en iyi psikolog da burada olmalı....
Güm diye ses gelmesiyle Nat hemen kalkıp sesin geldiği odaya koşar.

Logan ve Fallon ondan önce gelmiştir Dawn'ı uyandırmaya çalışıyordur . Amy ise yatağında doğrulmuş uykulu şekilde olanı anlamaya çalışıyordur. Dawn kabus görüyordur ve anne diye sayıklıyordur. Nat hemen onun yanına eğilir.
Nat: Ne oldu?
Fallon: Arada kabus görür böyle. Zamanı değil ama yanımdaki Logan kişisi de görüyor.
Nat elini Dawn'ın alnına koyar.
Nat: Yanıyor. Logan onu benim odama taşı Simmons şu an merkezde değil. Fallon sen de ona temiz kıyafet getir.
Kapıda Bucky belirir.
Bucky: Durumu yeni kavradım kimse kimseyi öldürmedi de.... Dawn neden yerde?
Bucky hemen onun yanına çöker.
Nat: Bu gece bizimle kalacak çok ateşi var.
Bucky: Tamam ne lazım. Revirden ateş düşürücü falan getir ben de kafetaryaya gideceğim.
Logan Dawn'ı odaya taşır Fallon da temiz pijama getirir. Nat ve Bucky elindekileri masaya bırakır.
Nat: Gidebilirsiniz ben halledicem.
Logan: Kardeşimi bırakmayacağım.
Nat: Tribe girme ona burada yararın olmaz havale geçirecek kız. James.
Bucky: Tamam hallederim.
Bucky çocukları dışarı çıkarır.
Bucky: Odalarınıza gidin. O içerideki manyak durumu halleder. İki kızıl çifte telli oynarlar.
Logan: Kardeşimi yalnız bırakmayacağım.
Bucky gülümseyerek Logan'a sımsıkı sarılır Logan şaşkınlığını attıktan sonra ona sarılır. Baba oğulun ilk sarılmasıdır bu. Bucky sonunda istemese de Logan'dan ayrılır.
Bucky: Kardeşinle böyle birbirinizi kollamanız çok güzel evlat. Ama şimdi gitmeyerek ona yarar sağlamıyorsun.
Bucky odaya girer. Logan Bucky nin ona neden sarıldığını anlamamıştır ama hoşuna gitmiştir tabi.
Fallon: Hassiktir.
Logan: Ne oldu?
Fallon: Logan bence Bucky her şeyi biliyo ama Nat'ın en ufak fikri bile yok.
Logan: Nereden çıkardın.
Fallon: Adam sana sarıldı lan.
Logan: Hassiktir.
Fallon: Aynen.
Logan: Şu an sana sürpriz evlenme teklifi yapacakken ceketimde yüzüğü bulmuşsun gibi hissediyorum.
Fallon: Bana yüzükle evlenme teklifi edersen seni döverim. O neden değerli olduğunu anlamadığım taşları çıkartmak için çocuk işçiler kullanılıyo ve kazançları sıfır satanlar zengin artı olarak gereksiz pahalı. Bildiğin kapitalizmin simgesi onlar benim için. Bana iskender ile lahmacun ile teklif et.
Logan: Yani teklif edeyim mi?
Fallon: Cıvıma ya neden teklif edesin bana.
Logan: Şakasına. Gelecekteki kız arkadaşımın önünde. Sonra o beni döver falan sen de ona yardım edersin....
Fallon: Kız arkadaşa gerek yok ben seni kendim de döverim.
Logan: Yaniii kendimi sana mı saklayayım.
Fallon dayanamaz gülmeye başlar.
Fallon: Şu an dediğin komik olduğu için gülüyorum.
Logan: Bence gayet hoşuna gitti ikimiz fikri.
Fallon: O da mümkün tabi. Ama burası Friendzone buradan çıkış yok.
Natasha kafasını kapıdan çıkarıp ikiliye bakar.
Nat: 1 saniye fingirdemeyin be!

Agents of S.H.İ.E.L.DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin