Mack elindeki dosya ile Bucky'nin odasına girdi ama oda boştu. Gerçekten boştu. Yeni işe alınmış bir ajanı bekleyecek kadar boş. Mack ilk başta durdu sonra ne olduğunu anladı. Bucky Natasha'nın odasına taşınmıştı. Oraya gitti. Doğru tahmin etmişti. Bucky eşyalarını yerleştirmeyi neredeyse bitirmişti ve Nat ise ona yardım ediyordu. Mack'i ilk Natasha fark etti.
Nat: Selam Mack.
Mack: Selam. Bucky benden üç öğrencinin dosyasını istemişti de.
Nat: Hangileri?
Bucky: Dawn Logan ve Fallon.
Nat: Neden?
Bucky: Şimdi öğreneceğiz sanırım.
Mack: Sadece Fallon'ı buldum.
Nat: James haklı mıymış peki?
Mack: Fallon, Tony Stark'ın kızı. Görünüşe göre Tony her hafta 4 gününü ona ayırıyormuş. Ayırca şirket hisselerinin üçte biri kızda.
Nat: Kalanı kimde?
Mack: Peter ve Morgan'a da üçte bir hisse vermiş. Tabi çocuklar reşit olana kadar idare Pepper Potz'ta.
Bucky: Bu kadar mı?
Mack: Kızın IQ puanı Tony'den yüksek ayrıca karakter analizi de onun Tony'nin kızı olduğunu kanıtlıyor. Kızın Tony'den almadığı özellikleri onu Tony'den zeki yapmış. Coulson Tony ile 2017 yılında konuşmuş ve Fallon ile diğer ikisini programa almış ama onların dosyaları arşivde yok.
Bucky: Yani Tony'nin bir kızı daha varmış.
Nat: Diğer dosyalar oyuncak kutusunda olabilir. Fury her şeyi oraya saklardı. Coulson da direktör olduktan sonra oraya erişim iznine sahip olmuştu.
Mack: O halde bir de oraya bakayım.
Bucky: Burada bilmediğimiz bir şeyler var. Nat o çocuklar senin gibi bakıyor. Çocuklukları ellerinden alınmış gibi.
Nat: RedRoom'dan mı kaçtılar diyosun? Ama orası sadece kız yetiştirir. Ayrıca Dawn ismi Rusça bile değil.
Bucky: O halde başka bir örgüt var.
Nat: Belki Hydra?
Bucky: Bilemiyorum.
Mack: O halde ben direktörlüğümü kullanarak oraya gideyim.
Bucky: Dur bende geliyorum.
Nat: Beni haberdar edin.
Bucky: Gelmiyor musun?
Nat: Peter'ın puding alacağını duydum oraya gidip pudingini çalacağım.Gelecek bölümü uzun tutmak istiyorum tüm gece yazacağım bu yüzden ne kadar uzun olsun isterseniz o kadar yorum yapın. Gelecek bölüme de normalden fazla yorum isteyeceğim şimdiden haberiniz olsun. 😘😘😘😘