Steve Clint'in neden kıkırdadığını anlamamıştır. Sadece aşağı inenleri izliyordur. May saçları sarı olan kıza sarılmıştır. Kızın saçlarının doğal olmadığı bellidir ve yazar bu saçı ona çok yakıştırıyordur.
Mack: Bunlar Davis ve Piper saha ajanlarımız. Daisy Johnson namı diğer Quake. Görev lideri idi 8 ay boyunca. Sonra diğer direktör yardım için...
Daisy: Beni görev lideri olarak bıraktı.
Mack: Tamam o zaman. Jemma Simmons ve Leopold Fitz. Laboratuvarın yenilmez ikilisi arada sahada görebilirsiniz onları...
Jemma: Ben cezalıyım.
Mack: Ya bir bozmasanız mı beni direktör olarak bir saygınlığım olmalı.
Piper: Ben diğer direktörden daha çok korkuyorum.
Mack: İşi bırakıcam ama artık.
X: Beni bunlarla yalnız mı bırakacaksın?
Arkadan gelen kızıl saçlı kadın üçlüde şok etkisi yaratmıştı. Nat aşağı inip Mack ve Clint'e sıra ile sarıldı.
Mack: Özledim seni. Bu manyaklar canımdan bezdirdi.
Nat: Kapa çeneni Jemma bendeydi.
Mack: Clint bendeydi.
Nat: Tamam sen kazandın.
Clint: Hey!
Mack: Haklı olduğumuzu biliyosun.
Clint: Doğru çekilmezim.
Steve Sam Bucky: Nat?
Nat: Efendim?
Bucky: Yaşıyosun?
Nat: Evet sanırım öyle.
Sam: Nasıl?
Nat: Ruh taşı için balıklama atladıktan sonra monolitden çıktım. Tuhaf bir andı. Coulson Ve Simmons'ın bakışı hala aklımda.
Steve: Coulson yaşıyo mu?
Nat: Yok yine öldü. Ama evet yaşıyodu. Lan bunlar bayağı geride kalmış.
Steve: Monolit ne?
Nat: Uzaydan gelen arada bir sıvılaşıp ağzımıza sıçan Allahın cezası taşlar. Zaman yolculuğu falan yaptırıyolar.
Jemma: Ya da başka gezegene ışınlıyolar.
Fitz: Hem de randevuya çıkmadan önce.
Nat: Acın acımızdır Fitz.
Jemma: Evet sen randevuya çıkamadın ben bilmem kaç ay uzayda kaldım.
Fitz: Bir astronot ile yattın.
Clint: Konumuz bu mu?
Steve: Evet konumuz Nat ın yaşıyo olması.
Nat: Clint size söylemedi mi?
Bucky: Hayır.
Nat: Ay bende bunlar niye beni aramıyo hain köfteler diyorum.Bir bölüm daha atayım diyorum. Şu ana kadar hikaye nasıl gidiyo?